Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رابطه جوش صورت با حساسیت شیر خشک
سلام وعرض ادب. آقای دکتر من از روز اول شیرخشک آپتامیل به نوزادم میدادم که بالا آورد و شیر خشک بیومیل آی آر دادم که بازم بالا میاورد حالا دارم ببلاک ای ار میدم ولی صورتش خیلی جوش زده نمیدونم چکار کنم؟
- واکسن چهارماهگی
سلام دخترم واکسن چهارماهگی داره الان بیست روزی میشه که بخاطر رفلاکس دکتر بهش امپرازول ۱۰ داده روزی دوبارمیخواستم ببینم با واکسن تداخل نداشته باشه؟ایا بعد از واکسن قرص را ادامه بدهم؟
- دندان
سلام آقاي دكتر دخترم ٨ ماهست دوتا دندون پايين و ب تازگي دوتا دندون ديگه بالا درآورده و چند روزي ميشه دندوناشو بهم ميكشه و فكشو مياره جلو آيا دوباره داره دندون درمياره علت چيست و غذا هم نميخوره اصلا فقط شير خودمو روزي ٨ بار ميخوره ممنون ميشم راهنماييم كنيد با تشكر
- پوست
سلام اقای دکتر صچرت پسرم دون دون قرمز زده مرتب دستش ب صورتشه،میشه کمکم کنیدو واسه موهاش از چه شامپویی استفاده کنم،سه ماهشه
- کولیک
سلام آقای دکتر . پسرم کولیک داره .ده روز دیگه چهار ماهش تموم میشه با این حال هنوز گریه می کنه .می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- غده چربی
سلام وقت بخیر نوزاد دختر دوماهه یه غده چربی بالای ابروش هست از بدو تولد بود الان بزرگتر شده آیا خودش جذب میشود یا به پزشک مراجعه کنم
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دکتر وقتبخیر.دخترم الان ۵۵روزه هستش,از ۴۰زوز به بعد ,هر ۳تا۴روز یکبار مدفوع میکنه,حجم مدفوع هم زیاد هست موقع دفع هم خیئلی گریه و بی قراری میکند,چیکار کنم برای درمانش?از طرفی هم از همون ۴۰روز به بعدش هم هر وقت شیر میخورهسریع استفراغ میکنهگاهی باگریه شیر میخوره,,هم شیرخودم هم شیرنان میخورد,جدیدا دکتر اطفال گفت شیر خشک عوص کنکامفورت بده,کامفورت دادمتغییر نکرد,استفراغ و گریه ها و یبوست را داره,,,دوبار هم تست تیرویید کف پا داده مشکلی از لحاط تیرویید کف پا نداشته,,,راهنماییم کنید ممنون میشم
- بی اشتهای نوزاد چهارماهه
سلام من نوزادم از بعد از واکسن دوماهگی بی اشتها شد و الان ک چهارماهشه خیلی بدتر شده وزن نمیگیره و فقط توی خواب میتونه شیر بخوره امپرازول فاموتیدین دومپریدون همرو دادم و هیچ تاثیری توی اشتها نداشته چکار کنم
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- نحوه مصرف شربت سفکسیم برای کودک پنج ماهه
- کمک
سلام آقای دکتر تو رو خدا راهنمایی کنید دختر هفده روزه ای دارم خیلی گاز معده دارد همش موقع دفع گاز معده اذیت میشه زیاد شیر نمی خورد میزان دفع شکمش هم کم است میشه بگی چند روزی یکبار خواهشا بگید چکار کنم
- سرما خوردگی و تب
سلام اقای دکتر وقت بخیر دختر من هشت ماه داره و الان چهار روزه ابریزش بینی وکمی هم سرفه میزنه و بیقراری خیلی میکنی پیش چندتا دکتر هم رفتم خوب نشد حتی به بچه من شربت های مختلفی دادن که اصلا مناسب نبود لطفا راهنماییم کنید 🙏
