Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه
- برای پایین آوردن تب نوزاد یازده ماهه چه باید کرد
پسرم یازده ماهه هست تب داره دکتر هم دارو شربت داده ولی تبش پایین نمیاد چکار کنم ممنون از شما
- عطسه زدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم ۳روزدیگ واکسن یکسالی داره فقط عطسه میزنه چیکارکنم سرماش بیشترنشه چ دارویی بدم؟
- سرما خوردگی نوزاد دو ماهه
با سلام نوزاد من ۱۷ روزگیش سرما خورده بود ۶ روز بستری کردیم الان دو ماهه است سرما خوردگیش برگشته سرفه و زاری و آب دهانش خشک میشه
- زردی نوازد
یک ماهشه زردی دخترم برطرف نشده قطره بیلی ناستر هم میدم
- شيرخشك
سلام پسرم سه ماه و ده روزشه شير خشك گيگوز ميخوره گاهي أوقات پنيري بالا مياره و خيلي زيادتر ميخوره انگار سير نميشه وزنشم بيشتر نميشه ميشه عوض كنم شير خشكش و اول هم نأن ميخورد بهش نميساخت همش بالا مياورد چي بدم بهش الان
- پستانک
سلام .ببخشید دکتر نوزاد چهار ماهه ای دارم که مدام دستش را می خورد اگر به پستانک بدهم بهتر است یا همین که دستش را بخورد .در ضمندر ابتدا خیلی سخت سینه را گرفته برای شیر خوردن وهر از گاهی سینه را پس میزند .
- افزایش گلبول سفید
با سلام و عرض ادب
اقای دکتر پسر من 6 ماهش هست و ازمایش خون داشتیم و تعداد گلبول سفید 17000 بود . ایا این موضوع میتونه به واکنس شش ماهگی ارتباط داشته باشه و یا بحث ایمنی بدن برای دندان شیری؟ ( پسرم داره دندون درمیاره.
اگر لطف کنین جواب بدین ممنون میشم. پسرم هیچ علامتی از سرماخوردگی نداره و همکار شما دلیل افزایش گلبول سفید رو نتونستن تحلیل کنن و گفتن که تکرار بشه - گردن نوزاد
سلام وقت بخیر آقای دکتر ببخشید دخترم چهار ماه و بیست وچهار روزه است وقتی بغلم بنشونمش گردن رو به پایین نگاه میکنه اگه صداش بکنیم راست نگه میداره ولی همش پایین رو نگاه میکنه دد حالت دمر هم گردنش رو بالا میاره گردنش کامل سفت نشده بعضی وقتا درست نگه نمیداره آیا مشکل داره
- درد شکم پسر 2 ماهه
سلام پسرم اصلا مدفوع ندارد مگر اینکه با شیاف گیلیسرین استفاده کنم تا مدفوع داشته باشد باید چیکار کنم که رفع شد استفاده از ماساژو اب گرمم فایده ای نداشت
- .
سلام آقای دکتر ببخشید شربت کید هلیکس برای کودکان 7 ماهه ضرر نداره؟
- در مورد کولیک و قی کردن گوشه چشم
دخترم چهل روزش است وزنش چهار کیلو و دویست گرم است کولیک و نفخ داره قطره پدی لاکت و شربت دایمتیکون براش استفاده میکنیم حدود یک هفته است ولی تاثیر چندانی نداره آیا داروی دیگری است که براش استفاده کنیم که آرامتر بشه سوال دوم هم اینکه گوشه چشمش کمی قی میکنه نه قرمزی داره نه ورم نه هیچی فقط مقداری قی میکنه گوشه چشمش بعضی اوقات ممکن هست به مرور زمان خوب بشه خودش ممنون
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیددکترپسرم 4ماهشه چندروزه سرماخورده خیلی سرفه میکنه وهمش میخوادبالابیاره چه دارویی بهش بدم؟
- دمای بدن
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم۹ماهشه همیشه دست وپاش باسر ب داغی میزنه تبم نداره ولی انگار دمای بدنش بالای مشگلی نیس؟
- ناف نوزاد
سلام .من یک نوزاد پسر دارم الان روز هفتم تولدش هست.هنوز نافش نیفتاده یه کمی هم تورم شبیه به عفونت هم داره .البته دو مرتبه الکل سفید زدیم بهتر شده.آیا این تورم طبیعی است یا نیاز به ویزیت متخصص داره.ممنون
- فرنی
سلام دکتر خیلی جاها شنیدم تو کشور های دیگه بعد از چهار ماهگی غذایی کمکی رو شروع میکنن دخترم واکسن چهار ماهگی ش رو زده میتونم بهش فرنی و لعاب برنج بدم؟
- شیر مادر بعد از ۱۵ روز برای نوزاد ضرر دارد؟
سلام خسته نباشید پسرم ۴۷ روزشه شیر خشک می خوره ماه اول بهش شیر مادر هم میدادم الان ۱۵ روزه که دیگه شیر مادر نمیخوره بعد از ۱۵ روز میتونیم بهش شیر مادر بدیم یا براش ضرر داره؟خیلی ممنونم
- تعویض شیرخشک
سلام وقتتون بخیر ممنون میشم راهنمایی کنین پسرم الان یک ساله تمام داره شیر خشک سیمیلاک میخورد که به سختی دیگه گیر میاد و به نسبت گران هست حالا سیمیلاک ۳ ضمن کمیاب بودنش خیلی گران هم هست حالا سوالم این هست آیا با توجه به سن کودکم میتونم همون شیر خشک ۲ که قبلا میدادم بعد یکسالگی هم باز بدهم ریسورس جونیور گرفتم ولی املاحش خیلی کمتر از همون سیمیلاک ۲ هست و چندان دوست نداره
- واکسن آنفولانزا
سلام آقای دکتر. با شروع فصل پاییز مادرِ شیرده میتونه واکسن آنفولانزا بزنه؟ خودِ نوزاد نباید بزنه؟ هشت ماهشه

