Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام دخترم ۵۰ روزشه چند بار بالا آورد طوری که معده ش کاملا خالی میشد بردیم دکتر دارو داد چند روزه داره میخوره اما باز وحشتناک بالا میاره و گریه میکنه و خودشو پیچ میده مخصوصا شبا چکار کنم؟
- دختر شش روزه من ادرار خونی دارد
آقای دکتر شرمنده اما صورتی نیست کامل مثل پریودی انگار خونی ترشحاتش وقتی دستشویی میکنه هم میاد فقط تو گوگل نوشته بودتا ده روزگی خونی یا سفید بخاطر هورمونایی که توبارداری مادر داشته آیا خطرناکه من میترسم چون متخصص گفت ترشح طبیعی اما خونی ونمیدونم
- هسته لیمو
اقای دکترپسر ده ماهه ام هسته لیموشیرین خورد نگرانم خطرناک نیست یااینکه قاروق نمیشه
- سلام دکتر سوالم درباره قده لفاوین
پسرم ۸ماهو نیم هست تو خواب شب همش بدنشو کش میده دسشو میاره پیشش گوشش و کمرو پاهاشو قوس میده رفلاکس داره وزنش ۱۰ونیم هست وزن تولد۴کیلو از شیر خودم میخوره از ابتدای تولد این کارو میکرد تو ۶ماه نشست ولی اصلا چهاردسو پا نرفت و نمیره زود گردن گرفت و چندبار فقط خودشو ب پهلو انداخت هربارم رو شکم میذارمش بعد چند دیقه گریه میکنه برش دارم خیلی استرس دارم ارتباط چشمی خوبی داره سریع میخنده صداهارو زود دنبال میکنه ب اسمش سریع واکنش نشون میده منو پدرشو کاملا میشناسه دس میزنه و چندکلمه حرف میزنه مث ماما بابا عمو من از اوتیسم و نرمی استخوان میترسم استرسم برای این بیماریاس توروخدا منو راهنمایی کنید
- غذاي کودک
سلام آقاي دکتر دخترم داخل 10ماه است و از سوپ و فرني بدش اومده پوره سيب زميني هم زياد نميخوره اما غذاهاي سر سفره ميخوره ميخواستم بدونم اشکالي داره به جاي 12ماه از الان بهش غذاهاي سفره بدم؟؟چون غذاهاي خودش رو اصلا نميخوره
- سلام پسرم 25روزش هست سرفه میکنه بهش شربت چی بدم ختنش کردیم
- سرماخوردگی نوزاد ۴۰روزه
سلام دخترم ۴۰روزشه و سرما خورده عطسه و سرفه میکنه قطره پلارژین میتونم بهش بدم
- بیماری زگیل در نوزاد
چه دارویی برایش خوب است که سریع رفع بشه
- عرق کردن
سلام خسته نباشید پسرم هشت ماهشه موقع خواب خیس عرق میشه هرچند لباس نازک بپوشه .خیلی ام بیقراره همش گریه میکنه از چی میتونه باشه
- قطره چشمی برای نوزادان مبتلا به فاویسم
با سلام آیا استفاده از قطره استریل چشمی باکتی ماید (سولفاستامید ۱۰ درصد) برای نوزادان مبتلا به فاویسم مضر هست و آیا جزء داروهای ممنوعه هست؟
- لرزش پای نوزاد
بعد واکسن دوماهگی هردوپا ولی همزمان نیست هرچند روزی یکی از پاها برای چند ثانیه شروع به لرزش میکنند وچند روز دیگه موعد واکسن 4ماهگیه چکار کنم میترسم بدتر شه ویا این حالت براش بمونه
- شیر خشک
سلام خسته نباشید اقای دکتر امیرعباس فرد که شیر نان براش گذاشین بعد بخاطر اسهال که بستری شد ببلاک ال اف میخورد الان دوهفتس ببلاک ندارم بیومل ال اف که فاقد گلوتن.بادام زمینی .ساکادر و فروکتوز هس رو پیدا کردم میتونم اینو بحا اون بدم اینم برا اسهالش خوبه و اینکه دندونم داره درمیاره .....تنتون همیشه سلامت باشه اقای دکتر
- گرفتگی صدای نوزاد
سلام نوزاد سه ماهه دارم که ۱۰ روز پیش سرما خوردگی داشت وتب میکرد بعداز مصرف دارو کامل خوب شد و تبش قعط شد ولی از پریشب تا حالا که خیلی گریه کرد الان صداش گرفته این واس گریه هست یا نه
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه کیلو هیت
دخترم 8 ماه و 13روزشه اصلاغذا نمیخوره وزنش 7 کیلو وزنوبدوو تولدس 3.5بود
- عوارض
دخترم امروز ۱۲ روزه است که واکسن ۱۸ واهگی زده متوجه شدم روی سینه اش جوشهای خیلی ریزی زده خواستم ببینم از عوارض واکسن است یا جوشهای عرق است
- ultimateshop
Ultimateshop.to ultimateshop login ultimateshop - WELCOME ONLINE ultimateshop CCV/DUMPS/FULLS ultimateshop login SHOP - HIGH QUALITY ALWAYS!!
- دورسر
با سلام دختری یازده ماهه و بیست روزه دارم که اندازه دور سر بدو تولدش ۳۵ و با وزن ۳۴۰۰ بوده که الان دور سرش ۴۴ و ۳ میلی وبا وزن ۹۶۰۰ است و همه رفتارهای حرکتی و ذهنیش خوب است ایا به نظر شما اندازه دور سرش کمه و مشکلی دارد؟باتشکر
- کارکردن شکم نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم وقتی در پوشک میخواد مدفوع کنه زور میزنه و نق میزنه و کمی گریه میکنه ولی وقتی بازش میکنیم خوب میشه و مشکلی نداره یبوست هم نداره میخواستم بپرسم طبیعیه؟
- واکنش نوزاد
سلام من دخترم ۲ماه دارم بهش شیر خودم و جدیدن شیر خشک کمکی میدم /چند روز ه صبح که بیدار میشم شیر بدم وقتی سینه سمت راستم تو دهنش میزارم صداش کاملا کیپ میشه و ننیتونه گریه کنه و بعد تیکه تیکه گریه میکنه تا کم کم خوب میشه لطفآ بفرمایید علتش چی هست خیلی میترسم ممنون (ببخشید گفتین قطره بینی بریزم یعنی مشکل سرماخوردگی داره چون اصلن هیچ صدای نمیده انگار چیزی تو گلوش گیر میکنه)
- عرق کردن ..
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم یازده ماهشه وقتی میخوابه تمام بدنش سرده و عرق میکنه بهش قطره ویتامین و آهن هم میدم علتش چی هست ؟