- تب ۳۸
سلام آقای دکتر پسرم ۱۱ماهشه بیمار خودتونه.دیروز از صبح یکمی داغ بود سر و زیربغلش غروب براش پاراکید گرفتم قبل اینکه بهش بدم یهو بیحال شد بدنش شل شد ولی چشمش باز بود بالاسرش نگاه میکرد چشماش میچرخید ترسیدم فوری رسوندم ۱۷ شهریور تبش ۳۸ بود اکسیژن هم خوب بود گفتن ببر خونه هر ۴ ساعت پاراکید بده .الانم دیشب تبش قطع شد کلا تا صبح مدام چک کردم کاملا بدنش سرد و خنک بود صبح بیدارشد یکمی گرم بود تب سنج گذاشتم ۳۷.۶ بود الانم دندونش خیلی اذیتش میکنه ماه قبل هم دندون بالا داشت در میومد یه روز تب داشت با قطره کنترل کردم خوب شد. اسهال استفراغ هم نداره دیروز غذا و شیرش رو هم خورد بنظر شما لازمه ببرم پیش خانم دکتر تبریزی ویزیت بشه امروز؟خودتون معرفی کردین در نبود شما
- کم کردن آب بدن
سلام. شما فرمودید شیر دادان را افزایش دهم ولی من مشکلم اینه که جدیدا خوب شیر نمیخوره کم میخوره واسه همین کمی لاغر شده و کمتر ادرار میکنه. مدفوعش هم آبکیه چیکار کنم؟
- شیرگوسفند
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر واسه شیرخواری که آلرژی به پروتیین گاوی داره تو فرنی از شیر گوسفند به مقدارکم میشه استفاده کرد؟؟؟
- یبوست نوزاد۰۰
با سلام نوزاد۹ماهه ای دارم که شیرخشک نان میخوره از ۶ماهگی که غذای کمکی ونان۲دادم (یبوست گرفته چه شیرخشکی خوبه همون نان۱ بدم مشکلی نداره؟؟؟
- درمان هموروئید
سلام وقت بخیر .عذر میخوام من دخترم حدود ۱۱ ماهشه و امرورز که پوشکش رو عوض کردم متوجه گوشت اضافه کنار مقعدش شدم.البته با توجه به اینکه غذا میخوره گاهی حالت یبوست هم داره .امکانش هست راهنمایی بفرمایید؟ ممنونم
- عکس باریم انما
سلام دختر ۱۹ ماهه دارم که به خاطر یبوست داروپیدرولاکس استفاده می کردودکترش هم گفت بعداز دوماه دارو روقطع کنید واگر خوب نشد عکس بگیریدوبعداز قطع دخترم دچار یبوست شدومجبورشدیم عکس بگیرم خداروشکر مشکلی نداشت وبعداز گرفتن عکس دارو پیدرولاکس روقطع کردم وروزی یک قاشق روغن زیتون وخاکشیر با اب ولرم بهش می دهم ودرحال حاضر۵روز می باشدبدون دارو روزی یک بار دفع دارد می خواستم بپرسم روغن وزیتون روادامه بدهم واینکه به خاطر عکس رنگی ومواد ی که به داخل روده هدایت شده دفع دارد
- شربت زینک سولفات
سلام آقای دکتر،خسته نباشید خیلی ممنون که واسه پاسخ دادن به سوالای ما وقت میگذارید واهمیت میدید،میخواستم بپرسم شربت زینک سولفات واسه بی اشتهایی شیرخواری که سه ماه و۵روزه اس هم قابل استفاده هست واینکه چقد باید بهش داد،پودر امپرازول،قطره آ.دوپدی لاکت هم میخوره تداخل داریی ایجاد نمیشه؟
- شیر خشک
سلام وقت بخیر ببخشید من نوزاد ۱۲ ماهه دارم از شیر خودم بهش میدم ولی خیلی کمه شیر خشک کمکی بهش میده ولی وزنش کمه میشه یه شیر خشک مناسب معرفی کنید

