Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تغذیه نوزاد پنج ماهه
نوزاد پنج ماهه ام شیر خودم میخوره در کنارش شیر خشک هم بهش میدم برای درست کردن فرنی میتونم با شیر خشک یا شیرپاکتی درست کنم چون شاغل هستم میخوام زودتر غذای کمکی هم بهش بدم لطفا راهنمایی ام کنید؟ تشکر
- نحوه خوابیدن
سلام آقای دکتر نوزاد سه ماهه ای دارم که علاقه زیادی به مکیدن داره و بیشتر اوقات دستش رومیخوره مخصوصا زمان خواب می خواستم بدونم میتونم بهش پستانک بدم؟اگه میتونم چه مارکی؟واینکه بعضی وقتا وقتی شیر میخوره شکمش صدا میده دلیلش چیه؟ممنون
- تغذیه نوزاد
سلام خسته نباشید....پسر۹ماهه ای دارم ک موقع تولد۳روزبیمارستان بستری بودب دلیل رفتن آب تودهنش بعدامعلوم شدک رفلاکسم داره وزن تولدش۲۸۰۰بودتقریبا۴ماهش بودی کم آب پرتقال میخوردموقعی ک غذای کمکی روشروع کردم غذاروقورت نمیداداصلاتودهنش نگه میداشت دکتربردم گف آب پرتقال خورده رفلاکسشوتشدیدکرده شربت رانیتیدین داد ی کم بهترشدتیریبا۱ماه پیش اسهال واستفراغ گرف بعدشم اولین دندونش دراومدالان ازاون موقع بازغذاروقورت نمیده اصلاحتی شده ۲۰دقیقه نگه میداره الانم بازشربت رانیتیدین وزینک میخوره وزن الانش۸کیلوه چن وقته خیلی وزن اضافه نمیکنه فقط خوب شیرمیخوره اصلاتمایلی ب غذاخوردن نداره مگ در روز۱وعده اونم خیلی کم غذاهای متنوعیم براش درس میکنم امااصلانمیخوره
- تغذیه نوزاد
سلام من یه پسر یازده ماهه دارم ب هیچ عنوان غذا و میوه نمیخوره.وسرش زیاد عرق میکنه وقتی خوابه
- تغذیه کودکان
با سلام پسر ۲۲ ماهه ای دارم که دچار سرماخوردگی شد و بعد از اون هیچ غذایی جز شیر نخورد قبلش خیلی خوب غذا میخورد روزی ۴ وعده غذا میخورد و الان که ۱۰ روزه از سرماخوردگیش میگذره به حالت قبلش برنگشته خیلی نگرانم خیلی ضعیف شده چکار باید بکنم؟
- تغذیه نوزاد هفت ماهه
با عرض سلام خدمت دکتر گرامی
نوزاد من نزدیک به دوازده روز است که وارد هفت ماهگی شده است. در طول این دوازده روز حریره ی بادام به او داده ام. آیا من میتوانم فرنی با شیر را این ماه به او بدهم؟ و آیا باید از شیر گاو استفاده کنم یا شیر پاستوریزه؟
با تشکر از راهنمایی شما
- تغذیه
با سلام خدمت شما . آقای دکتر نوزادی هشت ماهه و نیمه دارم که باید غذا کاملا رقیق باشد بتواند تا بخورد و موقعی که غذایش سفت تر باشدحالت تحوع به او دست میدهد لطفا من را راهنمایی دهید که چگونه آنرا عادت دهم بدون اینکه حالت تحوع بگیرد
- تغذیه
سلام خسته نباشید پسر من ۷ماهش تموم شده هم شیر خودمو میخورد هم شیرخشک سیمیلاک کامفورت بخاطر کولیکی ک داشت از ۶ماهگی غذای کمکی شروع کردم شیر خودمم میخوره ولی شیر خشکشم دوس داره جدیدا سیمیلاک کامفورت ۲ دیگه گیرم نمیاد ببلاک کامفورت تلخ دوس نداره گریه میکنه اشکالی داره اپتامیل بهش بدم یا شیر دیگه ای پیشنهاد میکنید قبل اینکه دکتر سیمیلاک براش تجویز کنه اپتامیل پرونوترا میخورد
