Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دلدرد
با سلام نوزادم دوماهه أست خيلي ميپيچيه تا مدفوع كنه؟خيلي دير بادگلو ميزنه؟ چرا ميپيچه هنگام مدفوع؟
- کبودی ناخن نوزاد
سلام و خسته نباشین .دکتر دختر من نز چهل روزشه بالای ناخن های دست و دوتا انگشت شصت پاش بنفش رنگ مثل کبودی شده .علتش چیه باید چکار کرد ممنون میشم راهنمایی کنین
- با سلام.دختر ۴ سالم کف پاش زرد شده علتش چیست
باسلام ببخشیددخترم ۳.۵ماهشه ازپری شب هی گریه میکنه وکش وقوس میادوبه شیرخوردن هم ادامه نمیده.همش ناله میکنه ویهوازخواب میپره ممنون میشم راهنماییم کنین
- نوزاد
سلام من پسر نه ماهه دارم فكر ميكنم يه تاس اندازه يه نوخود قورت زاده ميخواستم ببينم دفع ميشه؟ بايد چيكار كنم البته مطمئن نيستم اگه خورده باشه علائمي داره؟
- خوردن دست
سلام پسر من ۴ ماهشه از ۳ ماهگی مشتشو یا دستشو محکم میکنه دهنش و گاز میگیره انگشت خودمم میزارم دهنش محکم فشار میاره و خیلی این کارو انجام میده
- کارکردن شکم
سلام . آقای دکتر نوزاد 2ماهه من معمولا یک روز درمیون شکمش کار میکنه ولی مثلا امروز صبح حالت اسهالی بود مشکلی داره یا خیر؟
- سرفه
سلام.نوزاد دوماه و نیم دو هفته بعد تولد سرفه میکنه.از روز تولد تا الان عطسه میکنه رفلاکس هم داره.حالا به نظرتون مشکل چیه؟از رفلاکسه یا مشکلات ریه؟
- کار نکردن نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر، پسر من الان( 2 ماه و 6 روزش) هست با وزن( 6 کیلو و 450 گرم) قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الان 6 روز هست که شکمش کار نکرده نفخ و باد شکم هم زیاد داره، آیا این مورد طبیعیه یا نه، باید چیکار کنم؟
- سرماخوردگی
باسلام دخترم یک ساله ست آبریزش بینی داره باسرفه کمی هم خلط داره چی میتونم بهش بدم
- ریفلاکس
سلام دکترتوروخداکمکم کنیدبایه شوهرزورگوگرفتارم نمیذاره بچه روببرم دکترریفلاکس اذیتش میکنه یبارباچقدالتماس بردمش دکتربراش قرص اس امپرازول۲۰صبحهانصف نوشته که اونم نخورده بالامیاره چکارکنم خس خس سینه خیلی داره خیلی دلم میسوزه خدااجرتون بده خیرببینیدکمکم کنیدیه قطره ای چیزی معرفی کنیدپسرم تو۸ ماهگیه ۸کیلووزنشه ممنون میشمودعاتون میکنم
- شیرخشک
سلام اقای دکتر..امیرعباس که شیر خشک نان براش تجویز کرده بودین از بدو تولدش بخاطر رفلاکس نسبت به شیر خشک های دیگه داش نان گذاشین که خوب بود بعد بخاطر اسهال استفراغش تو بیمارستان دکتربراش ببلاک LF گذاشت گفت تادوهفته هم یه وعده شیرنان ی وعده ببلاک ال اف بعد گفتین که اگه بازشکم روی داشه باشه باز بدم یک هفتع دیک الان من حدود ی ماهه همین دوتا رو میدم تا میخام ببلاک روقطع کنم نان رو بدم باز شکمش شل کار میکنه چیکارکنم چه شیری بدم بش ؟ببخشید که راحت حرفیدم
- نافرمی سرنوزادوتورتیکولی
سلام دخترم دوماهو ۱۵روزشه،سمت چپ سرش خربزه ای وبالاس وسمت راست یکم کنج درآورده انگار ازجلو فرورفته باشه وبعد کنج داربشه وچندروزه متوجه شدم اصلا به سمت راست نمیچرخه منم که بیداره میزارمش مقاومت میکنه ،یعنی تورتیکولی راست داره،چطوردرمانش کنم؟
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- لاغري
بإسلام.دخترم تازه واكسن ٦ماهگيش رو زده.وزن تولد٤٢٠٠ وزن الان ٨٨٠٠.. واكسن ٤ماهگيش رو كه زدم ٨٥٠٠بود.. ٢ماه فقط ٣٠٠گرم اضافه كرده.. دخترم قبلا به شدت يبوست داشت با كمك دفع ميكرد دوهفته پيش سرماخوردكه بعد از مصرف داروهاي سرماخوردگي دوهفته اي ميشه إسهال داره و خيلي كم شير ميخوره.. سفكسيم ١٠٠و ديفن هيدرامين..دايميتين. .إسهال كه ميگم يعني در روز ٣بار بيرون رَوي داره..كم مدفوع ميكنه اما إسهال ميشه شيرخشك إي آر.. الرژي و رفلاكس داره.. براي اشتهاش شربت چي ميتونم بدم؟ هر٤ساعت شيرميخوره ١٢٠سي سي به آرد برنج و سرلاك هم آلرژي نشون داد سيب زميني آب پز هم دادم اندازه نخود اوق زد هرچيزي جز شير وارد دهنش ميشه بالا مياره به غذاي سفره خيلي علاقه نشون ميده دهنشو باز ميكنه تا چيزي بدم بخوره ولي نميتونه قورت بده
- نخوردن ميوه وزرده تخم مرغ
سلام آقاي دكتر دخترم ده ماهشه اصلا آب ميوه طبيعي يا خود ميموه هلو طالبي هيچ نميخوره وهمچنين زرده تخم مرغ حتي تو سوپش هم تركيب ميكنم ميفهمه لب نميزنه
- روزه گرفتن
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه و از شیر خودم تغذیه میکنه مشکل داره روزه بگیرم
- دخترم ۸ ماهه هست واز دو ماهگی سروصورت و گوشهاشو چنگ میزنه وخونی میکنم میشه منو راهنمایی کنین
- پودر گاستروفیکس
سلام،نوزادم چهارماهشه،هرنوع شیرخشکی بهش دادم باهاش سازگار نیست.دکتر براش پودر گاستروفیکس تجویز کرده.میشه ادامه بدم و ب عنوان غذای کمکی بهش بدم؟
- سرماخوردگی نوزاد یک ماهه
سلام وقتتون بخیر، من نوزاد ۳۰ روزه ایی دارم که به مدت ۱ روز است سرفه می کند، و آبریزش بینی دارد و کمی صدایش خس خسی یا اصطلاحا خروسی شده ، برای درمان چه اقدامی باید بکنم؟
- گرفتگی صدایی نوزاد
سرماخورده بود پسرم دوماهه بود سرماخوری خوب شد ولی صداش خوب نشده ،

