Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- وزنگیری کند
سلام خسته نباشید کودک جن هشت ماهشه و وزنش ۶۹۰۰هست سه ماهه بهش اپتامیل pdfمیدم ولی حس میکنم وزنش اصلا بالا نمیره تعریف شیر پره اپتامیل روهم شنیدم میخاستم بدونم کلا چه شیری از همه بهتره برای بچه های محروم از شیر مادر
- دارو پدی لاکت
سلام آقا دکتر ،دختر سه ماه و نیم دارم از دوماهگی دکتر بهش دارو پدی لاکت داد بخاطر ریفلاکس معده بعدشم تموم شد مجددا بعد هفته از دوباره براش خریدم بهش دادم تا الان که سه ماه ونیم هست و الان تموم شده میتونم پشت سرهم بگیرم بهش بدم یا ضرر داره ،بعد آقا دکتر بیشتر موقعه ها سینش خس خس میکنه آیا بخاطر ریفلاکس هستش
- گرفتگی بینی بی قراری
الان دوروز بی قرار شیر نمیخوره بینی هم گرفته
- کشیدن موی سر
سلام اقای دکتر من کاربر بهار زهرا۱ هستم در مورد کشیدن موی سر بچه ام سوال کردم فرمودید نیاز به ازمایش هست؟چه ازمایشی از چه نظر باید چک بشه؟؟
- بی تابی نوزاد
سلام آقای دکتر . نوزادم امروز خیلی بی تابی و گریه میکنه کجا ببرمش ؟
- مدفوع نوزاد
باسلام اقای دکتر پسر من دوماهشه وزنش ۵۷۰۰ هست پسرم روزی سه چهار بار مدفوع میکنه هر چی شیر بیشتر بدم بیشتر هم مدفوع میکنه اصلا هیچی بهش نمیچسبه وزنش هم کمه هرکار میکنم تپل نمیشه چیکارش کنم اقای دکتر؟ وزن موقع تولدش۳۴۰۰ بود و اینکه شیرخشک میخوره به همراه شیرخودم
- خوردن دست
سلام اقای دکتر دخترم ۴ ماه و نیمه مدام دستاش میخوره با انگشتاش میجوئه دلیلش چیه؟
- واتساب
سلام نوزادم ۱۷ روزشه شکمش خیلی باد داره شربتن براش گرفتم فایده نداشت
- سرما خورگی
سلام نوزادم تازه وارد ۳ ماه شده سرما خورده تب نداره سرفه هم نمی کنه دکتر براش آموکسی نوشته ۷ روزه میدیم ولی صداش گرفته ۲ روزه نمیدونم چرا بینیشم گرفته
- اسهال نوزاد
پسرم 3 ماهشه و الان به مدت یکهفته میشه که اسهال شده روزی 7 بار بیرون روی داره و 2 روزی میشه که رنگ مدفوعش سبز شده و داخل مدفوع گلوله های خلطی هستش و دقیقا از قبل اینکه اسهال بشه خانواده شوهرم چند تا دونه انار چکونده بودن دهان پسرم میتونه از اون باشه مشکل چیه
- آزمتیش مدفوع
شیرخوار ۴ ماهه آزمایش مدفوع سه مرحله ای انجام دادیم، فقط در یک نمونه مقدار گلبول سفید ۲ تا ۳ بود، کالپروتکتین هم ۱۱ بود، آیا آلرژی دارد؟ ظاهر مدفوعش همیشه خلطی هست. نفخ و دلدرد هم دادد و بالا آوردن شیر
- عرق کردن
سلام اقای دکتر نوزاد سه ماه وبیست روز من کف دستها و کف پاها و زیر بغلش عرق میکنه. مشکلی داره نوزادم؟
- پشت سرصاف
سلام خسته نباشید پسرم چهارماهشه پشت سرش صاف شده بااینکه به اطراف هم میخوابونمش وروی شکم.چیکاربایدبکنم ایابزرگ بشه درست میشه یاهمینجوری میمونه.یه کلاه های طبی هست که برای فرم دهی سر نوزاد ایا تاثیرگزاره؟استفاده کنیم یانه
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر پسر من الان13 ماهش هست چندروزی هست که اطراف آلت تناسلی وحتی روی آلتش وپایین آلت کشاله های رانش جوشهای ریز سرسفید و سرقرمززده چندباره پماد سوختگی وپمادتتراساکلین چشمی بتامتازون چشمی زدم وحتی adفایده نداشت چکار کنم؟
- سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورد الان چکار کنم
سلام دخترم فکر کنم سوزن خیاطی خورده الان چکار کنم
- خلط
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر دو بچه دارم یکی هفت ماهه و نیمه و دیگری هفت ساله هر دو از دیروز حالت خلط رو سینه اشان باشد دارند به حدی که کوچکی حتی نمی تواند شیر بخورد و مرتب بینی اشان را با قطره سدیم کلراید تمیز میکنم اما بازم هم بینی و گلو خلط دار است دقیقا باید چکار کنم آیا به دستگاه بخور نیاز دارم؟ سرد یا گرم؟
- رگه خون در مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر.نوزاد 15روزه ام از بدو تولد رفلاکس و نفخ داشت.الان دو روزه اسهاله،در مدفوع او رگه خون همراه با خلط دیدم.بهش شیر خودمو میدم و شیرخشک سوپرامیل.بعد از رویت خون شیرخشکش رو قط کردم.شیرخشک ایزومیل ان جی سوکروز فری تهیه کردم.این شیرخشک رو دو سه دفعه بهش دادم،ولی متوجه شدم بعد خوردن این شیرخشک رفلاکسش شدیدتر میشه.چ شیرخشکی مناسب نوزادمه؟ک سبک باشه و باعث اسهالش نشه!دلیل وجود رگه خون در مدفوعش چیه؟
- یبوست
سلام اقای دکتر ببخشید مزاحم میشم چند وقت پیش ازتون پرسیدم که بچم یبوست داره الان هفت ماهشه قبل از شش ماه شکمش بعد چهار روز اینا اونم به زور کار میکرد البته نرم بود.الان با شروع غذای کمکی مدفوعش خیلی سفت شده و اصلا کار نمیکنه شکمش سفت شده. شما گفتید باید معاینه بشه وازمایش تیرویید انجام دادم خوب بود و دکتر متخصص اطفال معاینه کرد بهش شربت انجیر وسنا روز 2سی سی و قطره ییبی کر هشت ساعته 8 قطره داد الان یه هفته هست ولی بازم شکمش کار نمیکنه ویه انگشت اگه کار کنه سفت است..الان چیکار کنم چی بهش بدم نه میتونم تو سوپش سیب کنم و نه قطره اهن اینا همش یبوست میگیره روغن زیتون هم هر بار توو سوپش میکنم ممنون میشم جواب بدین
- کم خوابی نوزاد
نوازد5 ماهه ای دارم ک شب تا صبح اصلا نمیخوابه و از صبح چند ساعتی میخوابه. البته ب شکل کلی ساعت خوابش خیلی کمه. قبلا نفخ و دل درد داشت ک الان بهتره اما خوابش تغییری نکرده. ایا دارویی وجود داره ک بشه خوابشو تنظیم کرد؟
- زردی وقطره
سلام آقا دکتر خسته نباشد پسرم چهل و پنج روزه است قطره مولتی ویتامین جدا قطره آهن جداگانه و قطره اسید فولیک جداگانه وشربت زینک هم بهش میدادم مشکلی نداشته همه رو بهش میدادم الان چهل و پنج روزهست زردی داشته خوبه شد توی پانزده روزگی ولی الان زرد چکار کنم

