Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گوش دردکودک
سلام،پسرم چندروزبودسرفه میکرد،تقریباخلطی بود،۲بارم تب کرد،من ازداروخانه شربت ازیترومایسین۲۰۰گرفتم،متصدی داروخانه پرسیدچندکیلو،گفتم۲۴کیلو،گفت۵سی سی بده،نگفت روزای بعد ۲ونیم سی سی بده،حالا بعد۴روزخوردن بچه ام،گوش دردکرده،۶سالشم هست،چکاربایدبکنم،شربت روادامه بدم ،یااموکسی کلاو بایدبدم.؟
- خون دماغ شدن
باعرض سلام و خسته نباشید،پسر هفت ساله دارم چن باره از یه سمت دماغش خون میاد چیکار باید کنم
- شربت اموکسی سیلین۱۲۵چقدبه پسر۱۰ماهه بدم
پسرم۱۰ماهشه سرفه شدیدمیکنه شبا چقدبهش بدم دیگه چی براش خوبه
- باسلام من قطره استامینوفن خریدم اما تهش سفید وحالت شکرک ایا مضر مصرفش کنم
- ترک لبپ
سلام اقای دکتر چندروزی هس ک لب پسرمترک خورده چیکار کنم و علتش چی میتونه باش
- دخترم ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین ۱۲۵ خوبه
دخترم سرما خورده شده ۱۳ کیلو ۴ سالشه آموکسی سیلین خوبه براش
- دارو
فرق مصرف سوسپانسيون ازيترومايسين و قرصش براي كودكان زير ١٢ سال چيست
- کولیک نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم ۱۶ روزشه خیلی تو خواب زور میزنه پاهاشو جم میکنه تو شکمش خیلی اذیت میه چ قره ایی خوبه بهش بدم
- راجبع شربت زینگ
شربت زینگ برای کودک ۱۸ ماهه خوبه اگا بله در طول روز کی بخوره بهتره؟؟
- مقدار مصرف شربت آزیترومابسین برای کودک 4 ساله
سلام پسرم 4 سالشه تب و گلودرد داره چه مقدار شربت آزیترومایسین 200 بهش بدم؟
- سلام پسرم ده ماهشه زیاد شکمش کار میکنه اسهال هم نیست چیکا کنم دیگه واقعا اذیت شدم
- تب کودک و بوی بد دهان کودک ۲ ساله
سلام کودکم دو سالشه چند روزی تب داشت الان دهانش بوی بد گرفته میشه لطفا بگید علتشو؟
- اس
- مقدار مصرف دارو
سلام آقا دکتر خسته نباشید داروی آزیترمایسین 200برای کودک 13کیلو چند سی سی بدم
- شیاف دیکلوفناک
با سلام و عرض ادب آیا شیاف دبکلوفتاک برای کودک چهارساله فاویسم مجاز است ؟ جهت مسکن بعد از عمل دررفتگی لگن
- ریزش مو
سلام دخترم 9 سالشه کم خونی مینور داره و حدود دوماه هست ریزش مو داره ممنون میشم اگر شربت تقویتی هست راهنمایی کنید.
- وزن
سلام من ی دختر پنج ماهو نیمه دارم وزن تولدش ۲۷۵۰قد ۴۹و دور سر ۳۴بود.الان نزدیک هفت کیلو قد ۶۷و دور سر ۴۰ است آیا رشد او خوب بوده است.زیرا بینهااااایت ریز بنظر میرسد
- ورم دماغ
پسر من یک سال هشت ماه هست با دماغ زدزمین الان دماغش ورم داره میخواستم بدونم ایا عکس رادیولژی براش ضرر داره یا نه ممنونم اگه جواب بدین و قبل از این بخوره زمین بیشتر وقتا دماغش کیپ بود خواهش میکنم دکتر جواب بده از ترس دارم دیوانه میشم با این اوضاع کرونا نمیتونم ببرمش دکتر
- واکسن دوماهکی نوزادم را یک روز زود زدیم البته پرسنل بهداشت گفت مشکلی نداره بعدش نگران شدم دکتر لطفا حواب بدید
- آبريزش دهان
دختر سه ماهه من فقط از شيرخشك تغذيه ميكنه و از اواسط دوماهگى آبريزش شديد از دهانش داره. پزشكش گفت عاديه. اما از اونجايي كه اين روند بسيار طولاني شده آيا طبيعي هست؟ علت آبريزش چي ميتونه باشه؟

