سلام
با عرض تبریک سال نو، بایستی تا سه سالگی صبر کرد.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دختر بچه نوزاد یک ماهه نفخ داره
- وزن
سلام،
دخترم یازده ماهش است و وزنش 8400 است. موقع تولد 3200 بوده. آزمایش ادرار و کم خونی داده که گفتن جوابش خوب است ولی وزن نمیگیرد و بی اشتها است. لطفاً راهنمایی کنید اگر. اگر داروی نیاز دارد بگویید.
- مدفوع نکردن 2ماهه
- سلام نوزاد چهار روز داریم. فقط گریه میکنه. وسرما خورده شیر نمیخوره.
- صدای ناهنجار
سلام وقتی نوزاد خواهرم به دنیا اومد گریه که تموم میشد ته گلوش ی صدای ناله هم داشت دیروز خواهرم رو ترخیص کردن ولی بچه رو بستری کردن و علت رو نمیگن بهنظر شما علت چیه؟؟
- زورزدن مداوم نوزاد یکماهه
- متورم و قرمز شدن و سفت شدن اطراف محل واکسن دو ماهگی.
سلام. وقت بخشیر. ببخشید ۲۶ مهر واکسن دو ماهگی دخترم رو زدم اطرافش قرمز و متورم و سفت شده. امروز بعد از ۴ روز بردم مرکز بهداشت گفتن ببر متخصص و کمپرس سرد و مرطوب استفاده کن. متخصص هم برای چند روز بعد وقت داده. خواستم ببینم آیا خطرناک هست؟ چبکار باید کنم تا اونموقع. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- دارو
بإسلام.دخترم هفت ماهشه و الرژي داره.صورتش خيلي دونه هاي قرمز زده بًود..با قطره هاي كه بهداشت ميداد..خودم قطره از داروخونه ميخرم ميخوره الرژي نداره..اقاي دخترمن فقط يه دخترم قطره آد ميدم نه آهن ميدم نه مولتي ويتامين الان كلا قرمزي هاي صورتش رفته وقتي قطره هارو ميخورد صورتشو چشماشو خيلي ميخاروند و بالا مي اورد شيرخشك ميخوره موردي نداره قطره آهن و مولتي ويتامين نخوره؟ غذاي كمكي مرغ ميكس شده و هويج و سيب زميني ميدم وسرلاك برنج
- رفلاکس نوزاد
باسلام خسته نباشید پسرم دوماه ونیمشه بردمش دکتر گفت رفلاکس داره ولی هیچ دارویی نداد پسرم خیلی اذیت میشه وهمش جیغ میزنه اصلا اروم نمیگیره توخواب همش یه چیزی میادتودهنش نفسش بندمیادبعد دوباره قورتش میده بالا هم میاره سرفه هم میکنه ولی مریض نیست سینش هم خس خس میکنه وزن گیریش هم خوب نبوده گفتن بخاطر رفلاکسه شیرخشک بیومیل میخوره چندوقت هم هست اشتهاش کم شده هرچی شیشه میزارم دهنش بازبونش پرتش میکنه بیرون ولی پستونکومیخوره وقتی هم گریه میکنه پاهاشو صاف میکنه سرشم به عقب هل میده چی بهش بدیم بهتربشه.ممنون که وقت میزارید
- مدفوع نوزاد
علت وجود رگه های سیاه در مدفوع نوزاد چهار ماهه چیست.
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم
- نوع شیر خشک
آقای دکتر سلام اجرتون با خدا که جواب مارو میدین واقعا ممنون سوالی داشتم به شیر خشک وزن دهنده معرفی کنید و اینکه در یه شیر خشک کالری بالا مهمه یا پروتین بالا ؟ سوال سومم لطفا جواب بدین اینکه دو نوع شیر مثل بیومیل و نان قاطی کنیم مشکلی هست ؟
- بیماری مادر نوزاد
با عرض سلام خدمت شما . از کابل افغانستان مهنوش استم 1- اگر مادری طفل شیر ده داشته باشد برای (دلدرد مادر) تابلیت مترانیتارول استفاده کند به نوزاد ضرر دارد ؟ 2- در جریان دوران شیردهی مادر باید از کدام دارو ها استفاد نکند؟
- بی قراری وبی خوابی نوزاد
نوزاد ما دختر 45روزه خیلی گریه میکنه روزها خیلی کم میخوابه دستاشو مشت میکنه و از درد به خودش میپیچه شیر مادر تغذیه میکنه روزی دو وعده هم شیر خشک
- تبخال
سلام،آقای دکتر شرمنده بابت مزاحمت مجدد،خدمتتون عرض کردم ک تبخال داشت پسرما بوسیده 8 روز گذشته خطر برطرف شده یا نه؟؟؟؟
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبه ها مطب تشریف دارین
- میتونم شیاف بدم
پسرم واکسن شش ماهگی زدیم استامینوفن نمیخوره بالا میاره میتونم بهش شیاف بزنم
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه و ۸ کیلو ۴۰۰ وزن داره. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر جناب دکتر من دختر ۳ماهه دارم امروز مقداری سرفه میکنه طب وابریزش بینی ندارد بنظرتون چه دارویی بهش بدم ممنون

