Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- گرفتن باد گلو نوزاد
سلام سوال ديگه اينكه دخترم كه ٥ ماهو ١٦ روزشه آيا لازمه بادگلوش رو بگيرم يا همون آروغ آخه تو خواب شير ميخورهفقط
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر دخترم 4ماهشه 10روز پیش سرفه و گرفتگی بینی داشت دکتر بهش آزیترومایسین100 و اسپری بینی دادولی هنوز بهتر نشده،باز بردیم دکتر قطره پلارژین،اسپری بینی،وشربت سفیکسیم داد به نظر شما این داروها رو بدم خوبه یا داروی دیگه ای
- غذای کمکی
سلام. میشه به نوزاد هفت ماهه گیلاس و هندوانه و خرما داد؟ شیرمادر میخوره و آلرژی به پروتئین گاو و تخم مرغ داره
- سلام خسته نباشید نوزاد دخترم ۵۵ روزش هست بهش بی بی کر دادم همش اسهال میکنه چیکار کنم
سلام خسته نباشید نوزادم ۵۵ روزش هست قطره بی بی کر دادم برای کولیکش همش اسهال میکنه چیکار کنم
- واکسن۱۸ ماهگی
دخترم ۲۴ام ماه باید واکسن ۱۸ ماهگی بزنه ولی از روز ۱۸ام ماه تب کرده بعد از مراجعه به مطب برای کنترل .نمیدونم اونجا آنفلونزا گرفته یا کرونا ....فقط تب داره تزریق واکسن ۱۸ ماهگی باید به چه شکل باشه تاخیر مجاز هست
- رشد نوزاد
سلام وقت بخیر درسن ۴ ماهگی دور سر ۴۵ قد۷۰ وزن ۹ ایا طبیعیه
- قطره بی بی گر
سلام اقای دکتر دختر من 20روزه شه دکتر قطره بی بی گر داده بهش روزی 5قطره اما دلیچه زیاد داره میتوانم روزی دوبار بدم بهش همون پنچ قطره یا 5قطره رو دو وعده بدم بهش اول 2قطر صب 3قطه شب
- سلام خسته نباشیدمن نوزادی ۴ماه ونیم دارم میگن دورسرش کمه واین منونگران کرده چه کاربایدبکنم؟
دخترمبه دنیا آمده بوددورسرش ۳۳-۳۴ بوده الان ۴۰ هستش ۴ ماه ونیم هست آیامشکلی هست ؟من خیلی نگرانم
- نوزاد
سلام دخترم 7ماهشه اب دماغش میره چیکارکنم
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- موز
سلام دکتر از کی میتونیم به نوزاد موز بدیم؟ از چهار ماهگی غذای کمکی رو شروع کردم
- رفلاکس و وزن گیری
سلام چکارکنم پسرهفت ماهه م که رفلکس داره؛وزنش زیادبشه؟
- استفاده از پوآر بینی در نوزادان
سلام وقت بخیر،نوزاد ۴ماهه دارم سرماخورده شده و برای تخلیه بینی از پوآر استفاده میکنم اما وقتی در بینی چپ قرار میدم کیپ میشه و اصلا باز نمیشه که تخلیه صورت بگیره،آیا خطرناکه و استفاده نکنم؟میترسم برای مغز بچه خطرناک باشه
- اسهالی نوزاد یک ماهه از بعد تولد تا الان
اسهالی نوزاد یک ماهه ام از بعد از تولد تا الان که یک ماهشه
- سرفه
سلام پسرم یک ماه شه چندروزی بودبینی بسته بودوآبریزش داشت الانم سرفه میکنه انگاری گلوَش عفونت داره واسه درمانش چی کارکنم
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- قبضیت
پسرم تازه پا روی پنج ماه گذاشته همیشه هم قبض هست و فقط تغذیه با شیر مادر داره شکمش را ماساج دادم حرکات دوچرخه را هم انجام میدم پاهاشو با حالت زانو زدن ورزش میدم اما بازم کار نمیکند راهنمایی بفرمایید چه باید کنم
- مریضی
با عرض سلام کوچولو ما ۳۵ روز دارد خیلی نا آرامی میکند شیر درست نمیخورد سلفه عدسه دارد بعد استفراغ میکند وحنجره اش خس خس میکند نظر میاد گلو درد است چه داروی براش بدهم میترسم ببرم دکتر
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین

