Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف سفکسیم ۱۰۰ میل چقدره؟
سلام پسرم 14 ماهه هست و 12 کیلو گرم وزنشه مقدار مصرف شربت سفکسیم 100 روزانه چند سی سی هست
- دندان
سلام و خسته نباشید آقای دکتر بچه من 5 ماهشه خیلی دستش رو داخل دهنش میبره و باتمام وجود دستش رو میخوره و الان دوروزه گریه زیاد میکنه دکتر بردم گفتن هیچ مشکلی نداره شاید بخاطر لثه هستش . بنظرتون ژل بی حس کننده لقه میتونم بگیرم و از الان استفاده کنم؟
- ملاج نوزاد
با سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم 14ماهشه ملاج بالای سرش هنوز کامل سفت نشده بردم دکتر معاینه کرد گفت استخوانش سفت شده اما هنوز یه کم نرمه تا 18ماهگی وقت داره سفت بشه دکتر یه کم فرو رفتگی داره استرس دارم مشکلی نیست؟نبض داره هنوز یکی دوبار وقتی کوچیکه بود دستم خورد به ملاجش خودش هم ملاجشو میخاروند به نظر شما دلیلش چیه؟
- پوشک
سلام اقای دکتر پسرم 20 ماهشه میخوام بپرسم از چند سالگی میتونم اموزش از پوشک گرفتن رو بهش بدم ؟
- کواموکسی کلاو
سلام اقای دکتر یکماه پیش دکتر برا پسرم که دوساله ونیمه است شربت کوتریماکسازول تجویز کرد بعداز دوره درمان ده روزه چهارروز خوب شد ولی دوباره سرفه شدید وخلط پشت حلق داشت بردم دکتر دکتر براش اموکسی کلاو هر دوازده ساعت ۴سی سی تجویزکرد الان ۵روز دادم بهش امروز ناحیه مقعدش والتش جوش زده نگرانشم چکارکنم دارو رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر گفت چون زیر۳ماه انتی بیوتیک مصرف کرده فقط همین اموکسی کلاو جواب میده
- تیک کودکان
پسرم ۶ سال سن دارد و مدت یک ماه است حرکات گردن و فک پایینش بصورت تیک درآمده است اول فکر کردم گردن درد دارد اما الان همش این کار رو تکرار میکنه کمکم کنید
- طریقه استفاده
- اسهال
سلام خسته نباشید نوزاد پسر نزدیک یکسال دارم که الان حدود دوهفتست اسهال دارهبردم بیمارستان آزمایش دادن میگن ویروس اسهاله داروی چیزی ندادن بعد از هربار شیر خوردن مدفوع میکنه چیکار باید کردن ممنون میشم
- از شیر گرفتن
سلام دکتر تقریبا 20روزه بچمو از شیر گرفتم گاهی شبا از خواب بیدار میشه انقد گریه میکنه مجبور میشم سینمو بذارم دهنش تا سینمو میذارم دهنش آروم میشه چکار کنم؟
- درموردتبکودک
سلام آقای دکتر دختر 4سال و نیمه دارم سه روزه تب کرده باشیاف وشربت استامینوفن پایان میاد ولی دوباره برمیگرده دکتر بردم آمپول سفازولین زدش و شربت آزیترومایسین و شربت کو آموکسی کلاو داده ولی هنوز خوب نشده اسهال و استفراغم داره سه روزه خوب نشده چیکار کنم ممنون میشم بگین
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی
- چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم آزمایش دهیم
سلام وخسته نباشید آقای دکتر میخواستم بدونم که چند روز بعد از مصرف شربت سفیکسیم کودک ۴ ساله را برای آزمایش مجدد ببریم ؟ با تشکر
- درد پای کودک
پسر من شش سال داردوهمبشه از درد پاهایش شبها نمیخوابد آقای دکتر منرا راهنمایی کنید چکار کنم چی بدم بخوره یا کجا ببرمش خوب بشه
- آبسه دندان کودک ۲۲ ماهه
دندان دخترم که۲۲ ماهشه آبسه کرده دسترسی به دندانپزشگ ندارم الان باید چی کار کنم
- فاویسم
باسلام ببخشید پسر من فاویسمه و خودم بهش شیر میدم یه سال و سه ماه داره میتونم بابونه گل گاو زبون یا اسطوقدوس واسه اعصابم بخورم؟
- دندان
سلام آقاي دکتر دخترم 15ماهشه 2تا دندون پايين و تا حالا 4تا دندون بالا درآورده و ديگه چندوقته در نياورده ميخواستم بپرسم خدايي نکرده مشکلي داره؟؟
- کیدی لاکت
دکتر جان دختر ۴ سالم سه روزه دل درد داره کیدی لاکت میدم خوب میشه تا چند روز میتونم بدم
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام دخترم 29کیلوعه و گلو درد داره هر دوتزده ساعت چند سی سی باید بخوره؟ شربت سیفکسیم 100
- سلام دخترم ۲سال ۷ماه تب داشت شربت استامینوفن دادم پرید به گلوش نفسش بالا نمیومد چندبارزدم به پشتش بعد بالا اورد ولی اولش خوب نمیتونست صحبت کنه الان بهترشد ولی ازکجا بفهمم داخل ریه اش نرفته
- سلام خسته نباشید
من دخترم چندروزناخنش دیدم تغییررنگ داده انتهاش تابازنگاه کردم تاداره شل میشه میخوادبیوفته ناخن اشارش بودالان بازنگاه دستاش کردم تاانگشت کوچیکش هم داره اینجورمیشه دخترم ۱سالو۱۰ماهش هست خیلی نگرانش شدم

