Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسر دوساله دارم هنوز شیر میخورد چند روز است که اسهال شده دل درد هم داره امروز کیدی لاکت بهش دادم خیلی نفخ کرده استفراغ میکند
کودک دوساله دارم که اسهال شده امروز کیدی لاکت دادم از همان موقع استفراغ هم داره نفخ کرده ودل درد هم داره
- مقدارمصرف شربت ازیترومابسین۲۰۰
سلام ،پسرم رو بردم پیش پزشک وگفتن روزی۷ccمنتهی وزن پسر من۱۹کیلوهست وفک میکنم این مقدار زیاد هست چون سری قبل گفتن روز اول ۵ccواز روز بعد ۳/۵cc
- سرماخوردگی
سلام و عرض ادب آقای دکتر پسرم دو سالشه تقریبا سه هفته هست سرماخورده همه داروهارو مصرف کرده ولی همچنان سرفه خلط دار میکنه جوری که خلط باعث میشه استفراغ کنه بینیشم ترشحات سبز داره گاهی خیلی کم از چشمش عفونت میاد انتی بیوتیک ندادم بهش اینبار چه انتی بیوتیکی بدم و چقدرتا خوب شه میترسم بمونه به عفونت شدید تبدیل شه چون خیلی طول کشید ممنونم
- پوست پوست شدن انگشت
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالو۵ماهشه نزدیک به یک هفتس نک انگشتای دستش همه پوستش بلندشده مثل جای سوختگی که خب شده باشه واثلاهم دردنداره علتش چیه دکترچی بهش بدم ممنون جواب بدیدخداخیرتون بده
- رشد قدی کودکان
سلام شربت نئو زینک با سانستول آهن دار میشه با هم استفاده کرد؟و اینکه اگه کسی تیرویئد کم کار داشته باشه میشه نئو زینک بخوره؟
- حساسیت شیرخوار
با سلام و خدا قوت ، دختر سه ماهه دارم که سه روزه تو مدفوعش رگه های خیلی کوچیک خون قرمز در خد نقطه دیدم و مدفوعش حالت خلطی شده، قبلش انجیر و ازگیل خورده بودم، که قطع کردم،امروز هم پنیر و لبنیات و مرکبات نخوردم، الان که روز سومه خون در حد خیلی کم بود که به سختی دیده میشد ، اسهال و تب نداره، وزن گیریش تا الان نرمال بوده، به نظرتون از انجیر بوده یا حساسیت پروتئین گاو هست، رژیم خاصی لازمه بگیرم
- یبوست
پسرم چند روز پیش مریض شد دکتر آزیترومایسین 200داده بود که هر روز 5سی سی بدم بعد اینکه موقع مدفوع گریه میکرد میگف میسوزه و اینا مدفوعش سفت بود بردیم دکتر پودر و شربت انجیر و اینا داد مدفوعش نرم تر شد ولی همچنان میگه میسوزه خودشو یجوری میکنه خودشو میده عقب فقط راه میرسه چی کارکنم آزمایش هم گرفت جوابش نیومده هنوز
- مصرف استامینوفن برای کودک مبتلا به فاویسم
سلام. آیا مصرف استامينوفن برای کودک ۱۲ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- عرق
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه دست وپاش عرق میکنه از چیه میشه کمک کنین
- فاویسم
سلام وقت به خیر پسر من 5سالشه فاویسم داره برا عفونت دندون بردم آموکسی سلین داده با مترونیدازول مشکلی برا فاویسم نیست آموکسی بدم ممنون
- کلیه و مثانه
سلام پسرم چهار سال ونه ماهشه دوران جنینی گفتند مشکل کلیه داره ک گفتند موقعی ک ب دنیا اومد تحت نظر پزشک باشه ک هفت ماهگی بردیمش ک سونا و ازمایش انجام دادیم خداروشکر مشکلی نداشت و گفتند سالم.شش ماهگی تحت عمل باز قلب قرار گرفت ک الان خداروشکر خوبه ولی پیس داره.حالا مشکل اینه ادرار ک میکنه بوی تندی میده البته یکم ک بمونه.و اینکه میخواد بره دستشویی چند قطره لباسشو خیس میکنه ک وقتی باهاش جدی برخورد کنم دیگه خیس نمیکنه.واینکه ختنه نکردیم چون دکتر قلبش صلاح ندونستند و الان ک نامه دادند ک ختنه کنه کرونا اومد.بنطرتون دکتر ببرمش و ازمابش انجام بدیم یا مشکلی نیست
- قطره
سلام اقای دکتر دخترم ۲سالو ۴ ماهشه من باید همچنان قطره های ویتو کید و لیپوزوفررو ادامه بدم؟؟ یا یه قطره دیگه باید جایگزین کرد ایا بایددازمایش کلی بده تا اگه نیازی نیس دیگه نخوره قطره هاشو
- واکسن 18ماهگی
سلام من واکسن پسرمو نزدم چون سرما خورده بود الان 12روز عقب افتاده ایا مشکلی داره
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- نحوه مصرف سیفیکسیم ۱۰۰
سلام پسرم ۶سالشه و عفونت گلو داره دکتر سیفیکسیم ۱۰۰ تجویز کرده ولی مقارش و نگفته وزنش هم ۱۸کیلو هس هر چند ساعت و چقدر باید بدم؟
- درمان اسهال کودک چهارسال
سلام خسته نباشید پسرم سه روزه اسهال میره بردیم دکتر بازم خوب نشده شربت رینگ سولفات گرفتم ایا تاثیری داره اسهالش خوب شه؟
- مصرف دارو در دوران شیردهی
سلام . آیا مصرف قرص مزالازین در دوران شیردهی برای مادر مجاز است؟ با تشکر.
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- بینی
سلام جناب دکتر گرامی سال نو مبارک ،آقای دکتر پسرم نزدیک 5سالشه گرفتگی بینی داره مخصوصا شب ها موقع خواب خیلی اذیت میشه اسپری مومتازون براش گرفتم ولی بی فایده ست ،گاهی آبریزش هم داره ولی بیشتر احتقان اذیتش میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- امپول ویتامین ۳
سلام دکتر خسته نباشید دخترمن ۱۲ماهشه ۶ساعت پیش آمپول د۳ زد دکتر براش امشب خیلی بی قراری میکرد گریه های شدید که منم مجبور شدم بهش آستامینوفن دادم می خاستم ببینم آستامینوفن دادم بهش تداخلدارویی نداره و خطرناک نیست؟ بی قراریش از چی میتونه باشه

