بایستی آزمایش بدهید از نظر تیرویید و. درصورت لزوم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سفیکسیم۱۰۰
سلام. پزشک به دلیل تب و سرفه برای پسر شش ساله ام که ۲۲ کیلو وزن دارد سفیکسیم ۱۰۰ داده هر دوازده ساعت اما مقدار تعیین نشده .میخواستم بدونم چه مقدار باید به ایشون بدم.متشکرم
- تب وگلودرد
سلام اقای دکتر ببخشید پسرم یک سال دارد . تب و گلودرد داره و شربت کوریزان هم بهش می دم شیاف هم بهش زدم تبش پایین اومد ولی دوباره بالا رفت الان تبش ۳۸/۵ هست. چکار کنم؟ دوباره شیاف بزنم؟
- سرفه های خلط دار
دختر من از اول پاییز سرفه های خلط دار میکنه تا بهار که یکم هوا گرم بشه هرچی هم بهش میدم خوب نمیشه چیکار کنم دکتر بردم میگن یه خورده آسم کودکان داره ولی خوب روش درمانش چیه
- حالت برونشیت وسرفه
باعرض سلام وخسته نباشیدپسرم8ساله هست آیامیتونم آمپول بتامتازون ال آتزریق کنم وچندمیلی میتونم بزنم
- تعداد روز مصرف فارمنتین ۶۴۳
دخترم سینوزیت کرده فارمنتین ۶۴۳ دکتر داده و داره میخوره. تا ۷ روز باید بخوره یا ۱۰ روز ؟
- بی خوابی کودک
با سلام. من یک پسر8ماهه دارم. که همه چیزش نرماله. فقط شبها هر نیم ساعت یا یک ساعت بیدار میشه. قبلا کولیک داشت ولی الان که دیگه نباید کولیک داشته باشه. روزها وقتی میخوابه حداقل 1ساعت رو کامل میخوابه ولی شبها موقع خواب توی 1ساعت اول 3بار بیدار میشه. چکار کنم
- شیاف استامینوفن برای نوزاد دوماهه
سلام. در صورت تب بالا بعد از واکسن دوماهگی میتوان از شیاف استامینوفن ۱۲۵ برای نوزاد دوماهه استفاده کرد؟ چقدر از شیاف را استعمال کنیم
- سلامت
با سلام ووقت بخیر،پسر من۱۴ ماهشه موقع خواب خیلی نفساش صدا میده،از دو ماهگی شروع شده دکتر گفت بخاطر نرمی حنجره ورفلاکسه،ی مدت چند ماهه خوب بود ولی بازم مثل قبل شده،دلیلش همون چیزای قبلیه یا مشکل جدیده؟
- عوارض تیوفیلین جی
سلام کودک ۲۰ ماهه ای دارم که پزشکی برای سرفه همایش شربت تیوفیلین جی تجویز کرده ایا این دارو بر روی مغز و رشد او تاثیر نخواهد گذاشت منتظر پاسخ دکتر هستم تا دارو را شروع کنم ممنون
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- فاویسم
سلام دخترم ۴سال و۷ ماه هست سرفه داره ایاشربت دکسترومتورفان بخوره ضرره داره
- بیخوابی کودک
دسلام خسته نباشیددخترسه ساله من اصلا خواب نداره ایا شربت بی بی اسلیپ مضرنیست برای خواب به کودک بدهم تاچندروزمجازهستیم ازاین شربت بدهیم
- داروی سفکسیم
سلام مقدار داروی سفکسیم ۱۰۰ برای کودک ۲۰ ماهه و ۱۲ کیلو چقدر میباشد
- زردی کف پا و سفیدی زیاد چشم.
پسرم ۷سالشه.و سفید چشم بیش از حد داره .کف پاش هم زرده همیش
- یبوست
سلام آقای دکتر خسته نباشید دخترم ۲۶ ماهشه الان ۷روزه مدفوع نکرده یبوست داره میخواستم بدونم چه شیافی میتونم استفاده کنم یاچه شربتی
- استفاده از شال گردن برای کودک
سلام.دختر من هفته بعد ۸ ماهش تموم میشه.وقتی به مراکز درمانی مراجعه میکنم ،میتونم دهان و بینی دخترمو با شال گردن کاموایی بپوشونم؟
- مصرف سفیکسیم برای کودک ۱۰ ساله
- کودکان
سلام من از وقتی که واکسن ۱۸ ماهگی دخترم رو زدم دخترم یبوست گرفته چکار کنم هر چی ام بهش میدم خوب نمیشه
- تب بالا
سلام من دخترم تب وسرفه خلط دار داره میتونم بهش شربت ستادین بدم .

