Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- میزان دوز مصرفی شربت آزیترومایسین
سلام بچه ام ۹ ماهش ۹ کیلو دکتر آزیترومایسین ۲۰۰ تجویز کرده میخواستم دوزشوبدونم
- زردی کف پا
سلام دختر سه ساله دارم وسنگ کلیه داره کف پاش زرد رنگه ایا جای نگرانی ودرمانش چی
- سرماخوردگی بچه ۸ ماهه
آقای دکتر دختر کوچیکم تازه سرماخورد بود بهش سفکیسیم دیفن دادم خوب شد آبریزش بینیش قطع شد دوباره دورروز نشده بعداز خوب شدن باز سرما خورده نیاز هست به چرک خشکن بازم ابریزش بینی کش دار داره فقط دارم دیفن هیدرامین میدم
- سرفه نوزاد
سلام دکترخسته نباشین نوزاد نه ماهه ای دارم که سرفه زیادمیکنه چ کارکنم؟ممنون از راهنماییتون
- لرزش سر و بدن کود
با سلام و خسته نباشید🌸 پسرم شش ماه و نیمشه و خداروشکر هییچ مشکلی از بدو تولد نداشته ، دیروز عصر بعد از بیدار شدن از خواب یکساعته همونطور که دمر بود و سرش رو بلند کرده بود یکهو شروع به لرزیدن کرد طوری که من از راه دور لرزش سرش رو دیدم، سه چهار ثانیه ای هم طول کشید حالتش عادی بود فقط وقتی نزدیک شدم احساس کردم کمی رنگش زرد شده بود، علتش چیه آقای دکتر؟ افت قند خون؟
- کمبود
با سلام و عرض ادب کودک سیزده ماهه من کمبود ویتامین دی داره یعنی ویتامین دی خونش ۱۲ هست به هیچ وجه هم قطره مولتی و آد نمیخوره دارم دیوونه میشم تو رو خدا یه درمان توصیه کنید قرصی آمپولی چیزی
- شربت
سلام آقای دکتر وقت بخیر لطفاً شربت ویتامین کامل و مناسب برای پسر 4 ساله معرفی بفرمایید البته ویتان دوسری پشت هم خریدم براش قبلش هم فروگلوبین،سندروس زینک ،ایمونس،کیندر طبق دستور شما بهش دادم ، میشه دوباره اینها رو تکرار کنم یا شربت دیگه ای تجویز میفرمایید مقدارشم بفرمایید ممنونم .
- سلام نوزاد ۷ ماهه دارم که اظهال شده که هر۴۵ دقیقه ای چکار باید کرد دسشوتی مدفوع میکنه ویکمی هم تب دار
- ابریزش بینی
سلام اقای دکتر من بچم را زیر کولر خوابده بو الا سه روزه ابریزش داره چیکار کنم
- میکس کردن غذا
سلام دکتر خسته نباشید دختر من یک سالو ۶ ماهشه اصلا غذای درشت نمیخوره باید کامل میکس هرچی میخوره دو روز امتحلن کردم غذاشو میکس نکردم فقط له کردم نخورد ک نخورد چکار کنم؟۹ تا هم دندون درآورده
- سلام پسرم چهار ماهه سه روز شکمش کار نمیکنه غذا هم فقط شیر مادر
- کودک ۱۸ماهه دارم که تب داره باشیاف وقطره تبش پایین نمیاد میخواستم بدونم میتونم از امپول بتامتازون استفاده کنم
- کارنکردن شکم
- ویتامین d3
با سلام و خسته نباشید نوزاد هشت ماهه دارم که تو 35هفته بدنیا اومده با وزن 2250 و قد 48 الان 7/5کیلو وزن و 68سانتی متر قد داره زیاد عرق میکنه و هنوز دندون در نیاورده موقع نشستن هم تلوتلو میخوره دکترش براش نصف آمپول d3 رو تجویز کرده روزانه یه سی سی هم قطره d3 بهش میدم میترسم آمپول رو بهش بزنم آیا با وجود مصرف روزانه ویتامین d3 نیازی به زدن آمپول هستش در ضمن دخترم شیر خشکی هستش
- جوش در اطراف ناحیه تناسلی پسرم
سلام اقای دکتر خوب هستید ببخشید سر دودول بچم که ۷سالشه از همون جایی که جیش میکنه یکم قرمز شده و میگه جیش میکنم میسوزه امشب متوجه این موضوع شدم ختنه شده بچم موقع نوزاد بوده آزمایشی ام برای اینکه ببینم عفونت ادراری داره انجام ندادم چی پمادی میتونم استفاده کنم و چیکار کنم ممنونم از پاسخ گویی شما
- صورت نوزاد
با سلام
من نوزاد دوماهو نیمه ای دارم.
وقتی از روبه رو به صورتش نگاه میکنم چشم سمت راستش کوچیکتر از چپ هستش و ابروهای بالا پایینی داره.
می خواستم ببینم این شکل درست میشه یا باید اقدامات خاصی انجام بدم. تو سوال قبلی فرمودید باید معاینه شود می خواستم بپرسم تو این جور مواقعدامکان درست شدن بعد از چند ماه وجود دارد؟ - استفراغ نوزاد
با سلام نوزاد ۴۶ روزه ای دارم ک ۵ دقیقه ای میشد خوابیده بود ی دفعه خیلی زیاد بالا آورد خیلی هم پاشیدن که شیر ها سالم بودن ولی کمی خلط سفید داخلشون بود علتش چی میتونه باشه ؟؟؟؟
- درمورد خونریزی دختر ۶روزه
دختر من تازه به دنیا اومده شش روزش و موقع دستشویی کردن از ادرارش خون میاد ترشح مانند آیا خطرناک
- گریه ناگهانی جیغ ناگهانی مالیدن چشم و بینی و چنگ زدن ب سرس
سلام آقایه دکتر پسر من ۳ ماه و ۱۲ روزشه تو این مدت خیلی بچه اروم بودن و سر یک ساعت ۲ شماره شیر خوشک میخورده و هر روز مدفوع میکرده الان ۵ روزه ک خیلی گریه میکنه جیغ میزنه و وقتی شیشه شیر ب دهنش میدم نمیخوره بیشتر گریه میکنه و سر ۵ ساعت ب زور بهش شیر میدم چشمها و بینشو میماله و با دست ب سرش میزنه خیلی بی قراری میکنه از خواب میپره و جیغ میکشه اینجا دکتر بهش ی شربت ازیترومایسین ۲۰۰ دادن یک و نیم سی سی و ی قطره و پماد چشمی ولی ت این دوره مصرف اثری نداشته
- سوپ
سلام به سوپ بچه ۷ ماهه میتونم از رشته سوپ استفاده کنم تو این چند باری که درست کردم از برنج استفاده کردم ، سپاس

