Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد من 21 روزشه از روز اول تولد عطسه داشت دکتر اطفال گفت معاینش کرد و گفت مشکلی ندارد الان چند روزه سرفه میکنه اونم مرتب نیست مشکلش چیه احتمال داره سرما خورده باشه؟؟
- دیفن و استامینوفن
سلام دکتر عزیز دخترم واکسن شش ماهگی را امروز زد و خیلی ناله و گریه میکنه اشکال ندارد آخر شب دیفن بدم؟ استامینوفن هر شش ساعت یه بار دارم میدم
- واکسن ۴ ماهگی
باسلام و عرض ادب دخترم ۴ ماهشه و قرار شنبه واکسن بزنه میخواستم بدونم میتونیم قبل از واکسن به بچه قطره استامینفون را بدهیم؟؟؟ممنون از شما
- ۵ قطره کیدی لاکت برای بچه ۳ماهه کافیست؟
فرزندم ۳ ماهشه ایا ۵قطره کیدی لاکت براش کافیه یانه
- رشد کودک ۲ماهه
سلام من دخترم ۶۳روزشه در هنگام تولد قد۵۰ وزن ۳۱۵۰ دور سر ۳۴ البته هفته ۳۹ سزارین شده دیروز بردیم بهداشت قد۵۸ وزن ۴۵۵۰ ودور سر۳۷ بوده که خانم پرستار از لحاظ دور سر نگرانمان کرد نظر شما چی واقعا مشگلی داره باید چکار کنیم؟ممنون
- مقدار مصرف پاراکید
سلام اقای دکتر نوزاد من هفت ونیم کیلو هست. استامینوفن پاراکید که به صورت سوسپانسیون هست چند قطره میتونم بهش بدم برای پایین آوردن تب؟
- بی اشتهای
سلام خسته نباشید.نوزادنه ماهه ای دارم باوزن ۷۵۰۰.باوزن ۲۹۲۰وقد۵۰سانت متولد شده.نوزادم ب هیچ عنوان غذای کمکی نمیخوردچیکارکنم دهنشومیبنده .
- بیماری مادر نوزاد
با عرض سلام خدمت شما . از کابل افغانستان مهنوش استم 1- اگر مادری طفل شیر ده داشته باشد برای (دلدرد مادر) تابلیت مترانیتارول استفاده کند به نوزاد ضرر دارد ؟ 2- در جریان دوران شیردهی مادر باید از کدام دارو ها استفاد نکند؟
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- سوجذب
باسلام نوزاد۷ماه باوزن ۵۷۰۰دارم باوزن تولد۲۶۰۰زیرنظردکترتشخیص داده شد مشکل سوجذب داره ومدفوع چرب رنج ازمایش عدد۱۰نشون داد.دکار کپسول کرون داد ک قبل هروعده شیر۳۰گرون بدم الان بعد۲ماه ازمایش مدفوع دادبازعدد ۱۰ واصلا وزن اضاف نکرده باتوجه ب شروع غذای کمکی. خواهشا کمکم کتیدمشکلش چیه بایدچ کنم؟
- سرماخوردگی
شبا بینیش میگیره سرفه میکنه حالت تهوع بهش دست میده میاره بالا استفراغش غلط داره دوماهشه
- علایم رفلاکس
سلام روز بخیر بچه من 3ماه ونیمشه که خیلی بی قراری میکنه موقعه ای که بیداره شیر نمیخوره یا با بی قراری شیر میخوره حدود 2ماهست که اینطوری، بد خواب یعنی خیلی زود از خواب بیدار میشه مدفوعش آبکی وبد بووحالت ژله ای داره، شیر خودمو میخوره و دیگه اینکه
- ناف
سلام ببخشید سوال قبلی در مورد ناف را پرسیدم خواهشمندم بفرمائید این سفیدی نشانه چیست در مورد فتق ناف نوزادم چه کنم شرمنده بابت مزاحمت دوباره
- بالابودن آنزیم کبد
نوزاد ٢ماهه دارم كه سرما خورده بستري شده ازمايش داده أنزيم كبدشون بالا بودن بعضياش و پايين بودن يعني مشكل كبد دارن اقاي دكتر يا براثر داروهاي كه گرفته برا سرماخوردگي اينجور شده
- یبوست نوزادچهارماهه
دخترم بعلت داشتن رفلکس معده شیرخشکش عوض شد(انتی رفلکس)اسم شیر خشکشه ولی از زمانی که شیرش عوض شده بسخت مدفوعش رادفع میکنه چکارکنیم،من در آلمان ساکن هستم.
- زردی
سلام من بچم زردی داشته.توی ۱۸روزگیش آزمایش گرفتیم دکتر گفت الان ده ونیم درصدداره خوبه الان شده ۲۵ روزه چشماش هنوز یکم زرده.ممکنه ک زردی دوباره برگرده.ویه چیزدیگه اگه روغن زردحیوانی خودم بخورم وب بچم بدم ضررداره
- كرم
بإسلام دختري ٦ماهه دارم كه صورتش حساسيت بهً پروتين گاوي قرمز شده،من پماد هيدرو كورتيزون خريدم با كرم نرم كننده اوسرين اوره ٣درصد كدوم يكي بهتره
- ریزش ابرو
سلام پسرم یک ماهشه ابروهاش ریزش داره طبیعیه یا نیاز داره به پزشک مراجعه بشه دوباره ابروهاش در میاد من نگرانم
- بالا میاره دختر یک ماهم کف پاش سرده
سلام دخترم یکماهشه بالا میاره .کف پاش سرده بعضی وقتام اروغ نمیزنه و دل درد میگیره بعضی وقتا تهوع به شکل پنیری هست و بعضی وقتا خود شیر و بالا میاره
- قطره آهن
سلام دکتر خداقوت ببخشید تاثیر قطره اهن به نوزاد چقدر هست؟من زیاد به پسرم نمیدم از شش ماهگی تا الان که نزدیک به هشت ماه هست فقط یک شیشه دادم مشکلی براش ایجاد میکنه؟باید هر روز بهش بدم؟ آخه اصلا نمیخوره همه رو پس میده

