Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه
سلام خسته نباشیدپسرم 5ماهشه دوباربردمش دکترخس خس سینه داره colicaid30بهش میدم منظورم کولیکیدهست قبلاسرماخوردشربت ازیتروبرای گلوش وسرفه بهش دادم خوب نشدالان فقط با5قطره شربت کتوتیفن 12 ساعت یبارسرفشوباخس خسش برطرف میشه ولی ازاینترنت پرسیدم میگن نمیشه زیرشش ماه بدی اشکال نداره بهش بدم دکترش نیست که ازش سوال کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- انگور
سلام دکتر کودک من 9 ماهشه میتونم بهش انگور بدم؟
- کش و قوس های نوزاد
سلام پسرم سه ماه است شبا روز هاهم بدن خودشو کش و قوس میده دلیلش چیه ببخشید باد معده هم زیاد میده بیرون
- ترش بودن مدفوع
سلام .دخترم لنا باوزن 2.650به دنیا اومد وزن سه ماهش 5.300 دیر به دیر شیر میخورد وبه خاطر رفلاکس نکسیوم میدم همشیر خودم میخوره هم مقدار کمی شیر خشک .گیگوز با sma استفاده میکنه همینکه شیر خشک بهش میدم شکمش کار میکنه بوی ترشی داره وابکی .ممنون میشم شیر خشکی معرفی کنید که مدفوعش از این حالت در بیاد و علت ترش بودن چیه
- تغذیه
با سلام آقای دکتر نوزادی دارم که ده روزه وارد هشت ماهگی شده ایا میتوانم برایش اش گندم درست کنم در ضمن این صورت ما نان را به صورت ریز ریز به او میدهیم با این حال نمیتواند اصلا نام بخورد مارا راهنمایی کنید:
- اطراف چشم قرمز شده
سلام .امروز فرزندم داخل حمام لیز خورد و از پس سر ب زمین خورد الان بعد از ۶ ساعت دور هردو چشم قرمز شده . چی کار باید بکنم
- سبزی
سلام آقای دکتر از چند ماهگی کودک، مادر میتونه سبزی بخوره؟ دخترم۵ماه س، رفلاکس داره. مشکلی نداره؟
- دور سر نوزاد ۶ ماهه
با سلام پسرم ۶ ماهه است موقع تولد ۳۴ سانتی متر دور سرش بود. حالا بردم بهداشت شده ۴۶ از بهداشت گفتند به خاطر دور سرش باید متخصص ببینه ایا دور سر پسرمن نرمال هست یا نه ممنونم خیلی نگرانم
- عرق سرد
پسرم تب نداره فقط موهای سرش خیس آب میشه و گودی زیر چشمش پیش دکتر بردمش امشب ولی عمونی بود سیتریزین داد با شیافت استامینوفنو میترسم تا الان اینجوری نشده بود حتی یکمم تنش یا زیر گردنش یا حتی پیشونیش گرم نیست
- دونه های قرمز روی دست
سلام اقای دکتر خسته نباشید .مهدیارو اورده بودم پیشتون دونه های قرمزش بیشتر شده ۳تا بود الان ۵ تا شده . براش پوماد موپیروسین داده بودین زدم دوتاش خوب شد ولی بازم زیاد شده .این دونه ها چیه اقای دکتر؟ نگرانی نداره ؟ممنون از راهنماییتون
- حساسیت به پروتیین گاوی
سلام اقای دکتر. نوزاد چهل و سه روزه دارم که با دیده شدن خون در مدفوع تشخیص حساسیت گاوی دادن. من فقط لبنیات رو به گفته ی دکتر قطع کردم. گوشت گاو میخورم از کجا بدونم که ممکنه خون مخفی تو مدفوع بچه باشه ؟ اصلا بحثی به نام خونمخفی در مدفوع صحت داره ؟
- Ntجنینم بالاست
- تود
سلام خسته نباشی ببخشید پسرم موقعی که واکسن زد دست بعد از ی مدتی چرکی شد وبعد از خارج شدن چرک خوب سد الان زیر بغلش یه تودی در امد میخواستم بدونه خطر ناک
- نکسیوم
سلام آقای دکتردختر من یکسالشه رفلاکس داشت هر روزی نکسیوم بهش میدم غذا خوب میخوره هر روزی هم ندم غذا چند لقمه بیشتر نمیخوره به نظر شما قرص بهش بدم یا نه
- در رابطه با کودکان
کسی که در کودکی روی مصرف نکرده باشه میتونه در ۱۹ سال مصرف کنه و قدش بلند بشه
- سرلاک
سلام پسرم شش ماهشه آلرژی به پروتیین گاوی داره چه نوع سرلاکی بهش بدم؟؟
- قطره آهن و مولتي ويتامين و زينک
سلام آقاي دکتر من بچه ي 18 ماهه دارم براي دادن قطره آهن جداگانه و مولتي ويتامين جداگانه و شربت زينک جداگانه چه مدت فواصل زماني بين هر کدام از شربت ها نياز است؟؟؟هرکدام را با چه مدت زمان در روز به کودکم بدهم؟؟با سپاس
- واکسن
سلام آقای دکتر اگر ببن دو دوز واکسن انفولانزا بچه سرما بخوره تا چندروز بعدش میشه واوسن زد ؟ دوز اول رو بعد از چند روز پس از بهبودی؟
- سرماخوردگی در نوزادان
تورو خدا بگید برای این خس خس و سرفه و عطسه نوزاد ۲۰ روزه چی خوبه شوهرم اینجا نیست نمیتونم برم بیرون ببرمش دکتر میدم همسایمون برام دارو میاره
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام من نوزادسه ماهو نیم دارم که کمی ابریزش بینی وکمی هم گرفتگی صدادارد ایا نیازهست که به پزشک مراجعه کنم یایاشیردهی ومراقبت درخانه بهبودمیابد

