Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودکم۲۰ماهه است چندسی سی بهش شربت ازیترومایسین ۲۰۰بدم ۱۱کیلووزن داره
- استفراغ و رفلاکس
با عرض سلام،دخترم 4 سالشه آلرژی از نوزادی داره الان چند شب شبها تو خواب استفراغ میکنه قبلش سرما خوردگی داشت علتش چیست؟ دارویی که بشه جایگزین رانیتیدین باشه چیست؟ با تشکر
- تقویت
سلام آقای دکتر پسرم ۱۸ماهشه.خیلی بدغذاس..هیچی نمیخوره درست ..بادعوابهش میدم و گاهی با قطره چکان ۵میل میدم بهش..فقط سوپ و آبگوشت وشیربرنج بعضی وقتا تخم مرغ آب پز خوب میخوره..اگه هرروز از همینا بدم بهش اشکالی نداره ؟میترسم ویتامیناش ب بدنش نرسن
- اسهال نوزاد دوماهه
سلام وقتتون بخیر دختر من پیش شما پرونده دارن آقای دکتر دوماهه هستش و از امروز انگار اسهال داره و شکمش هم صداهای مربوط به اسهال کمی داره، از شیرمن تغذیه میکنه البته خودم هم چندروز پیش اسهال داشتم اما خوب شدم واسه دخترم تازه داره شروع میشه چیکار کنم؟ ممنون از بزرگواریتون
- دوز مصرف شربت آزیترومایسین برای کودک ۱۱ ساله آزیترومایسین 200 برای کودکان
۶/۵ ساله
- شیرنخوردن کودک
آقای دکتر کودک ۸ ماهه دارم۲۰ روزی هست شیر نمیخوره توی بیداری غذا خوب میخوره علتشچی میتونه باشه ممنونم
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- مصرف شربت ایمیونس
با سلام دخترم ماه دیگه دو سالش میشه،واسه تقویت سیستم ایمنی بدنش شربت ایمیونس رو تهیه کردم،ممنون میشم میزان دز مصرف در شبانه روز و بهترین زمان مصرف رو بگین
- بی قراری و غذا نخوردن دختر 20 ماهه
با سلام و احترام
دختر 20 ماهه ای دارم که حدود ده روز است که ضمن زدن انگشت به ناف خود با کنار زدن لباس به این کار اقدام می کند اشتهای خود را نیز از دست داده است و در طول ده روز لاغر شده است پیش دکتر متخصص کودکان بردیم ویتامین دی 3 فروگلوبین و ویتازینک (مولتی ویتامین + کلسیم + زینک) تجویز کرده که استفاده می گردد اما بهبودی حاصل نشده و مدام بیقراری می کند. علت چیست؟
- شربت لیکو زینک
دخترم ۵ سالشه بخاطر قد کوتاهش به پزشک غدد مراجعه کردم . دکتر شربت لیکو زینک داده .ولی میگن بلوغ زودرس میاره .موندم چیکار کنم .
- امپول
با سلام ،بچه دو ساله ام شدید سرما خورده بهش انتی بیوتیک دادن شربت نمیخوره،میتونم آمپول بزنم؟
- یبوست کودک
باسلام خدمت آقای دکتر.پسرم ۱ونیم سالشه یک هفته هست که یبوست گرفته نمیتونه دستشویی کنه.غذا هم زیاد نمیخوره. لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- شربت
سلام شربت کتوفن وسفکسیم را تا چندروز به کودک بدهیم 13 ماهشه. ممنون
- دانه قرنز روی پوست
سلام وقت بخیر .پسرم ۲ سال و ۸ ماهه هست.دو روز تب شدید ۳۹ درجه داشت.دو روز بعد از قطع شدن تب بدنش دونه قرمز زده روی سینه و شکم و کشاله رانش.گرفتگی بینی و سرفه هم داره مشکل چی هست دکتر ممنون میشم راهنمایی بفرمایید؟
- ازمایش ادرار
سلام ببخشید ازمایش ادرار کودک یک سال ونیم Appears : semi clear WBC 0-1 RBC0-1 کریستال caox:few موکوس هم few جواب ازمایش ادرار خوبه
- جوش دربدن
سلام اقای دکتر خسته نباشید.دخترم ۲ساله دارم که کل بدنش جوش دانه ریزقرمز زده اول ریزه بعدکمی درشت میشه مشکلی نداره ممنون
- مقدار مصرف شربت سفیکسیم ١٠٠ برای کودک با وزن ۱۷ کیلو ۳/۵ ساله
- اسهال پی درپی
سلام دخترم ۵ سالشه ماه پیش اسهال شد ودکتر بنا به آزمایش خون سفیکسم داد وخوب شد این ماه دختر دوباره اسهال شد ومن چون به دکتر دسترسی نداشتم دوباره بهش سفیکسم دادم وخوب شد آیا کاردستی کردم وچرا دوباره اسهال بعد از یک ماه برمیگرده مربوط به غذا است؟
- مصرف ازیترومایسین
سلام میزان مصرف ازیترومایسین برای کودک سه ساله باوزن ۱۲کیلو چقدر است
- شربت سفیکسیم ۱۰۰
سلام دخترم ۶سالشه با وزن ۲۸ کیلیو می خواستم شربت سفیکسیم ۱۰۰بخش بدم چقدر باید بدم؟؟