- تغذیه
با سلام خدمت اقای دکتر نوزاد ی دارم که هشت روز است واردهشت ماهگی شده هر موقع ای که یک تکه نان به دست او میدهیم استفراغ میکند و اصلا نمیتواند بخورد چگونه میتوانیم او را به خوردن نان عادت دهیم غذای کمکی او از هفت ماهگی شروع شده است
- کودک هفت ماهه
سلام واس نوزاد هفت ماهه چه سوپی درس کنم؟گوجه میتونم بدم یانه؟
- تغذیه
سلام اقایی دکتر ایا میتوان به سوپ نوزاد نه ماهه گوجه فرنگی اضافه نمود
- تغدیه
سلام.پسری 2ساله دارم که به هیچ عنوان غذا نمیخوره ،شیر پاستوریزه وقت خواب فقط میخوره،غذا فقط سیب زمینی سرخ کرده میخوره درضمن میوه هم دوست داره ولی با غذا اصلا کنار نمیاد چیکار کنم؟غذا بخوره حتی برنج هم نمیخوره
- تغذیه
سلام بیسکوییت مادر در دوران سرما خوردگی نوزاد میشه بهش داد
- تغذیه
عرض سلام و تشکر نوازاد پنج ماهه میتواند پوره سیب زمینی یا هویج له شده بخورد چون شاغل هستم لطفا در مورد تغذیه راهنمایی ام کنید تشکر
- تغذیه باشیرخشک
سلام.پسرم ۱۱ماهشه و وزنش خیلی کمه.شیر خشک اپتامیل پپتی میخوره.چون اوایل بالا میاورد.الان بالا نمیاره.میخوام شیرخشکشو عوض کنم؟چی بهش بدم خوبه؟میتونم شیر گاو محلی با اب رقیق کنم بخوره؟
- شیرنخوردن نوزاد
با سلام نوزاد دختر من الان شش ماه و دو روزشه با وزن 7600 ولی حدود یک ماهی میشه که خیلی کم شیر میخوره اونم با فواصل طولانی. شبا از ساعت 12 و نیم یک تا نزدیک ظهر میخوابه تو این فاصله یکی دو بار هر دفعه در حد 30 سی سی شیرخشک بهش میدم. دو هفته ای نیشه قطره ویوا کیدز بهش میدم که کمی اشتها پیدا کنه تاثیر خیلی کمی روش داشته خیلی نگرانشم برا شیر کم خوردنش لطفا راهنمایی بفرمایید. ضمنا در طول روز شیر خودمو میخوره. ممنون
- تغذیه – کودک یک سال ونیم
سلام، دختر یک سال ونیمه ای دارم که هیچی نمیخوره، فقط گاهی اوقات یکم نون خالی یا ویفر میخوره، لب به لبنیات نمیزنه، فقط شیر خودمو میخوره، کم خونی یا مشکل دیگه ام نداره، غذارو از دهنش درمیاره میریزه دور. واقعا دیگه نمیدونم چیکار کنم. اگه میشه راهنمایی بفرمایید
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- تغذیه
با سلام ایا به نوزادی که یازده روز است که وارد هفت ماهگی شده میتوان آبمیوه داد چه اب میوه ای؟ با تشکر
- کم اشتهایی کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهش هست اشتهاش ۲هفته هست خیلی کم شده ناهار شام میان وعده نمیخوره چیکار کنم صبح که شیر میخوره دیگه ناهار شام نمیخوره تاشب شیر میخوره قبلا اینجور نبود ناهار شام میان وعده میخورد شربت اشتها اوری هست بدم بهش به جز زینک

