Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قطره فروزومال مکمل اهن
سلام خسته نباشید ایا مکمل اهن فروزومال برای کودک یک ساله خوبه درصد اهنش کافیه میگن دندون سیاه نمیکنه شما صلاح میدونید این قطره رو استفاده کنم
- جوش روی آلت تناسلی کودکان
سلام خسته نباشید آقا دکتر.پسرم هفت سال و نیم هست روی آلتش جوش هست و خیلی خارش داره.علتش چی هست.
- فاویسم
با سلام آیا شربت کامی کاف برای کودک فاویسمی مضر است؟
- وزن گیری دخترم
سلام خسته نباشید دخترم باوزن تولد ۲۳۷۰و وزن ۶ماه و یه هفته که بود ۶۷۰۰ بهداشت بهم گفت وزنش کمه به نظر شما وزنش چجوریه ؟ بهش چه غذا کمکی بدم که وزن بگیره ؟ از چه قطره های استفاده کنم؟
- تداخل کوریزان و پلارژین
کودکم ۱۰ ماه و ۲۰ روزه با وزن ۱۰ کیلو است. سرماخوردگی شدید داره آبریزش شدید و امروز سه روزه که سرفه دارخ خلط دار. دکتر کوریزانوو پلارژین داده. و پارادایم. تببر را میدم اما آیا پلارژین و کوریزان را هر دو رو بدم یا یکی رو؟
- زردی کف پاکودک ده ساله
سلام کف پای پسرم همیشه زردهست.لطفابگیدعلتش چیه؟ درضمن پسرم ،جیگر،پسته،گوشت قرمز،شیرنمیخوره
- شامپوی سر۲۲ماهه
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۲ماهشه میخواستم بدونم چه شامپویی برای موی سرش بخرم بهتره .ممنونم
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم
- گریه
دختر سهماهه دارم ک همش بینی خودشو میماله پشت حلقش صدا میده همش تو خواب بهش اوغ دست میده تف هم میده بیرون از دهنش
- ادرار نکردن نوزاد
با سلام منن نوزادی دارم ۷ روزه که در حال درمان زردی او هستم الان دو روز ادرار نمیکنه؟ ولی مدفوع کردنش خوبه خواستم بدونم این برای نوزاد مشکلی نداره
- مصرف کورتون در شیردهی
آیا زمان مصرف کورتون(پردنیزولون ۵۰)شیردهی منعی ندارد؟جسارتا پزشک گوارش گفتن کمتر شیر بده ولی نظر شما هم برام مهمه
- کودکان
سلام آقای دکتر دخترم یکسال و هشت ماهشه نزدیک دده روزه استفراغ داره اولاش بیحالم بود الان بازی میکنه روال عادیه فقط یهو استفراغ میکنه دلیلش چیه
- تب
سلام آقای دکتر پسر من 21ماهسه از 4/9/1499تب کرد و آرزو داشت دکتر بردم 2ذوز بستری شد و اینکه از 8/9/1700,تبش قط شد ب مدت 4روز وای الان 2روزه باز تب داره و سرفه و آبریزش بینی این دفه تبش نسبت ب تب چندروز پیشش خیلی بهتره اون سری پایین نیومد آزمایش دادیم 4ام crp3تت مثبت و esrهم 42بود ک آنتی بیوتیک گرفت خوب شد آزمایش دفه بدش اومده بود پایین دندونم در میاره من چیکار کنم خیلی نگرانم
- سلام پسرم 21ماهشه خیلی لاغره میتونم از شیر خشک براش استفاده کنم قبلا از شیرخودم استفاده کرد
- اسم ویتامین
سلام اقای دکتر.دخترم ۳ سالشه باوزن ۱۴ کیلو..بی زحمت ازتون میخواستم یه ویتامین خوب که همه ویتامین داشته باشه معرفی کنید.واسش بگیرم .ممنونم
- مولتی ویتامین
سلام به نوزاد سه ماهه چقدر از قطره مولتی ویتامین باید بدم
- قطره
سلام آقای دکتر وقت بخیر به نوزاد هشت ماهه چند قطره بی بی کر باید بدیم؟
- اسهال کودکان ۱سال ونیم
سلام دکتر ببخشید پسر دوستم ۳روزه اسهال داره اسهالش زرد و آبکی مایل به نارنجی هست پشتش هم به شدت سوخته به خاطر اسهال به خاطر کرونا میترسه ببردش دکتر خواهش میکنم راهنماییش کنید اگر دارو یا درمان خونگی هست ممنون میشم از راهنماییتون
- اس
- دونه های قرمز
سلام دکتر پسر ما ۱سالو یک ماهشه الان حدود یک هفته میشه ک بدنش دونه میزنه اول روی دست و پاش بیشتر بود از امروز بدنش هم شده دونه های قرمز روی سینه پاهاش بیشتره ممکنه از چی باشه چیکار کنیم فعلا تا شنبه ک بیایم بیینید خودتون

