Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پیچ تاب وگریه نوزاد هنگام خواب
سلام پسرم دو ماه ونیمه است خیلی گریه میکنه وخواب راحت نداره همش به خودش میپیچه وگریه میکنه از خواب میپره شیر خشک میخوره از کنار دهنش میره بیرون میزارم زمین گریه میکنه ازخواب میپره آرامش نداره
- شیر خشک مناسب برای کولیک و رفلاکس
سلام دکترجان خوبی دختری دارم ۲ماه و۵ روز کولیک ورفلکس شدید داره الان آپتامیل ۱ استفاده میکنه چه شیرخشکی براش مناسبه ؟sma1 خوبه یا نانو....؟
- پلاکت نوزاد
پلاکت خون نوزاد دخترم دوازده ماهه.۵۱۷مشکلی نداره
- شیر شتر
پسر یکساله ام خیلی جیغ میزنه، شیر خشک میخوره، میگن به خاطر اینه که شیر مادر نخورده، و میگن شیر شتر بدم، میخواستم نظر شمارو بدونم،ممنون
- تغذیه
سلام آقای دکتر من ازتون خیلی متشکرم بابت پرسش هایی که میدید واقعا ازتون ممنونم آقای دکتر من بچه ام ۱۵۴روزشه یعنی ۵ماهش تموم شده و داخل ۶ماه هست میخوام بهش فرنی بدم آرد برنج رو با آب و کمی شکر میپذم و میدم دیروز یک قاشق دادم آیا میتونم ادامه بدم؟؟مشکلی نیست؟؟وزنش نسبت به قدش کمه قد ۶۶ وزن ۶کیلو ۵۰۰ ۶۰۰ اگه میشه روزی یکی ۲تا قاشق بهش فرنی بدم تا یک هفته؟بعد یک هفته سرلاک برنج بدم یعنی یک هفته فرنی یک هفته سرلاک آیا ممکنه؟؟
- چنگ زدن کودک به پیشانی و پشت گوش و رگ قرمز همیشگی داخل چشم
نوزاد همیشه به گوشهایش چنگ میزند
- شیر بز
سلام دکتر شیر بز برای نوزاد دختر ۶ماهه خوبه؟ چه مقدار؟ به حالش میفته خداروشکر عوارضی داره؟
- واکسن
سلام.دخترم ۲ ماهشه.واکسن زده.تو خونه سوسپانسیون پاراکید دارم ۵ کیلو ۳۰۰ گرمه چقدر بهش بدم؟
- سرفه کودک
با سلام من یه دختر چهار ماهه دارم یه دختر شش ساله هر دو از هفته پیش سرفه خلط دار دارن دختر چهار ماه م دارو مصرف نمیکنه ولی دختر شش ساله م شربت گایانفزین و کوریزان و اسپری دهان استفاده میکنه ولی همچنان سرفه های هر دو خلط دار هست میخواستم ببینم به دختر چهار ماه م چی بدم و چرک خشک کن برای دختر بزرگتر شروع کنم
- گوش دردنوزاد
سلام آقاژی دکتربچه هشت ماهم همش به گوش وچشمش دست میزنه آیامشکلی داره
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دختر ۵ماهه ای دارم،که ریفلاکس وآلرژی داره وببلاک arمیخوره،حدود یک هفته اس که بی اشتها شده وخوب شیر نمیخوره،دارویی واسه افزایش اشتهاش هست?؟؟؟؟؟؟معمولا از ساعت ۵صبح تا ۱۰،۱۱صبح دلپیچه داره .
- تغدیه
با سلاماقای دکتر از چند ماهکی میتوان به حریره ی نوزاد پسته وکردو اضافه کنیم ایا این دو برای خطخس سینه مناسب هستند یا نه
- تب
از دیشب پسرم تب داره یبار تبش اومد پایین باز دوباره صبح زود تب شدید گرفت پسرم ۹ ماهشه تورو خدا بگید چیکار کنم
- مدفوع نوزاد
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ،پسرم ۵ماه و۱۲روزشه حدود۱ماهه شیرخشک سوپرامیل میخوره ،ازوقتی شروع کردم این شیررو تعداد دفع مدفوعش روزانه بیشترشده مدفوعش تیکه های خلطی داره و الان ۳روزه مدفوعش نخه های سیاه داخل مدفوعشه و خلطی هم هست،آزمایش انجام دادم آزمایشش سالمه،،این بخاطره چی هست؟؟
- خوب نشدن برفك دهان
سلام آقاي دكتر دخترم دهانش برفك زده يك هفته از قطره نيستاتين براش استفاده كردم خوب نشده يك قسمت خوب ميشه سمت ديگه ميزنه و خوب ميشه يك طرف ديگه ميزنه من تمام وسايلاشو استريل كردم ودستشم مرتب ميشورم چيكار كنم؟ممنونم ازتون🙏
- چرا نوزاد یک روزه سینه مادرشو نمیگیره
- لک سیاه
سلام اقای دکتر. نوزادم سی و ش روزه هست. قسمت بالای مقعد زیر استخوان دنبالچه یه لک سیاه رنگ هست که روش تعدادی موی سیاه زبر بلند هست. این چه عارضه ای هست ؟
- یبوست نوزاد
سلام نوزاد 45 روزه ای تقریبا 6 روزه که مدفوع نکرده ؟آیا نگران کننده است؟
- عدم وزن گیری دختر هشت ماهه کیلو هیت
دخترم 8 ماه و 13روزشه اصلاغذا نمیخوره وزنش 7 کیلو وزنوبدوو تولدس 3.5بود
- سنگ کلیه نوازاد
سلام دکتر دخترم کلیه سمت چپش سنگ داره سنش هم سه ماه ونیم هست باتشکر

