Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- صدای گلوی کودک 21 ماهه
پسری 21 ماهه دارم که مدتی است اب دهانش را قورت میدهد،صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،در نوزادی ریفلاکس داشته،که داروی اس امپرزول و شربت رانیتیدن مصرف کرده و خوب شد،وزن گیری خوبی دارد ولی چندی پیش تب و التهاب گلو و اسهال داشت که دکتر بردم خوب شد،دقیقا چند روز پیش از شروع بیماری اب دهانش را که قورت میداد من میشنیدم،دکترش گفت ریفلاکس دوران نوزادی برگشته و دوباره داروی اس امپرازول داد و 10 روز دادم به بچه،صدای گلوش خوب شد،ولی الان باز چند روزیه که صدای قورت دادن اب دهانش را میشنوم،چند تا دندان هم داره هم زمان در میاره،خیلی نگرانم ممنونم راهنماییم کنید
- عوض کردن شیرخشک اپتامیل پپتی جونیور
من به فرزندم شیرخشک اپتامیل پپتی جونیور میدادم الان 11 ماهشه دیگه این شیرخشک تو داروخانه های نیست جایگزینش چه شیرخشکی بدم
- عفونت گلو
گلودرد داره عفونت داره ته گلوش لکه های سفید دیده میشه غذا نمیخوره
- لب مرز بودن تیرویید
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من الان 6سالسه از 3سالگی آزمایش دادم فهمیدم کم کاری تیرویید داره بعد دوره درمان شروع کردم دوسال بعد قبل عید آخرین سه چهار ماهمم بود داروشو قطع کرده بود دکتر آزمایش بردم لب مرز بود جوابش گفت چند ماه دیگه ببرین باز آزمایش بنظرتون دخترم تیروییدش برگشته یا نه؟ ولی علائم تیرویید نداره تو نت خوندم رشد کم قدکوتاه خشکی پوست نداره خدارو شکر نرماله اونا ممنون اگه جواب بدین
- خواب کافی
خواب کافی برای کودک دوسالو هشت ماه چقدر است؟پسرم ده ساعت میخابد در شبانه روز
- دوز مصرفی دارو
پسرم گلوش چرکیه و سرفه میکنه ازیترومایسین میخاهم بدم دوزشو چقدر بدم
- يبوست كودك ده ماهه
راه درمان يبوست كودك
- مصرف سفکسیم برای کودک نه ماهه
سلام من دخترم نه ماهشه هشت کیلو وزنشه الان دو روز مریض شده صبح ها سرفه خشک میکنه چشمشم عفونت کرده خواستم بپرسم سفکسیم صد رو چند سی سی بد
- غدد لنفاوی شکم
- بالا بودن کلسیم
با سلام. دخترم تقریبا نه سالشه ویه مدتی بود که میگفت قفسه سینه ام درد داره دیروز بردیم دکتر .گفت که ازمایش بگیرید و گفت که خوبه که پیشرفت نکرده و بعدم گفت کلسیم همینقدر که پایین بودنش بده بالا بودنشم بده و هر چی سوال کردم دیگه جواب نداد الان تا میره جواب آزمایش بیاد من با خانمم دیوونه میشیم خواهشا سوالم را جواب بدید
- شکم درد و حالت تهوع و عسال
من شکم درد دارم و ازمایش دادام یک قرص
- گرفتگی بینی
سلام آقای دکتر گرفتگی بینی که بخاطر آلرژی به پروتئین گاوی هستش تا کی ادامه داره شیرخشک مخصوص میخوره.
- چشم
قطره باکتی ماید برای کودک ۴ساله در روز چند بار استفاده کنیم
- سبزی خوردن
سلام اقای دکتر خداقوت بچه م ۸ماهشه میتونم سبزی خوردن بخورم؟؟ ببخشید وقتتون رو میگیرم
- آلرژی
با سلام میخواستم سوال کنم برای آلرژی جز شربت کتوتفین وسالباتامول دارو دیگه ای هست آخه من این دارو هارو به دخترم دادم ولی خوب نشده چه دارویی میتونم جایگزین کنم دخترم 2ساله نیم داره
- دل درد و بی حالی
با عرض سلام و خسته نباشید. دخترم ۵ سال و نیمه.جدیدا توی ماشین دل درد میگیره و بی حال و کلافه میشه.اصلا دوست نداره توی ماشین بشینه . بعضی وقتها هم حالت تهوع داره توی ماشین.ممنون میشم راهنماییم کنین که چیکار کنم که حالش بهتر بشه و اذیت نشه دیگه. باتشکر فراوان
- زردی کف پا
سلام خسته نباشید پسر من کلاس دوم است کف پاش همیشه زرده مخصوصا صبح ها کم خونی هم داره
- آلرژی کودکان
سلام پسرم ده سال داره و الان حدود چند هفته هست که مدام بینیش میگیره و آبریزش داره و تو دماغی حرف میزنه. دو روز طول میکشه دوباره خوب میشه به نظرتون آلرژی فصلی داره؟ جلوی زبانش هم رنگش عوض شده لطفا راهنمای کنید.
- شکم کودک
سلام برادرم ۵سالشه ۳روزه شکمش درد میکنه ونمیتونه بخوابه دکتر هم رفتیم شربت دادن ولی اثر نداره
- سرماخوردگی کودکان
دختر من 8 ساله است 42 کیلودارد سرماخوردهو شدیدا سرفه میکند آیا آمپول بتامتازون برایش مناسب است؟

