Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بوی دهن کودک
سلام دکترپسرم۱۱سالشه دندوناش بیشترش خرابه خوراکشم خوبه ولی نمیدونم چراانقدبوی دهنش میادخیلی بو بدی میده وهمیشه بومیده یعنی علت بوی دنش میشه خرابی دندوناش باشه میشه دارویی برای عفونتش معرفی کنیدبراش بگیدم اجرتون باخداممنون ازراهنماییتون
- قد کوتاه
سلام و خسته نباشید آقای دکتر عزیز و مهربان، پسرم ۲ سال و دو ماه داره با وزن ۱۳ کیلو و قد ۸۷ بهداشت بهم گفت قدش کوتاهه، الاتم بخاطر کرونا میترسم بیارمش مطب شما ، خیلی قدش کوتاهه،؟
- مدفوع زیاد نوزاد
نوزاد ده ماهه ازدیروز ۶ با شکمش کارکرده مشکلش چیه؟
- غذای کمکی
سلام بچم ۵ماهشه وزنش ۹کیلوست بهش کم کم روزی یه وعده فرنی میدم اندازه یه قاشق چون شروع کردم نمیدونم قطعش کنم یا نه اما چون ۶ماه کامل نشده همسرم میگه نباید میدادی قطعش کنم یا نه؟
- تب نوزاد4ماهه
سلام دخترم 4ماهشه بشدت تب داره چجوری میتونم تب شوبیارم پایین کدوم داروبراش بهتره. شربت ستادین.ایبوبروفن.قطره استامینوفن دارم.کدوم بهتره
- مشکل تناسلی نوزاد
- گلودرد
یلام دکار پسر ۴.۵ ساله دارم کمی گلودرد داره و کمی تب کرده پلارژین بدم یا سیموسپان ؟
- کولیک
سلام آقای دکتر . پسرم کولیک داره .ده روز دیگه چهار ماهش تموم میشه با این حال هنوز گریه می کنه .می خواستم بدونم نظر شما چیه؟
- نوزاددخترسه ماهه دارم تقربیا ۱۵روز اسهال هست کیدی لاکت می دهم اماخوب نمیشه چه باید کرد
- ویتامین دی
سلام.پسرم هجده ماهشه درازمایش یکسالگیش ویتامین دی کم بودالان چه ویتامینی بدم بهش تاکمبودویتامین دی جبران شود.
- اسهال نوزاد ۹ماهه
- سفیکسیم۱۰۰
- خروسک
آقای دکتر ببخشید پسرم خروسک گرفته از اول تب میکرد بعداز سه روز تبش قطع شده اما سرفه های خروسکی و صداش گرفته چی شربت بهش بدم دکتر هم بردم اموکسی کلا برم هگذین کتوتفین دادن اما تغیر نکرده
- تب واسهال
باسلام پسرم ۴ماهشه ۳هفته پیش با علائم سرفه خس خس سینه یک شب بیمارستان اکبرمشهد بستری شد ازمایش ادرار وکشت خون خوب بود ازمایش خون عفونت داخل بدن نشون دادکه دارویه اموکسی کلاو به مدت یک هفته دکتر تجویز کرد دوباره بعد ۱۷روز فقط تب داشت به مدت ۳روز که ۴۰درجه هم رسیددوباره بیمارستان وازمایش عفونت نشون دادیه سرم بیمارستان وصل کرد تب قطع شد ومرخص شد الان بعد یه هفته دوباره تب واسهال داره چیکارکنم دکتر چه دارویی بدم عفونت ازبین بره ممنون میشم ازپاسخگوییتون
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام آقاي دکتر من به دليل عفونت دندان نتوانستم درد عصب کشي را تحمل کنم و بايد يک هفته از آنتي بيوتيک آموکسي سيلين 500 و مترونيدازول 250 استفاده کنم به همراه 3عدد آمپول پني سيلين خيلي نگران ضرر هايش در شيرم هستم کودک يک ساله دارم خواستم بدانم در اين يک هفته چه چيزهايي بخورم تا از ضرر آنتي بيوتيک ها کم کند؟؟يعني شيرم کم ضرر تر باشد براي بچه چه بخورم؟؟
- کرونا یا سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بنده پسرم ۵ ماهشه و از شیر خودم میدم بهش امروز حالم خوب نیس احساس میکنم یا سرما خوردم یا کرونا دارم ایا استفاده شربت ستادین دی سی برای بچم که شیر منو میخوره مشکلی که نداره
- نوزاد
سلام دکتر وقت شما بخیر. نوزاد سه ماهه دارم. وقتی شیر میخوره و آروغش رو هم میگیرم، مثلا یک ساعت بعدش باهاش حرف میزنم و وقتی هیجان زده میشه و ذوق میکنه و میخنده شیر بالا میاره، علتش چیه آقای دکار. تحت نظر خودتون هست پسرم. یک دنیا سپاس
- من بد حرف میزنم
- قرص فنازومکس
دخترم 6ماهشه قرص فنازومکس مشکلی براش نداره؟
- راه حل درمان کیست روی جمجمه پوست سر
سلام.پسرم ۶ماهشه یه کیست اندازه نخود سمت راست سرش پشت گوش داره اندازه ۸میلی متر.آیا بزرگترمیشود؟باید حتما جراحی بشه؟

