Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سفتی سینه کودک
سلام..اقای دکتر من دخترم یک سال و یک ماهشه ...اول ک نافش انگار دار داره یعنی از همون نوزادیش اینجوری شد ولی دکتر گفت بعد ی مدت میخوابه بادش ک نخوابیده ...الانم تا زگیا متوجه شدم ک انگار سینع هاش سفته مثل دخترایی ک نزدیک بلوغشونه ...نمیدونم باید چیکار کنم خیلی نگرانم یعنی خطرناکه ؟؟؟
- تیروییدکودک
سلام اقای دکتر تیرویدد ایا کمبود ویتامین دی باعث کم کاری تیرویید کودک میشود و با درمان ویتامین دی ایا کم کاری تیرویید در مان میشود؟؟
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- اسهال
با سلام من پسرم دو سال و چهار ماهشه هشت روزه اسهال بد بو و استفراغ بد بو شبی یک بار داره خیلی وزن هم کم کرده دکتر برم شربت و آمپول نوشت بی فایده است
- معده
سلام آقای دکتر دخترم از نوزادی مشکل رفلاکس داشته به نظرم در مان نشده سالی سه تا چهار مرتبه در حدود نه تا ده روز مشکل معده اش ادامه پیدا میکنه ما هم سراسیمه مدام دکتر عوض میکنیم تشخیص دکترها هم رفلاکس به نظرم فقط بیماریش کنترل میشه درمان نمی شه دخترم الان نه سال داره این شمارهایی که توی اینترنت میزارن انگار اشتباه هیچ دکتر معدهای دخترم رو معاینه نمی کنه میگن باید ببرین اطفال تا حالا هم این همه بردم اطفال جواب نگرفتم خواهش میکنم راهنماییم کنید،سپاس
- مقدارمصرف آزیترومایسین ۲۰۰برای ۸ سال
مقدار مصرف شربت آزیترومایسین۲۰۰برای بچه های ۸ ساله چقدر باید باشه و هرچندساعت مصرف بشه
- عفونت بدن کودک۵ساله
پسرم چندروزه تب داره پروفن میدم بهترمیشه دوباره تب میکنه آزیترومایسین شبی ۵میل دادم دیفنم دادم بدنش عفونت داره چی بهش بدم
- سرلاک
سلام اقای دکتر خسته نباشید نوزاد یازده ماه دارم میخوام بهش سرلاک بدم یبوست و کمبود وزن داره چه سرلاکی بدم خوبه؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- تغذیه کودکان
با سلام من پسری ۹ ماهه دارم . خیلی بد غذاس انواع راها رو برای اینکه غذاش تنوعه داشته باشه رفتم ولی نمیخوره دهنشو میبنده گریه میکنه حتی شیرم نمیخوره . وزنش خیلی کمه ۶ کیلوعه یه ماهه اصلا هم تغییری نکرده دکتر براش شطر خشک تجویز کرد ولی چون الرژی داره شیر خشک آپتامیل پپتی تجویز کرد اما میخوره رفلاکس شدیدی میگیره .. و اینکه شیر خشک هم که میخوره یبوست میگیره موندم چکار کنم 😔 اگه امکان داره یه شیر خشک بهم معرفی کنید که برای آلرژی خوب باشه و وزن گیریشم خوب بشه و یوبس نشه .. ممنونم
- مشکل دندان دراوردن نوزاد
سلام آقای دکتر....پسرم ۱۰ ماه و ۶ روزشه ولی هنوز دندون در نیاورده خیلی نگرانم چکار کنم.
- در مورد زردی نوزاد
زردی دخترم در روز ۲ تولد ۸/۴ بود در روز ۵ ۷/۴امروز که روز ۱۳ شده مجدد ۸/۴ شده ایا مشکلی وجود دارد؟قطره بیلی نایسر را همچنان ادامه بدم؟
- شیرخشک
سلام دکتر یه شیر خشک خوب برای وزن گیری معرفی میکنید دخترم با نان یبوست میگرفت از چند ماهگی میشه فرنی و لعاب برنج رو شروع کرد دخترم خیلی نسبت به شیر بی میل شده سه ماه و یازده روزه ست
- استفاده همزمان از استامینوفن وشاف 50
سلام یک پسر 7 ساله ای دارم امروز خیلی تب بالای داشت بردیمش دکتر خونه که اومدیم دارو هاش را بهش دادیم بعد استامینوفن را که خورد شیاف 50 را استفاده کرد وقتی که خواب رفت یهو از خواب بلند شد و دیگه هیچی نمی فهمید اسم خودش را هم یادش نمی آمد هر چه آب هم به قوتش می ریختیم اصلا احساس نمی کرد تا 5 دقیقهای هم طول کشید تا بهتر شد. می خواستم ببینم به خاطر دارو ها بوده. با تشکر
- حساسیت به پروتئین گاوی
سلام کودک 6 ماهه دارم که به پروتئین گاوی حساسیت دارد و شیر خودم را میخورد و یگ ماه هم هست که به او فرنی بدون شیر میدهم.از 2ماهگی هم خودم مصرف لبنیات و گوشت گاو را قطع کردم میخواستم بپرسم تا کی باید رژیم را رعایت کنم و از کی میتوانم خودم و کودکم لبنیات مصرف کنیم.تشکر از پاسخ شما
- چشم
بإسلام.يك هفته اي ميشه يه نوزادم سرلاك برنج ميدم بعد يك هفته چشم سمت چپش قرمز شده اطرافش و عفونت زرد داره چشم سمت راستش مجراش بستست الرژي و رفلاكس داره ميتونه به سرلاك الرژي داشته باشه؟
- تاخیر درراه رفتن
دختره من ۱۶ ماهه است ولیهنوز راه نمیره مشکی نیست یابایدبه دکتر مراجعه کنم لطفا راهنمایی کنید باتشکر
- عفونت گوش نوزاد
سلام آقای دکتر ممنون میشم کمکم کنید دیروز دخترم بردم دکتر براش سفکیسیم ۱۰۰ روزی ۲و نیم داد شبش گوشش چرک کرد و مثل آب زرد میومد بیرون دوباره امروز رفتم دکتر عمومی بهم گفت سفکیسیم قطع کنم ام کسی کلاو بدم الان باید چیکار کنم دارو سفکیسیم قطع کنم اموکسی کلاو بدم توروخدا راهنمایم کنید
- اشک نیامدن از یک چشم نوزاد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم ۴/۵ ماهشه وقتی گریه می کنه فقط از یک چشمش اشک میاد باید چکار کنم ؟طبیعیه؟

