Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قی کردن چشم
پسرم ۴ سال داره و چند روزیه چشماش مرتب قی میکنه و ترشحات زرد رنگی از گوشه چشمش خارج میشه مرتب با گل چایی شستشو دادم ولی خوب نشده متورم و قرمز شده و چشماش کوچیک چه پماد یا قطره ای استفاده کنم
- اسهال پسر بچه 14 ماهه
سلام و وقت بخیر، پسرم امروز 14 ماهه شده و ما در چکاپ یکسالگی پسرم که تقریبا 13 ماهگی جوابش اومد متوجه شدیم کمی کم خون هست بعد دکتر گفت قطره آهن لیپوزوفر آبی رو جای یک سی سی به یک و نیم سی سی افزایش بدید و از همون زمان چون من باردار بودم از شیر گرفتم و دیگه کامل پسرم شیر خشکی شد و دقیقا از همون 13 ماهگی ما به جای شیر خشک نان 2 شروع کردیم شیر خشک نان بالای یکسال اوپتی پرو رو که میزان آهنش بیشتر هست رو شروع کردیم یعنی این 3 تغییر اساسی در 13 ماهگی پسرم اتفاق افتاد و از همون موقع مدفوع پسرم شل و آبکی شد به طوری که هفته گذشته کاملا آبکی و تیره رنگ (سبز تیره) شده بود که بردم دکتر گفت به آهن واکنش نشون داده و کلا 1.قطره هاش رو حذف کرد هم آهن و هم آد رو قطع کرد و 2.گفت شیر خشک بدون لاکتوز بدید 3. گفتن غذا فقط ماست و دوغ و موز و سوپ بدید 4.دارو زینک سولفات، پدی لاک، کیدی لاک، شربت سفکسیم داد. که شیر خشک رو نخورد و ما مجبور شدیم شیر خودش رو بدیم و تا دیروز رنگ مدفوعش خوب شده اما هنوز آبکی و دوباره دکتر بردم گفت تا شیر بدون لاکتوز ندید راه چاره نداره :( یه برند دیگه شیر گرفتم به سختی یکم خورد.. چاره چیه ؟ دارو هارو تاکی ادامه بدم؟ به نظرتون نان 2 بدم مشکل برطرف میشه؟ یا نان دو فقط برای زیر یکساله؟ قطره آهنشو از چه زمانی شروع کنم؟ تورو خدا راهنماییم کنید الان بچه یک ماهه این وضعیت رو داره
- عطسه
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر دخترم ۴سال و خورده ایشه و ۲روزه فقط عطسه میکنه و هیچ علائم دیگه ای نداره چ شربتی بدم که عطسه هاش قطع شه
- شربت میم اورنج
شربت میم اورنج چه مقدار باید مصرف شود برای کودک ۱ ساله
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- حرف نزدن کودکم
سلام ،دختر۳ ساله ای دارم که زیاد حرف نمی زنه شاید کل کلماتی که بتونه بگه ۲۰ عدد باشه جمله بندی هم درحد ۲ کلمه مثل آب بده میتونه بگه راهنماییم کنید بگید باید کجا برم وچکار کنم البته از نظر شنوایی مشکلی نداره وتوی شنوایی سنجی هایی که در نوزادی بردمش هیچ گونه مشکلی نداشته خیلی ناراحت حرف نزدنش هستم چکار کنم؟؟
- آزمایش
سلام آقای دکتر خسته نباشید آزمایش مدفوع پسرم مثبته؟یعنی عفونت داره یا چی ممنون میشم جواب بدید
- دوز دارو
با سلام وقت بخیر من برای پسرم که ۹ و نیم سالشه میخوام شربت آزیترومایسین ۲۰۰ بدم چه مقدار باید مصرف کنه ؟؟ پیشاپیش ممنون از جوابتون
- یبوست دختر دو سال و نيمه
در رابطه با یبوست دخترم دو سال و نيمش است و شکمش کار نمی کند. بردمش دکتر که گفت کم خون است و واسه شکمش پودر پيدرولاکس داد. تا مي خورد خوب بود ولي وقتي داروش تموم شد، باز هم شکمش کار نمیکنه. الان پنج روز که شکمش کار نکرده.
- رشدکم دورسر
سلام آقادکترپسرم۲ماهش ملاجش کوچیک دورسرتولدش۳۶ بود اماسرش خیلی بادداشت کوچیک شد الان دوماهگیش ۳۸/۵بوده دکتر مغز اعصاب سی تی اسکن نوشت میگن ضرر داره چکارکنم من انجام بدم
- رشد بدن کودک و بهبود سرماخوردگی
سلام ببخشید دختر من یک سال و شیش ماهشه غذا درس حسابی نمیخوره الانم مریض شده سرفه ی خشک داره چیکار کنم برا رشد بدنش و قوی شدنش؟
- شربت سفیکسیم ۱۰۰چقد باید بدم به بچم ۳سال ونیمه
بخاطر بیماری دست وپا دهان داده دست و پا و دهنش دونه زده
- نوک انگشت اشاره
سلام خسته نباشید دختر من ۱۲ سالشه از دیروز تا الان میگه نوک انگشت اشاره دست چپش وقتی به یه جایی میخوره یه حالت سوزنی میشه ممنون میشم راهنمایی کنین
- من. پسر ۳ ساله دارم سرما خورده و امروز سرفه خیلی خشک پیدا کرده و گرفتگی بینی داره. از چه دارویی باید استفاده کنم
- بوسه فرشته
روی پیشانی لک داره پسرم 2 سالشه خیلی دارم اذیت میشم از اطرافیان میخوام لیزر کنم میخواستم بدونم مطب شما این کار انجام میشه
- اسهال کودک
دختر۴ساله من اسهال داره چه قرصی بدم
- پسرم فاویسم داره مدفوع اش به زور بیرون میاد چی بهش بدم
- زردیکفپا
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم شش سالشه کف پا هاش زرده از چیه نشانه چیه من باید چیکار کنیم خیلی میترسم لطفاً بهم توضیح بدین ممنون
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودکان ۱۵ ماهه
من دخترم سرفه خلطی داره شب به شب بیشتر سرفه میکنه که ۱۵ ماهشه تقریبا ۹کیلو وزن داره مقدار مصرف رو لطفا بفرمایید
- الرژی
با سلام خدمت آقای دکتر . پسرم ۷ ساله است چون لوزه سوم داره موقع سرماخوردگی به شدت سرفه میکنه که یه شب اونقدر سرفه کرد که پیش دکتر عمومی بردیم و فرمودند که الرژی شدید هم داره و گفتن قرص نیوتادین ۵ و ایروکاست ۵ تا عید مصرف کنه روزی یه عدد گفت چون تو محیط مدرسه توی جمع بدتر میشه . سوالم این بود که حتی روزهایی که سرفه و حالت سرماخورگی نداره هم میتونم از ابن دو تا دارو استفاده کنم و اینکه پسرم به این داروها که عادت نمیکنه؟ پیشنهاد شما را مبخواستم بدونم . ممنون از وقتی که برای همه بیماران میزارید. تشکر فراوان

