Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام برای نوزاد 5ماهه شروع سرلاک از یک قاشق چایخوری در یک فنجان آب مناسب است؟ در روز چند قاشق میتوان به کودک داد؟
- اسهال نوزاد
سلام دخترم دو هفته است اسهال لطفا راهنمای کنید
- سرفه
وقت بخیر دختر من ۶ماهو دو هفته داره از قبل برای خس خس بخور سرد و قطره بینی میریختم اما امروز سرفه های خلط دار و سینه اش خس خس میکنه چکار کنم ؟ممنونم
- مدفوع نکردن نوزاد
سلام آقای دکتر نوزادم ۴۰ روزه هست و دیر به دیر مدفوع میکنه دو سه روز یکبار مدفوع میکنه میشه راهنمایی کنین ممنون؟
- دفع مدفوع بلافاصله بعد از خوردن غذا
سلام وقت بخیر دکتر؟ پسرم ۸ ماهشه الان چند روزه بعد از خوردن هرچیزی چه غذا چه شیر بلافاصله پوشاکش خراب میکنه خیلی سریع. علت چی میتونه باشه دکتر؟
- دلیل التهابات پوستی نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. سال نو شما مبارک دخترم گلو درد داشت وتب وبه دکتر مراجعه کردم آزمایش خون وادرا گرفت که گفتن مشکلی نیست. خشک کننده ایبو برفن. شیاف. کتوتیفن. که بعداز 48 ساعت تب از بین رفت وبچه روی کل بدنش بثورات جلدی ایجاد شده که با سوزش همراهه. بازم دکتر رفتم که دکتر گفت بعداز این دارو ها عادیه ونهایت هیدروکسی زین میدم نظر شم چیه
- قرمز شدندور چشم
سلام خسته نباشید ،پسر من ۴ماهشه دو روزه عطسه و سرفه های خلط دار میکنه امروز چشاش هم قرمز شده و مدام از چشماش اب میاد ،دلیل قرمزی و اب اومدن از چشماش چی میتونه باشه دکتر؟ راستی برا سرفه هاش دکتر شربت ازیرومایسین و سالموتنال نوشته
- تب
دخترم یکونیم ساله ، بین ۸تا ۱۰ کیلو وزن داره تب داره فقط یه شربت استامینوفن ۱۲۰ میلی گرم خونه دارم روش نوشته از سه سال ب بالا ،چکار کنم بهش بدم یا نه ؟ و چقد
- تب
سلام تب پسرم خیلی شدیده
- استفاداز قطر چشمی برا نوزاد ۱۰ماهه
سلام من دو پسر دا رم دیشب یکی رو بردم دکتر کلو درد و از چشم چپش عفونت ترشح می کرد حالا پسر کوچیکم هم به این عارضه مبتلا شده دکتر دیشب به پسر بزرگم قطره چشمی باکتری ماید داد می تونم برا پسر کوچکم از اون استفاده کنم
- سرفه خلط دار نوزاد 3 ماهه
سلام
نوزاد 3 ماهه دارم که سرفه خلط دار داره سرفه که میکنه خیلی اذیت میشه یکم بد حاله لطفا بگین چه دارویی بهش یدم - سرما خوردگی نوزادان
با عرض سلام و خسته نباشید:ببخشید پسر من الان هفت ماهش هست االان سه ماه هست پشت سر هم هر ماه سرما میخوره،در ضمن شیر خشکی هم هست میشه راهنمایی کنید چیکار کنم که اینقد سرما نخوره ،و سیستم ایمنی بدنش قوی بشه.با تشکر
- دادن قطره استامينوفن با شیر خشک
سلام .نوزادم دو ماهشه دو شب پشت سر هم خیلی بی قراره میکرد بهش ۵ قطره شربت استامینوفن معمولی با شیر خشک دادم ولی خیلی دلپیچه گرفته و باد معدش زیاد شده ممکنه استامینوفن رو که با شیر خشک قاطی کردم اینجوری شده باشه؟ شیر خشکشم ابتامیل پپتی ۱ هست .
- شیرخشک
سلام وخسته نباشیدمیتونیم دونوع شیرخشک به ووزادبدیم اشکالی نداره
- بدن
سلام بدن و صورت پسر یک ماهم دون دون قرمز مثل عرق سوز زده چه کرمی خوب میکنه
- مصرف دارو در شیردهی
سلام آقای دکتر. مادر شیرده مسمومیت غذایی پیدا کرده. رفته دکتر بهش هیوسین داده. هیوسین تو شیردهی مشکل نداره؟ با توجه به اینکه نوزاد آلرژی به پروتئین گاوی و تخم مرغ هم داره.
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شمابخیر پسرم تو۳ماهگی سرماک خورد سرفه وعطسه داشت بهشت قطره پلارژین دادم خوب شد الان ۸ماهشه سرماخورده عطسه سرفه خلط داره قطره پلارژین برای سرفش خوب نیس؟ اگ خوبه چندقطره بدم بعدچندساعته؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد من تازه وارد ۵ماه شده وییوست هست از چی میتونم برا رفعش استفاده کنم نیاز به ملین کننده هست
- تغذیه نوزاد ۱۱ ماهه
سلام وقت بخیر نوزاد من نزدیک یک سالش شده و تقریبا بد غذا هست اما ماکارونی رو روزی چند بار هم بهش بدیم نه نمیگه،خوردن زیاد این غذا مشکل ساز نمیشه؟ممنون از،راهنماییتون
- ورم پشت پلک نوزادو قرمزی
با سلام. امروز غروب که نوزاد ۱۱ ماهه ام رو خوابانده بودم وقتی بیدار شد پشت پلکش سرتا سری ورم کرده بود و قرمز شده و چشمش کوچیک شده بود . انگار بینیش هم پره پر شده بود میخواستم لطفا بفرمایید چه اتفاقی براش افتاده و چه باید کرد؟

