Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرمی بعدازتب
سلام خسته نباشید پسرم 7 ماهشه سرماخورد دکتربردم آمپول ودارودادن خوب شدبعدش تا چندروزتب داشت دیروزتبش قطع شدالان صورتش وروی سینش وپشت گردنش دونه قرمززده چکارکنم؟بی قراره گریه میکنه شیرم میخاد بخوره به زور اشتهام نداره
- تغذیه
سلام جناب دکتر.وقت بخیر شرمنده یه سوال داشتم ممنون میشم که لطف کنین و پاسخ بدین.🌹 من پسر ۷ ماهه دارم بهش موز دادم رگه های ریز نخ مانند سیاه توی مدفوعش دیدم.آیا دیگه بهش موز ندم؟یا طبیعی هست؟
- شربت اموکسی سی لین ۱۲۵ ب پسرم میدم پسرم نه ماهشه ضرر دارد یا نه؟
- غددلنفاوی
با سلام خدمت شما اقای دکتر من امروز متوجه شدم قسمت پایین گوش روی گردن پسرم یه گردی اندازه تیله تو اون قسمت هست که قشنگ با دست احساس میشه دوسالشه ایا این غدد لنفاویه؟؟خطرناکه باید باید چه اقدامی انجام بدم ممنون میشم نظرشمارو بدونم
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- همانژیوم
سلام دخترچهارماهه دارم که رویه پیشونیش لکه همانژیوم داره اولش مثل سایه کم رنگ بودولی الان برجسته شده آیااین لکه خودبه خودمیره یانه
- غذا
سلاماقای دکتر روزبخیر من دخترم ۶ ماهو ۲۳روزشه اصلا غذاسوپ سرلاکوو...نمیخوره تا میخام باقاشق غذابدم دهنشو بارنمیکنه گریه میکنه فقط شیر میخوره.فرنی ام میریزم تو شیشه شیرمیخوره شیرخودمم ک از۴ ماهگی نخورد چیوارباید بکنم ممنون از پاسخگویتون
- سلام پسرم ۲۳روزشه همش خودشو کش میده وزورمیزنه بعضی وقتاهم شیربالامیاره بعدصورتشم جوشهای ریزسرسفیدزده آيا راهکاری دارید
- کیدی لاکت برای فاویسم
سلام آقای دکتر از غروب پسرم ۱۰ ماهه هست دچار اسهال شده محل سکونت من پزشک اطفال نیست موندم چیکار کنم خواهرم کیدی لاکت رو به من معرفی کرده فرزندم فاویسم داره من میترسم این دارو روبهش بدم کیدی لاکت برای فاویسم خطرناکه چطوری ازش استفاده کنم ب
- پستان
سلام ضمن عرض تشکر خدمت شما که در این روزهای سخت با وقت گذاشتن وبا حوصله باعث میشوید مادرها از نگرانی درببایند میخواستم بپرسم برجسته بودن پستان دختر9ماهه طبیعی است؟
- گریه نوزاد ۴ ماهه وشیرنخوردن
سلام من یه پسر ۴ماهه دارم که حدود ۳ هفته است که گریه شدید داره وبه زور شیر مادر رو می خوره که دکتر گفت رفلاکس دارهوپودر امپرازول داده ولی اصلا تاثیری نداشته لطفا راهنمایی ام کنید
- غذا
سلام جناب آقای دکتر کرم بین گرامی. وقت شریف شما بخیر و خوشی. ضمن عرض خسته نباشید خدمت شما، نوزادم وارد ده ماهگی شده. میشه لطفا بفرمایید به جز فرنی و حریره بادام و سوپی که شامل گوشت و سیب زمینی و هوبج و جعفری هست. دیگه چه خوراکی ها و غذاهای مفیدی میتونم به نوزادم بدهم. پزشکش شما هستید یک دنیا ممنونم سایت را مطالعه کردم درباره تغذیه یه لیست کوچیکی هم شما بفرمایید ممنون میشم از عنایت شما
- سلام پسرم ۱۴ سالشه ابله مرغان گرفته تبش از ۳۹ بیشتر فقط با شیاف دیکلوفناک میاد پایین الان پنج روزه تب داره چکاررکنم
- عطسه کودکان
خانم دکتر دخترم چهار سال عطسه مزنه چیکار کنم
- آبریزش بینی
سلام دخترم هشت ماه و نیمه.است وزنش هم 8/5 کیلو میتونم از شربت سرماخوردگی کودکان استفاده کنم یا خیر.
- مقدار مصرف شربت ازیترومایسین برای کودک ۶ ساله باوزن ۲۰ کیلو
پسرم ۶ سالشه گلوش خیلی عفونت داره چند سی سی بهش آزیترومایسین بدم وهر چند ساعت یه بار بدم
- تب بدون هیچ عارضه
1سال و10ماهه 7روزه تب داره،استفراغ موقع خوردن آب ونفخ،فقط آب میخوره هیچ علامت دیگه ای نداره
- چسبندگی ختنه
سلام پسرم دوماهش بود ختنش کردم آلتش فرو میرفت دکتر گفت مشکلی نداره چون تپل بعد متوجه شدم پوست آلت کشیده شده رو کلاهک دوتا دکتر بردم گفت چیزی نیست ولی الان ک دوستاش پسرم آلتش کلاهک نداره درحالی ک دوست هم سن خودش داره باید چیکار کنم ؟خیلی ترسیدم نکنه بازم ختنه نیاز باشه
- تغییر رنگ پوست
آقای دکتر گفتین ک تیره شدن پوست ربطی به شیرنداره کمبود ویتامین هستش؟ایا کمبود چه ویتامینی وباید.چی بهش بدم من هرروز بهش شیر وموزو وکلی میوه میدم غذا.هم خوب میخوره میشه یکم بیشتر توضیح بدید لطفاً😑😑
- مصرف همزمان شربت سرماخوروگی و شیاف استامینوفن
سلام بچم ۲ سالو ۲ماهشه تب داشت بهش سرماخوردگی و شیاف استامینوفن و همزمان استفاده کردم خطرناکه الان خوندم ک نباید باهم استفاده میکردم

