Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایستادن موقع دفع مدفوع
سلام و خسته نباشید،دلیل ایستاده موفوع کردن کودک 4ساله چیست،به هیچ روشی نمیشینه،تشویق جایزه داستان،همه روش ها رو امتحان کردم،موقع دفع مدفوع می ایسته،موقع ادرار فقط میشینه،اکثر اوقات هم به زور خودشو نگه میداره،می ایسته،خودشو سفت میکنه تا مدفوع نیاد تو رو خدا آقای دکتر دیگه خسته شدم،راهنمابی کنید چه کار کنم؟؟؟
- سرفه
باسلام دختر ۱۰ ساله من باوزن ۵۳ کیلو ، سرفه ی خشک میکنه و ترشحات زرد رنگ گوش داره و آبریزش بینی و گلوش قرمز شده ولی تب و گلودرد نداره من دیفن هیدرامین و شربت برم هگزین مید م ، لطفا بفرمایید چه داروهای دیگری اضافه کنم؟ آیا آنتی بیوتیک لازم هست ؟
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ ماهه
سلام .نوزاد۳ماهه من ۵روزه شکمش کار نکرده.بردم دکتر قطره داده ولی دو روز گذشته بعدمصرف دارو ولی بازم شکمش کار نکرده
- ریزش مو درکودکان
باسلام .دختر۵ ساله من یک ماهه ریزش مو داره دوسه روز ریزش داشت بعد خوب شد بعد الان دوروزه باز موهای سرش میریزه
- طب شدید
سلام خسته نباشید پسرم 4 سالش تب شدید داره ی شیاف استفاده کردم بهتر شد اما بردمش حمام ک تبش بیاد پایین برعکس عمل کرد بدتر شد اگر دوباره شیاف استقاده کنم ضرر دار ؟؟
- سرفه کردن
سلام اقای دکتر. ببخش پسرم ۴ ماهشه عمل فیستول tf نای کرده ی سوراخی بین نایش بود ک شیر میخورد توریش میرفت .خس خس شدید داره صداش کمی گرفت پیش متخصص بردم گفت شلی حنجره داره بخاطر همونه خس خساش سرما میخوره خس خسش بیشتر میشه .یا شیر خوردن سرفش میگیره . این ینی ب عملش ربطی داره؟
- فاویسم
سلام آیا شربت کو آموکسی کلاو 457 برای بچه فاویسمی ضرر دارد؟
- دوز مصرفی آزیترومایسین ۲۰۰ در کودک ۴ساله
دخترم یه ویروس گرفته که خودمون هم همینطور بودیم دو روز تب و گاهی هم تک سرفه..چون مسافرت بودم دسترسی به یه دکتر خوب نداشتم این داروها رو دادم البته الان تبش قطع شده ولی اسهاله...من از روز اول بهش شربت آزیترومایسین ۲۰۰ میدادم(ایرانی)میشه دور مصرفیشو شما هم بهم بگین اشتباه نکنم چون دکتر خودم گفتن یه ویروس جدیده...دخترم ۲۲کیلوس
- سوال از متخصص اطفال
سلام لثهکودک یک ماه است که متورم شده ولی دندان کودک نمیروید قسمت لثه مثل ابسه شده است
- رفلاکس پنهان
برای کم کردن بیقراری و گریه های کودک ۲ ماهه که تشخیص رفلاکس پنهان و آلرژی دادن چیکار کنم؟آقای دکتر خیلی بی قراره. ممنونم از شما
- بیماری سرگاخوردگی واسهال
دکتر به دخترم که ۳۲ کیلو هست سفکسیم ۱۰۰ داده هردوازده ساعتدوزش رو تعیین نکرده
- چرکی بودن گلو وسینه
سلام دخترم دوسال ونیم داره سرماخورده سینه اش عفونت داره سرفه های خلطی داره شربت ازیترومایسین ۲۰۰ خورده بهتر نیست چی بهش بدم
- رشد موی کودک
دخترم۲۲ ماهشه رشد موهاش اصلا خوب نیست کوتاه وخیلی کم حجمه چه شربتی بدم برای رشد وپر پشت شدم موهاش وزنشم ۱۲ کیلویه
- سرفه کودک
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید پسرم یک سال و دو ماه هست با وزن۸۳۰۰از دیشب سرفه های خشک داره بهانه گیر شده بنظرتون چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- رفلاکس
سلام دخترم ۴۲روزشه خیلی بی قراری میکنه بردمش دکتر برای کولیکش شربت گریپ میکسچر داده ولی احساس میکنم ریفلاکس داره همه میگم براش خوب نیست الان چیکار کنم یه قطره دیگه هم داده اونم نعنایی
- خون دماغ شدن کودک
سلام خسته نباشید من یک پسر 2ساله ونیم دارم که از یک سالگی خون دماغ میشه وخون دماغش حداقل 3تا 4 دقیقه وحداکثرش 6 تا 7 دقیقه طول میکشه وفواصل بین خون دماغش هم متفاوته گاهی اوقات تو یک هفته دوسه بار خوندماغ میشه وگاهی اوقات هم تو ماه خون دماغ نمیشه واکثرا تو خواب هست ومن خودم هم ازبچگی خون دماغ میشدم و شدید تر هم بود وعموی پسرم هم خون دماغ میشده زیاد از بچگی تا الان آیا لازمه که آزمایش خون بگیریم یانه
- اسهال و استفراغ
سلام اقای دکتر پسرم از، دیشب تبش 37،امروز 4باری اسهال کرد ک بهش کیدی لاکت دادم شامشو ک خورد بالا اورد، استفراغ بد بو خلطی چی بدم بهش تا حالا یبار استفراغ زده
- ادزیر
سلام آقای دکتر به بچه 18 ماهه ادزیر بدم قطره آهن هم باید جداگانه بدم؟
- اس امپرازول
آقای دکتر سلام سه چهارم امپرازول رو برای دختر ۲ ماهه م تجویز کردن،چطوری اندازه گیری کنم؟؟و با همون میزان آبی که روی بسته نوشته شده؟؟ ممنون از شما
- ریزش مو
سلام دختر ۹ سالشه ریزش مو شدید دارد و پوستش روبه تیرکی میره لطفا چ دارویی استفاده منم

