Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اگزمای کودک
سلام ببخشید کودکم خارش شدید گردن با دونه زدن زیاد داره طوری که از خارش پوست گردنش ضخیم شده چه پمادی بزنم که خوب بشه هیدروکیتزون کلوتریمازول زدم هیچ فایده ای نداره به خاطر کرونا هم دکتر نمیتونم بره چی بزنم که خوب بشه و پوستش دیگه ضخیم و خشک نشه ممنون از لطفتون
- تیرویید
دخترم 6روزشه تیرویید کم کار میگن داره. جواب آزمایشش 20. خیلی فکرم درگیره تدرو خدا راهنماییم کنین
- قطرہ پاراکیت
واکسن چہار مانگی را زدہ٧کیلواست هرچهارساعت چهارده قطربه ان می دهیم مشکلی دارد یا نه
- یبوست
پیرو سوال قبلی سلام اقای دکتر شربت لاکتلوز همان شربت بزرگسال ها هسش یا برای اطفال فرق میکنه؟؟..ممنونم از پاسخگویی شما
- ناتوانی راه رفتن
دخترم ۳سالشه نمیتونه راه بره تعادلشو ملا نمیتونه حفظ کنه هم رو دستان
- کهیر
- سرفه شیرخوار سه ماهه
سلام وقت بخیر
من نوزاد سه ماهه ای دارم تازه ده روزه رفته تو چهارماه اول کمی سرفه میکرد بردمش دکتر فقط ستیریزین تنها بهش داد دادمش بلکه خوب نشد هیچ سینش خرخر میکنه ودماغش وخروسکی سرفه میکنه تورو خدا بگین چه دارویی بهش بدم خوب شه - ابریزش از دهان
سلام آقای دکتر هسته نباشید دختر 3 ساله ای دارم که فقط وقتی هواسرد میشه آبریزش دهان داره از وقتی منولد شده همینجوری بوده ولی تابستونا اصلا نداره دلیلش چیه من چیکار کنم
- امپول بتامتازون برای کودک چهار و نیم سال به اندازه یک سوم دکترشون گفته تزریق بشه ایا عوارضی دارد
- سلام نوزاد من دو ماه سن دارد اما پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع خطرناک است ی
نوزاد من دو ماه سن دارد پنج روز است مدفوع نکرده است آیا این موضوع طبیعی است یا خیر چه داروی پیشنهاد میدهید
- رفلاکس نوزاد
سلام پسرم ۶۶روزشه خس خس سینه کیپی بینی گاهی انگار یچیزی تودهنشه میجوعه و شیربالا میاره موقع اروغ گرفتن شیربالا میاره تو سطح شیب دارهم میخابونمش چیکار کنم میتونم پودرامپرازول بگیرم براش
- ویزیت حضوری
با سلام و احترام چندهفته ست جهت ویزیت حضوری تماس میگیرم ولی موفق نمیشم صحبت کنم، امکان ویزیت حضوری برای فردا چهارشنبه مقدور هست؟ برای دخترم نزد شما پرونده داریم
- بالااوردن شیرخشک
سلام آقای دکتر.وقتتون بخیر . نوزادم دخترم ۱۰روزه هستش وشیرخشک بیشترازشیرمادر مصرف میکنه و گاهی بعد شیرخوردن موقع آروغ گرفتن همه روبالا میاره.البته همیشه نیست.دلیلش چی میتونه باشه؟ اسم شیرش هم سوپرامیل هست.ممنونم
- غذانخوردن کودک ۸ماهه
سلام پسرم هشت ماهشه هم شیرمادر میخوره هم کمکی شیرخشک بهش میدم غذا خوردنش خوب بود ولی این چندروزه غذا نمیخوره راهنمایی میخوام
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بچه من یک سالو سه ماه است سرماخوده بینیش گرفته سرفه شدیدی همراه چرک داره پلارژین هر هشت ساعت میدم به نظرتون اموکسی سیلین 125خوبه براش بدم
- وزن گیری
سلام پسرم ۱۷ ماهش هست سه ماهی هست وزنش زیاد میشه کم میشه از یازده کیلو پایین نیومده نزدیک ۱۲ میشه هی لاغر میشه شربت اهن و زینک سولفاید بهش میدم وزن تولدش ۳ کیلو بود مشکلی هست آقای دکتر ؟ روزی یک یا دو بار دفع داره .
- شیردهی
سلام مصرف قرص ترانگزامیک اسید برای مادر شیرده مجازه؟مفنامیک اسید چطور ؟ با تشکر از پاسخ شما
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر ، پسرم عفونت مثانه دارد ودر سونو اینترنال اکو ثبت شده و داروی متروماکس ، لوپراکس ۱۰۰( سفیکسیم)، ریفلازول ۱۰، فاموتیدین ۲۰ مصرف میکنه ولی ادرار بسیار کم میکنه مثلا نصف روز علت چیست ؟ با تشکر
- سلام دکتر یک نوزاد یک ماهه دارم که بعضی وقتهادیکی از پاهاش میلرزه علت چیست?
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم

