Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ
سلام دخترم ۲ سالو ۲ ماهشه از ساعت ۲ ظهر تا ۹ شب همینجور استفراغ کرده هیچی تو معدش نتونسته نگهداره و مدام میگه دلم و دهنم دردمیکنه به هیچ عنوان قبول نمیکنه چیزی بخوره چی کار بکنم از بیمارستانم خیلی دورم
- سلام
دکتر به بچم شیر خشک نان ۱ میدم اما وزن کم اضاف میکنه همش ۲۰۰ گرم یک ماه به دنیا اومد چه شیری بهش بدم
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- سیاهی زبان
باسلام خدمت اقای دکتر پسرم ۱سال و۳ماهش هست چندروزی انفولانزاداشت والان خداروشکربهتره ولی دوسه روزه زبانش کامل سیاه وتیره هست واکثرا زبانش روازدهان بیرون میاره خواستم بدونم میتونه ازعوارض شربت کواموکسی کلاو باشه اخه دوسه روز بدنش دونه های قرمزهمراه باابریزش بینی داشت پزشک داروخانه گفت ازعوارض این خشک کننده اس
- قطره آهن
قطره آهن لیپوزفر قرمز چه مقدار به پسرم بدم،یک سالشه
- آزیترومایسین به نوزاد۵ماهه چند سی سی بدم
به نوزاد۵ماهه چند سی سی آزیترومایسین بدم
- پا کوبیدن کودک در خواب
کودک ۵ ساله م در خواب پا میکوبید علت چیست با تشکر
- قطره آهن
سلام آقای دکتر . پسری دارم هشت ماهه که از خوردن قطره ی آهن سر باز می زند و اگر هم بخورد بالا می آورد . نظر شما چیست ؟ با توجه به طعم بد قطره آهن فربولین و مکمل غذایی آمی ویتال ( ویتامین آ د ) لطفا قطره آهن و ویتامین جایگزین معرفی کنید. سپاس .
- جواب سوال گرفتن کودک ازپوشک
جواب متن راه های گرفتن کودک از پوشک
- درموردشیرخشک پپتی جونیور
پسرم6ماه است حدود2ماه ازشیرخشک پپتی جونیوراستفاده میکنه تواین مدت مدفوع بچه. سبزرنگ میشه برام توضیح بدی علت تغییر نگ مدفوع. ممنون
- دارویاموکسیکلاو
مقدارمصرفاینشربتبرایکودکان۷سالهچقدر استگلوشچرکدارهوسرماخورده
- سلام و وقت بخیر چه من 3 سالست و دو روزه هر چی میخوره بالا میاره هیچ علایمی از تب و لرز هم ندارهد
- مشکل تنفسی
پسر من 4ساله است موقع راه رفتن خیلی کم گاهی نفس نفس میزند در بقیه مواقع اینطور نیست نیاز به مراجعه است؟
- قطره پلارژین
سلام دکتر برای کودک 20 ماهه چه مقدار قطره پلارژن باید بدم
- فرم سر کودک
سلام اقای دکتر خوبین خسته نباشید پسرم ۲سالشه فرم سر ب صورت کشیده است میشه درست شد اصلا امکانش هست درست بشه
- سرفه کودک
فرزند دو سال و سه ماه که بعد از چند روز اسهال و مصرف او از است و پودر اسهال در حال حاضر سرفه داره و یکمی بیحال آیا آموکسی سیلین بدم؟
- درد مقعدی کودک
سلام و خسته نباشید،پسرم سه سال و نیم داره با وزن ۱۵ کیلو،یک مدت زیادیه که یبوست داره مدفوع به سختی میکرد همراه با گریه زیادو گاهی از مقعدش خون می اومد،پیش متخصص اطفال بردم،پیدرولاکس و قطره بی بی کر داد و با گلیسیرین مقعدش رو چرب میکنم،ازمایش مدفوعش هم خوب بود،یبوستش تازگی خوب شده اما داروها رو فعلا دکتر گفته قطع نکنم،سوالم اینه مدتی پسرم بهم میگه،مقعدش رو نشون میده میگه نمیتونم بشینم با نشستن مشکل داره،هی پا میشه هی میشینه،توجه میکنم بچه چند دقیقه راحت نمیتونه بشینه،بالش نرم براش میزارم بازم میگه نمیشه بشینم،احساس ناراحتی موقع نشستن داره،گاهی هم میگه درد داره،چه پمادی براش استفاده کنم خوب بشه؟؟؟ممنونم
- شربت سفکسیم
برای اسهال عفونی بچه 2ساله شربت سفکسیم خوبه؟
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر خواهش میکنم جوابمو بدید خیلی نگرانم من پماد چشمی تتراساکلین رو که دکتر برا بچه دوساله نیمه ام تجویز کرده بود نمیدونستم چقدر باید مصرف کنم ۳ دفعه هر دفعه کامل به اندازه طول چشمش براش استفاده کردم یعنی براش مشکلی پیش میادخواهش میکنم جوابمو بدید دارم ازنگرانی دق میکنم

