Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام علت گرفتگی صدای کودک در نوزده ماهگی
سلام خسته نباشید پسرم یک سال و۵ ماهه است امروز با خواهرش حمام رفت واب سرد ریخت بهش بعداز حمام خوابید وقتی بیدار شد صداش گرفته ولی تب ندارد تقریبا ۲۵ روز پیش کرونا خفیف گرفته بود که ۵ روز ازیترو ۱۰۰ بهش دادم الان علت گرفتگی صدا ممکنه سرما خوردگی باشه باید بهش چه دارویی بدم انتی بیوتیک لازم داره؟ممنونم از راهنماییتون
- کبودی لثه
سلام وقت بخیر آقای دکتر دختر ۱۵ ماهه ام ۸تا دندون داره و الان یکی از دندون های آسیا ی بالا روش ورم کرده و شدیدا کبود و سیاه شده خطرناکه؟ چی کار باید بکنم ؟ الان یک ماهه این طوریه
- سلام پسر من پنج ماه هست شب تا صبح برای شیر بیدار نمیشه روز هم خیلی زیاد نمیخره اشتهارش کنه چیکار کنم
- شربت سنادین
سلام پسرم ۳ ساله هست شربت ستادین بهش ۶ سی سی دادم آیا ضرر داره براش اتفاقی که نمی افته؟
- اسهال کودک
با سلام کودک یک سال ونیم هستش درحدود سه ماهی اسهال داره خوب نمیشه روزبه روز ضعیف تر میشه باتشکر
- عفونت چشم دختر ۶سال
سلام.دخترم ۶سالشه چشمش عفونت زرد داره و و چشمش رو کامل میبنده عیده و تعطیل.قطره جنتکس و باکتی ماید چ دوزی براش استفاده کنم؟؟
- دخترم لب پایینشو میگیره
سلام دخترم لب پایینشو مدام بادندونای بالامیگیره ۳سالشه و این موضوع ب شدت نگرانم کرده چون عادت شده براش و تحت هیچ شرایطی حاضر نیس ول کنه جدا ازاینکه جلوه خوبی نداره میترسم فک پایینش ب عقب کشیده بشه آیا راهی هس واسه درمان
- سرفه
سلام اقای دکتر دیروز دخترم ویزیت شدسرما خورده بود با شماره پرونده ۶۴۱۹ شربت پاراکید اسپری دکو سالین شربت سیتریزین و شربت فارمنتین و قرص جویدنی ایروکاست دادین سرفه نداشت الان سرفه هاش زیاد شده میشه ی شربت سرفه بگین زودتر خوب بشه تا بدتر نشده ممنونم
- قطره ویتان
سلام اقای دکترپسرم 9ماه هستش داروخانه بهم قطره ی ویتان دادن آیا جایگزین آهن هست؟ اگربایدآهن بدم چ آهنی توصیه میکنین وچندقطره ......؟ قطره ی ویتان وآهن خوبه باهم بدم هرکدوم چندقطره ؟؟؟ ممنون میشم جوابگو باشین
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - رشد قد
سلام آقای دکتر کودکم 17 ماهشه که دوبار پشت سر هم به درمانگا بردمش برای قد و وزن قدش تغییر نکرده بود 84 بود آیا مشکلی در رشد قدش وجود دارد یا خیر قدش نرمال است
- تب
سلام جناب اقای دکتر کرم بین. وقت شما بخیر. پسرم تازه دو سالش شده و پزشکش شما میباشید. اقای دکتر الان ساعت یک شب هست و متوجه شدم که پسرم تب شدیذی دارد. براش شیاف استامینوفن گذاشتم ۱۲۵ . و کمی شربت پلارژین دادم بهش. اقای دکتر فعلا تبش پایین نیامده. ظاهرا سرما خورده . با تب سنج هایی شبیه فازمتر هست زیر بغلش گذاشتم. تبش سی و نه و سه دهم هست. لطفا راهنمایی بفرمایید که چه دارویی براش تهیه کنیم. یک دنیا سپاس و قدردانی از شما
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه سالشه واکسن ۱۸ ماهگیشو فراموش کرده بودم بزنم امروز زده ی نوبت شربت ایبو پروفن بهش دادم میخوام از شربت استا مینوفن استفاده کنم شنیدم ضرر داره میتونم شربت استامینوفن بهش بدم لطف میکنین بگین چند سی سی بدم؟
سلام وقتتون بخیر بچم پنچ ماه 20روزشه کمک شیر خودم شیر خشک بهش میدم این چند روز شیر خشک نمیخوره فقط شیر خودم میخوره چیکارکنم چی بهش بدم
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- دخترم ۳ سالشه
دیروز بره دومین بار آمپول بتامتازون بردم زدن به دخترم ولی از مطب که اومدم بیرون دورتادور چشماش دون های قرمز زد ،یعنی از دیروز بعد از ظهر هر سری یه جای بدنش میزنه پاک میشه یه جای دیگش میزنه چیکار باید بکنم
- کودک ۲۲ماهه
سلام اقای دکتر پسرم ۲۲ماهشه صورتش پراز جوش های ریز شده بردم دکتر هیدروکسی زین دادن بهش هر دوازده ساعت اما وقتی میدم بهش شیر خشک ک میخوره جوش هاش قرمز میشن
- سلام وقت بخیر دخترم هفته پیش تب کرد وسرفه دکتر بهش آموکسی سیلین ۴۰۰ داد ۷روز خورد ولی روز ۱۲هم دوباره تب کرده سرفه برگشته وبینیش هم گرفته.قرص دیازپام ۲ مصرف میکنه الان شربت سفکسیم لوپراکس ۱۰۰دارم بهش بدم؟؟
- تب
سلام اقای دکتر دخترم ۲سال ۶دماهشه اول گفت دلم درد میکنه همش دفع داره و دفعش بلغمی هستش بعد تب کرد علت چیه چی بدم البته الرژی هم داره
- سرفه
کودک ۲۰ ماهه دارم سرفه های خشک نسبتا زیادی دارد و آبریزش بینی و تب نداره خداروشکر ولی نمیدونم از چه شربتی باید استفاده کنم. ممنون

