Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اس امپرازول
سلام خداقوت چند دقیقه بعد شیر خوردن میشه به نوازد اس امپرازول داد؟؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر .دخترم 19ماهشه .اگه یک روز زينک سولفات بدهیم روز بعدش مولتی ویتامین مشکلی واسش پیش میاد.ممنونم
- نحوه مصرف قطره چشمی باکتی ۱۰ درصد
سلام دخترم ۱۲ ساله با وزن ۴۳ کیلوگرم هست روزی چند بار و چند قطره باید براش استفاده کنم
- ویتامین
سلام دکتر آیاکودکی که در آپارتمان زندگی مبکنه وبیرون نمیره همون قطره مولتی ویتامین بهداشت جهت کمبودویتامین دی کافی است
- یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی
سلام
یبوست کودک پسر در ۱۴ ماهگی.
- بلوغ
سلام.من یک دختر ۵ ساله دارم قبلا شربت زینک پلاس یوروویتال بهش میدادم ولی شنیدم زینک باعث بلوغ زودرس میشه میخواستم بدونم صحت داره یا نه؟
- سلام پسرم ۴ماهشه یبوست داره
هفته ای یه بار به زور دارو مدفوشو میکنه درضمن ازروز تولدش اینطوریه هردکتری هم بردیم روز اول داروها اثرمیکنه بعدش فایده نداره به نظرتون چکارکنیم لطفا راهنمایی کنین
- شربت گایامنزین
بچم دوماهشه صداش کامل گرفته وخلط هم دارمیشه این شربت داد به همراه شربت چرک خشک کن
- گرفتگی بینی
سلام برا گرفتگی بینی دختر ۹ سالم چه قطره ای استفاده ای کنم شبها از بینی نمیتونه نفس بکشه اسپری سدیم کلراید استفاده میکنم فایده ای نداره
- عفونت ادراری کودکان
عفونت ادراری نشون داده آزمایش ،برای خارش و عفونت ادراری چه دارویی بدم؟
- سلام دختر من ۴سالشه و بی دلیل ناخن های پاش و دستانش می اوفتند و در میایین مریضی خاصی هم ندارد علت چیست
- مصرف شربت پلارژین کیدز
با عرض سلام و خسته نباشید آیا کودک ۷ ساله ی مبتلا به فاویسم میتواند شربت پلارژین کیدز مصرف نمیاد؟
- واکسن ب ث ژ
با سلام من یک پسر ۱۱ سال دارم که در ایران منولد شده و واکسن ب ث ژ ایران زده. جای واکسن روی بازوش هست ولی اخیرا متوجه شدم که قطر دایره جای زخم بزرگتر شده. یک دایره کوچک بود ولی الان دایره اش بزرگتر شده ،آیا چیز خطرناکیه و من باید نگران باشم؟؟؟ و البته بگویم که پیسرم وقتی یکسالش بود ما به آمریکا مهاجرت کردیم.
- سلام دکتر به بچه من سفالکسین 250داده حساسیت داره میتونم آموکسی سیلین بجاش استفاده کنم
- ضربه زانوی کودک
باسلام کودک ۱۴ ماهه هفته پیش از روی مبل به پایین افتاد حالا یه کمی تو راه رفتن احساس میکنیم میلنگد خواهش میکنم راهنمایی کنید
- درد معده کودک پنج ساله
سلام آقای دکتر دخترم چهار سال و نیمشه از اول معده ش ترش میکرد . برای ترش کردن معده ش که خودش میگفت آروغ ترش میزنم یعنی اسید میومد توی گلوش به مدت دو ماه کپسول امپرازول مصرف کرد .هر صبح نصف گرانول های داخل کپسول. خیلی خوب بود ترش کردن معده ش در طی این مدت اما همیشه معده ش درد داشت . در بین این دو ماه یک هفته شربت مترونیدازول مصرف کرد که درد معده ش بهتر بود توی این یک هفته. حالا که امپرازول تموم شده ، هم معده ش ترش میکنه ولی کمتر از قبل و هم توی گلوش یعنی سر مری ش میسوزه . و هم معده ش درد داره مترونیدازول روزی دو بار یه قاشق چای خوری میخوره اما معده ش درد داره و ترش میکنه کمی . البته سه روزه مترونیدازول میخوره دیگه نا امید شدم دکتر به خاطر خدا بگید چیکار کنم انشاالله خیر دنیا و آخرت ببینید
- خواب کودک
سلام خسته نباشید پسر من الان ۲۲ ماهشه و از ۲ ماهگی با خواب مشکل داره از ۲ماهگی تا یکسال ساعت ۴صبح بزور میخواباندمش تا ۹ بیدار میشد و خوابش خیلی سبک بود بعداز یکسال ساعت ۱۲ شب بزور یکساعت طول میکشه تا بخوابانمش . تحرکش خیلی زیاده دو دقیقه یجا نمیشینه با اینحال خودش خسته نمیشه ک بخوابه باید با زور بخوابانمش ایا طبیعیه ؟ ممنون میشم اگه جواب بدید
- آزیترومایسین برای بچه ۶ ساله که ۳۸ کیلو است
- سرفه کودک یکساله
سلام دکتر ضدسرفه گفتیو برای یکسال پلارژین بدم ولی هیچ تاثیری نداره چند روزه میدم لطفا یکی دیگه بهم معرفی کنید سرفه خلط دار هست سفکسیم ۱۰۰میخوره با آیورا گیاهی ضدسرفه از امروز میدم.. چند روز طول میکشه خوب بشه کلا ایا سرفه کردن خوبه؟ اسپری ها چه تاثیری دلارند سالبوتامول و بکلومتازون؟
- شربت خواب آور
سلام اقای دکتر بچه یکساله دارم شبها سخت میخوابه تیا شربت خواب اوریا ارامش بخش هست که بهش بدم؟

