Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام من پسرم شش ماهشه تب کرد بعد چند روز از دست و پاهاش جوش قرمز ریز زد بعد دو روز خوب شد بعد دوباره تب کرد و جوش زد برا چیه
- رفلاکس نوزاد
با سلام نوزاد۴ماهه ای دارم که رفلاکس داره شدیدا بیقراره چند بار دکتر بردم ولی اس ام پرازول۱۰براش نوشتن شیرخشک نان بهش میدم عوضش نکردن شیرخودمم میخوره به نظرتون شیرخشک ببلاک ای ار بهش بدم به جای نان؟
- غنچه گندمین
سلام آقای خسته نباشید میخواستم بدونم میشه ب نوزادم که شش ماهه ونیمشه قبلا بهش سرلاک برنج میدادم غنچه گندمین با مخلوط شیرو میوه بدم باتشکر
- سرماخوردگی نوزاد۲ماهه
پسرم دوماه داره از دیشب تاحالا بی بینیش گرفته وسه چهاربار سرفه کرده تو خواب بدنفس میکشه چیکار باید بکنم
- غذای کمکی نوزاد
سلام. آقای دکتر نوزاد پنج ماهه ای که غذای کمکی اش از چهار ماهگی شروع شده باید در روز چند وعده و در هر وعده چند سی سی غذای کمکی بخوره؟ چون وزن کمتر گرفته بود از چهار ماهگی فرنی آرد برنج رقیق براش شروع شده بود.
- تنگی نفس
- سرماخودگی
سلام پسرم ۶ ماه و ۲۰ روزشه دلیل سرماخوردگی و علائم سرماخوردگی مثل گرفتگی بینی و ابریزش بینی هنوز واکسن ۶ماهگی تزریق نکرده چندروز خوب میشه دوباره علایمش برمیگرده چیکار کنم واکسن بزنم براش یا بزارم کامل خوب بشه بعد تعویق واکسن ضرر نداره مشکلی پیش نمیاد ممنون
- عدم دفع موکونیوم
سلام ، وقت بخیر، پسر من بعد از تولد اولین مدفوع اش زرد رنگ بود ، اصلا مدفوع تیره ای که بهش موکونیوممیگن رو دفع نکرد میخواستم بدونم مشکلی داره
- مسافرت
سلام مسافرت با نوزاد سه ماهه که آلرژی به پروتیین گاوی داره ضرر داره؟
- قطره
بإسلام.نوزادم وارد هفت ماهگي شده مولتي ويتامين،قطره پدي لاكت،قطره آهن،وشربت زينك سولفات يك سي سي در روز ميخوره موردي نداره؟ شيرخشك مصرف ميكنه
- حساست نوزاد
عرض سلام و خسته نباشید دخترم ۵۰ روزشه ،من چند روز پیش توی مدفوعش خیلی کم خون دیدم،گفتن حساسیت به محصولات گاوی هست. من هم از اون روز دیگه حواسم هست و خوراکی هایی که توش شیر گاو داره رو مصرف نمیکنم.اما هنوز هم یه وقتایی یه کمی خون رو میبینم.خواستم ازتون بپرسم درمان این حساسیت فقط همون رعایت کردن توسط مادره یا نوزاد هم باید دارویی مصرف کنه؟؟ ممنون از راهنماییتون.
- قی چشم
با سلام نوزادی ۲ ماهه دارم که حدود ۲۰ روز پیش یه ضربه نچندان مهمی به گوشه بیرونی چشمم وارد شد و از اون روز مرتب چشمش قی میکنه البته خیلی کم و نسبت به اون یکی چشمش یکم متورم تر هستش کبودی قرمزی و ... نداره فقط تورم داره آیا نیاز به متخصص هست ؟
- شیر خشک ببلاک
سلام دکتر برا دخترم که ۴۰ روزشه بدلیل فلاکسش شیر خشک ببلاک ar تجویز کرده من شیرم کمه و دخترم سیر نمیشه سوالم اینه این شیر خشک رو میتونم جایگزین شیر خودم کنم؟یا باید از یه شیر خشک معمولی استفاده کنم؟
- رفلاکس
سلام دکترخداقوت دکتررنجکش متخصص اطفال واسه پسر5ماهم که همش بالامیاره وخس. خس سینه داشت قطره متوکلوپرامیدنوشتن صبح سه قطره وشب سه قطره بهش بدم ولی من بهش ندادم چون خیلی عوارض داشت ترسیدم چکارکنم کمکم کنید
- سرفههای خشک نوزاد
باسلام دخترم پنج ماهش هست الان یک هفته هست موقع خواب همش سرفههای خشک داره شهرستان ماهم دکتر اطفال نداره ممنون میشم راهنمایی کنید نگرانم
- ازمایش Ferritin
سلام پسرم ۸ ماهه هست آزمایش Ferritin نوشته شده ۵۳.۰ میخاستم بدونم نرمال؟
- بیقراریه نوزاد
سلام .بچه من یه ماه و۴ روزش هست تو ادرارش مشکل داره موقعهدای کمیخواد جیش کنه خیلی گریه میکنه بعدشم تااب روی بدنش نریزم جیش نمیکنه رفتم ختنش کردم ک شاید بهتر بشه ولی بازم همونجوره لطفا میشه بگید مشکله بچه چیه
- سرماخوردگی نوزادیکماهه
سلام نوزادم ازچندروزپس ازتولدسرماخوردگی گرفته مخاط بینی زردرنگ وسرفه خلط دارداره الان یکماهس خوب نشده،دکتر امروز شربت اریترومایسین داده،ایا داروی گیاهی هم میشه ب نوزاد داد
- تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.
- استفاده از عسل
سلام دختر من دوازده ماه تموم و واکسنش رو زده میتونم داخل فرنیش عسل بریزم یا داخل غذاهاش و ریفلاکس هم داره

