امروز حلقه ختنه پسرم افتاد اما یکم از پماد ها رفته بود زیر حلقه و لایه رو لایه شده و خشک شده بردمش حمام یکمش برطرف شد اما یه طرفش ضخیم تره این پماد فعلا روغن زیتون زدم بهش تا چرب شه حالا به نظر شما چیکار کنم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بالا میاره دختر یک ماهم کف پاش سرده
سلام دخترم یکماهشه بالا میاره .کف پاش سرده بعضی وقتام اروغ نمیزنه و دل درد میگیره بعضی وقتا تهوع به شکل پنیری هست و بعضی وقتا خود شیر و بالا میاره
- دورسر
سلام.دختر من ۷ماهش تموم و دورسرش۴۱هست بهداشت گفته دورسرش کمه ولی ملاجش باز هست. آیا نگران کننده هست؟
- مچ پای نوزاد
سلام دکتر عزیز دخترم ۷ماهش هست از لحظه تولد مچ پا فقط مچ پای چپش کمی تپل تر بود سوتوگرافی گفت ۴میل ضخامت چربی بیشتر هست می خواستم ببینم کار خاصی لازمه انجام بدیم؟
- شیرخشک
نوزادم ازشیرخشک arبیومیل مصرف میکنه میشه بعداز6ماهگی بهش شیرخشک بیومیل2معمولی داد؟
- لرزش پای نوزاد
سلام خسته نباشید من پسرم ۲ماه و۲۶روز داره دوسه روزه سرما خورده دیروز بردمش دکتر برای گلو درد وگرفتگی بینی زیمکسیر۱۰۰ روز اول چهارساعتی روز دوم۲ساعتی_با قطره پلارژین ۸ساعتی ۱۰قطره_با قطره سدیم کلرید واسش نوشته میدمش..اما دیشب در حد چند ثانیه پای چپش لرزید امروزم دوبار هرکدوم چند ثانیه؟ تبشم دیشب۳۷/۴ بود الان۳۶/۸ بنظر شما چکارکنم لرزش پاش چجوریه؟ببرمش پیش متخصص؟
- خوب ننشستن دوقلو 9 ماهه
سلام خدمت آقا دکتر
ببخشید دوقلو پسر دارم تازه رفتن تو 9 ماه هنوز خوب نمیشینن همش دوست دارن سر پا باشن میشه
راهنمایی کنید ممنون
- شیرخشک ببلاک ای ار
باسلام نوزاد شش ماهه ام مشکوک ب رفلاکس براش شیرخشک ببلاک ای ار گرفتم میخواسم بدونم درصورت اگ رفلاکس نداشته باشه یا خفیف باشه میشه شیرخشک ببلاک ای ار داد ضرری نداره؟
- مدفوع
بإسلام.٤روزه كه واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.سه شبه كه خيلي بهونه گيرشده براي هرچيزي دوس داره گريه كنه.دختر من بشدت آرام و ساكته..دوشبه شبا تو خواب گريه و جيغ ميزنه..دوشبه كه مدفوع سبز و امروز مدفوع سياه داشت..ميتونه از دندون درد باشه؟ براي نفخ كوليكزميدم دخترمن الرژي و رفلاكس داره كه ب مدت يك هفتست سرلاك برنج ميخوره و مدفوعش هميشه زرد و شُله و يكي از چشماش عفونت كرده
- ناف
سلام ناف دخترم قسمتی که داخل ناف است هنوز نیفتاده و ازش کمی خون می آید این عادی است لطفا راهنمایی بفرمائید ممنون
- قطره بینی
سلام اقای دکتر وقت بخیر پسرم سرماخفیف خورده اسپره بینیش اصن خوب نیس اسمش یادم نیس ک چی بود بی زحمت ی اسپر خوب بهم معرفی میکنین یکسال داره
- تب نوزاد
سلام دکتر خداقوت پسرم یازده ماهش هست از غروب یهو تب کرد هیچ علامتی از سرما خوردگی هم نداره بهش استامینوفن دادم یکم بهتر شد ولی سرش هنوز داغ هست باید چیکار کنم
- مک نزدن ممتد نوزاد
با سلام نوزاد هفت ماهه ای دارم که از تولد تاکنون موقع شیر خوردن هر دو ثانیه شیشه را ول میکند و دوباره مک میزنه و تا خوردن آخر شیر به همین صورت است علت چه میتواند باشد؟
- دخترم 20روزش سرماخورده سینه اش خش خش میکنه
- سرماخوردگی
سلامآقای دکتر نوزاد دوماهه دارم شیرمادر ميخوره. خودم سرماخوردم خیلی جزئی واسه اینکه بچه مریض نشه ماسک بزنم موقع شیر دادن کافیه؟و اینکه بخاطر شیردهی چه دارویی میتونم بخورم که برای بچه ضرری نداشته باشه زودتر برطرف بشه ؟
- ميزان خواب نوزاد
باسلام من یه دختر ۴۰ روزه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده الان درطول شبانه روز کلا ۳ الی ۴ ساعت بیداره،میخواستم بدونم آیا میزان خوابش طبیعیه همچنین من شیرخشکم بهنظرنوزاد میدم میخواستم بدونم ممکنه شیرخشکش واسش سنگین باشه که اینقدمیخوابه؟
- سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه
سلام خسته نباشید دخترم چهار روزسرفه میکنه سینش چرک کرده تازه چهارماهه میشع دکترآزیروسین 200 دس لوراتادین نیوتادین و استامینوفن داده ولی خوب نمیشه BEsonE50هم داده
- رفلاکس نوزاد
باسلام میخواستم بدونم علائم رفلاکس نوزاد از چندماهگی رو به بهبود میره؟
- اسهال
سلام اقای دکتر دخترم ۸ماهشه ۲روزه اسهال میره دکتر بردمش شهرستان بودم پدی لاکت میدم ولی خوب نشده اولش پشت سرهم بود ولی الان تا شیر میخوره اسهال میکنه ۲ماهه بهش ببلاک ای ار میدم بعنی خودتونگفتین.الان بابد چیکار کنم بعضی وقتا زیاده بعضی وقتا کمه اسهالش بعداینکه رنگشم زرده بعضی وقتا ابکی بعضی وقتا یکمی سفت
- درباره نوزادم
دخترم ۹ماهشه اب ریزش بینی عطسه داره خیلی هم دکتربردم نمیدونم چراخوب نمیشه میشه راهنماییم کنیدممنون
- سلام آقای دکتر طعم شیر خشک آپتامیل جونیور بده نوزاد چهار ماهه من اونو دوست نداره و نمیخوره بچم نسبت به پروتئین شیر گاو حساسیت داره میشه جایگزین خوش طعم این شیر خشک رو معرفی بفرمایید ممنو ن از شما
پسرم پنج ماهش و خیلی کم وزن دکتر گفتن کمکی بهش شیر خشک بدین ولی حساسیت به شیر خشک آپتامیل داره بغل پاهاش و کمرش وپیشونی اش جوش زده و قرمز شده باید چه شیر خشکی استفاده کنم

