Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- واکسن
سلام ۲۲ روز واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو دیر زدم شرایط مناسب نداشتم بنا ب دلایل مختلف عقب افتاد آیا اشکالی پیش میاد دراثر گذاری واکسن؟
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- حساسیت
سلام اقای دکتر اطراف دهان نوزاد سه ماهم به خاطر باقی ماندن شیر خشک روی پوست دونه های قرمز زده. چه پمادی استفاده کنم برا رفعش؟
- ا میکرون
سلام وقت بخیر دختر هشت ماهه ای دارم که دمای بدنش تا ۳۸ بالا میره شیاف۱۲۵زدم براش امروز بردم دکتر گفت ا میکرون داره شربت آموکسی سلین نوشت براش ولی مقدارش و چند. بار بهش بدم رو نگفته الان چقدر بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم
- برای پسر ۹ ماهم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم ۹ ماهه منم فقط قطره ی مولتی ویتامین پد یابست دادم ایا باید قطره ی اهنم بهش بدم یا نه
- شربت امگا سه
با سلام خدمت شما آقای دکتر دختر یک سال و نیمه ای دارم با وزن ۷۵۰۰ دکتر برای کمبود وزنش بهش شربت امگا سه داده است به میزان روزی ۲.۵ سی سی ولی دخترم اصلا دوست ندارد باید چکار کنم آیا ابن شربت برایش نیاز است
- پاسخ بهنوزاد
سلام آقای دکتر نوزاد هشت ماهه دارم فاویسم دارع سرفه میکنه میشه شربت pelargin kids بدم ضررر ندارع میگن چونکه عسل قاطی دارع خوب نیست
- رفلاکس پنهان
باسلام نوزادی 2ماهه دارم که رفلاکس پنهان داره دکتربردم اس امپرازول داده امارفلاکسش شدیدترشده والان به خاطرکرونانمیتونم دکترببرم چه دارویی پیشنهادمیکنید؟
- کم اشتهایی
سلام اقای دکتر دخترم ۹ ماهشه خیلی کم غذاس از زمان تولد هم همینطور بود شیرم کم میخورد الانم غذای کمکی کم میخوره دارویی واسه زیاد شدن اشتها بهم پیشنهاد میکنین که عوارضم نداشته باشه یه کم غذا خوردنشم بیشتربشه ممنونم از راهنماییتون
- تنگی نفس
- ترس نوزاد ۹ ماهه
سلام خسته نباشین پسر ۹ ماهه من وقتی حتی یک لحظه ازش دور میشم شروع به گریه میکنه و حتی تو خواب هم جدا نمیشه ازم که بذارم تو تخت خودش بخوابه وقتی میذارمش جدا سریع بیدار میشه تو خونه دنبالم راه میافته از دوش حمام از سشوار و جاروبرقی و یه سری چیز این جوری دیگه میترسه جوری که گریه میکنه و جیغ میزنه نمیدونم باید چی کار کنم کمکم کنین لطفا
- پودر جوانه گندم برای نوزاد ۹ ماهه
سلام وقت بخیر آیا امکان داره به شیرخشک نوزاد ۹ماهه پودر جوانه گندم آماده اضافه کرد؟؟
- اسهال نوزاد 4ماهه
سلام دکتر وقتتون بخیر ،پسر من 4ماهشه شیرخشک ببلاگ ای آر با گیگوز بهش میدادم یه چند روز گیگوز گیر نیومد بیومیل دادم اسهال کرد باز گیگوز که گیر اومد گیگوز و ببلاگ ای آر بهش دادم ولی اسهالش اصلأ بند نمیاد چیکار کنم ؟
- مولتی ویتامین
سلام. آیا قطره مولتی ویتامین و زینک باعث بی خوابی در نوزادان میشه؟
- نوزاد چهارماهه
سلام خسته نباشید دخترم شیر خشک سیمیلاک نئوشور میخوره هر دوتا سه ساعت شصت سی سی میخوره تازه رفته توی پنج ماه اشتهاش کمه نئوزینک بهش میدم با وزن پنج کیلو و نیم و دوقلو هستن چشماشو خیلی میماله و سرفه هم اکثرا داره چیکارکنم خص خص سینش هم کار شده
- سرلاک
سلام.آقای دکتر دخترم ۶ ماه و دو روزشه وزنش شیش و نیم هست وزن تولدش ۴۱۰۰ بوده.الان براش سرلاک شروع کردم دو روزه.روزی یک قاشق سرلاک قاطی ۶ سی سی آب میکنم و طی دو وعده بهش میدم. اما دو روزه یک طرف صورتش جوش های ریز قرمز زده چکار کنم لطفا راهنماییم کنید؟
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام اقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید رو چه مقدار باید به بچه دوماهه که وزنش ۶ کیلو هست بدیم من دوبرابر وزنش دادم برا واکسن دوماهگی الان شنیدم که میگن زیاد دادی این قطره با استامینوفن معمولی فرق میکنه نباید دوبرابر بدیم خیلی نگران بچم هستم لطفا راهنماییم کنید ممنونموماهه که وزنش ۶کیلو هست بدیم
- کودکان
شربت سفکسیم را چند بار در روز وچقد به دخترم که 5ماهسه و7300گرمه بدم
- سرماخوردگی نوزاد ۵ماهه
نوزاد ۵ماهه سرماخوردگی خلطی شدن سینه آیا بعد ۳روز میشه حمامش کرد دارو آزیترو استفاده میکنه
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دختر ۵ماهه ای دارم،که ریفلاکس وآلرژی داره وببلاک arمیخوره،حدود یک هفته اس که بی اشتها شده وخوب شیر نمیخوره،دارویی واسه افزایش اشتهاش هست?؟؟؟؟؟؟معمولا از ساعت ۵صبح تا ۱۰،۱۱صبح دلپیچه داره .

