Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پماد بتامتازون
سلام دخترم سه ماهشه رو صورتش یه لکه قرمز ایجادشده بود بردم دکتر بتامتازون داد صورتش لکه سفید شده چیکار باید کنم خیلی کم هم زدم سریع مصرفشو قطع کردم تو روخدا کمکم کنین
- شیرخشک
با سلام خدمت پزشک محترم
به نظر شما برای نوزاد نارس و کم وزن چند وعده شیرخشک در روز کنار شیر مادر لازمه و چند سی سی باشه؟ - پیچ وتاپ خوردن نوزادواسهال
باسلام. نوزا ۱۸روزه ام خیلی فشار به خودش میاره وقرمز میشه خصوصا وقتی که اسهال میکنه.دکتر بردم شیر خشک بیومیل سوی رو براش نوشت و۲تا قطره کولیکز وپرولیدداد.ولی الان ۴روزه که با اینکه استفاده میکنم براش بازم عینه روز اول هنوز.بیشتریام میگن قولنج شده.ممنون وسپاسگزارم که راهنماییم کنید.
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام من پسرم امروز ۵۵ روزشه شیر خشک آپتامیل اچ آ میدم با پودر اسومراز وقتی پودر رو نمیریزم توش نمیخوره اوق میزنه و وقتی هم میخوره الان یبوست شده و نمیتونه دسشویی کنه همش زور میزنه روغن گلیسیرین بهش شیاف میکنم با اونم سخت پی پی میکنه نمیدونم دیگه چیکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید
- قی چشم
با سلام دختری ده روزه دارم دو تا چشمهایش قی کرده به حدی که سخت باز می شوند چکار کنم ممنونم
- قطره ادستول
سلام دختر من ۲۵ روزشه و اشتباهی قطره آ د رو نزدیک یک هفته یا کمتربهش دو سی سی دادم،تا متوجه شدم زیاد دادم حذفش کردن و الان بیشتر از یک هفتههست که دیگه قطره رو نمیدم،دیگه ادامه ندم قطره رو؟،الان نگرانم برای مسمومیت و کلیه و کبد باید ببرم برای ازمایش؟
- سینه
سلام اقای دکتر خسته نباشید دخترم سه ماهشه از امروز تو سینه ی راستش شیر جمع شده چیکار کنم از بین بره
- قطره آهن خارجي
سلام آقاي دكتر من ميخوام قطره آهن رو شروع كنم چون دخترم حتي قطره آد طعم دار رو هم نميخوره ب زور ميخوره شنيدم قطره آهن خارجي رو بچه ها بهتر ميخورن ولي چند روز پيش تو يك كانال نوشته بود ك خارجيش اصلا خوب نيست استفاده نشه آيا درسته ؟
- کبودی کف پای کودک
سلام دکتر گاهی میبینم پای بچم الان داخل 5ماه است کبود میشه علتش چی میتونه باشه
- سرماخوردگی نوزاد
سلام پسرم ۳ماهش هست چند روزه گاهی سرف وعطسه میکنه حس میکنم شیر هم کم می خوره ازشیر خشک نان می خوره مشکل
- عدم تحمل لاکتوز وحساسیت ب لبنیات وشیر خشک مناسب
سلام.پسر من ۳ماهونیمشه حساسیت ب لبنیات داره و عدم تحمل لاکتوز داره .شیر خودمو میخوره و همش شکمش کار میکرد واسهال بود ازمایش داد گفتن اتهاب روده داره بهش میلکازیم دادن چن روز بهتر شد ولی دوباره اسهال شد بهش شیر خشک نان آ ال۱۱۰ دادن روزی ۴ بارب همراه شیر خودم و قطره میلکازی الان پسرم دل درد داره ایا طبیعیه؟؟
- برفک دهان نوزاد
سلام آقای دکتر پسرم ۸ ماهشه دهنش برفک میزنه بردم دکتر سه تا شربت نیستاتین دادن خوب نشده چه کار کنم
- اسهال عفونی و خونی
با سلام و خسته نباشید
نوزاد ۱ ساله و ۱ ماهی سن میکنه داریم که دچار اسهال آبکی اونم همراه با خون هست وزن کم کرده عدا کم میخوره از مایعاتم به ندرت استفاده میکنه ولی شیر مادرش رو میخوره ...لطفا راهنمایی کنید تازه هم میخواد دندون در بیاره ...حالت مدفوع آبکی و توی مدفوعش خلط و رگهای خونی وجود داره بعد مدفوعش سبز رنگه
- سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه خیلی بی قرار یکم حالت تهوهم داره شکمشم یکم سفت من باید چی کار کنم شربت دایمتین هم یکم بهش دادم
- ادرار صورتی رنگ
سلام وقت بخیر نوزادمون سه روزه بدنیا اومده ادارش یه کمی رنگ صورتی همراهش هست ایا مشکل خواصی هست یا نه ؟ ممنون میشم راهنمایی کنید
- درباره تشنج نوزاد
باسلام خدمت پزشکمحترم،من یه دختر۲۱روزه دارم که ۳۵ هفته بدنیا اومده گاهی اوقات توی خواب تنفسش به شماره میفته مثل ۴یا۵ تا تنفس عمیق وچشماش لرزش داره وقتی جابجاش میکنم این علایم ازبین میره میخواستم بدونم اینا علایم تشنجه؟اگه هست چیکار بایدکرد؟
- قطره آهن
سلام آقای دکتر میشه پودر فرامکس رو از شش ماهگی استفاده کرد؟
واینکه قطره آهن آدزیر میتونه به عنوان قطره آهن استفاده بشه؟ - میزان مصرف سفکسیم برای کودک ۸ کیلویی
سلام فرزندم ۸ کیلو هست چقدر دارو بهش بدم
- تب
سلام تب پسرم خیلی شدیده
- غذای کمکی

