Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام کلاریسین موقعی که با اب مخلوط کردم شکرکی شد مشکلی نداره مصرف کنم
سلام شربت کلاریسین آنتی بیوتیک موقعی که با آب قاطی کردم شکرکی شد مشکلی نداره برای مصرفش
- درمان
باسلام دخترم چهارسالشه و ۱۸ کیلو وزن داره حدودا ده روز پیش بیمار شد دکتر براش اموکسی سیلین ۲۵۰ هر ۸ ساعت ۱۰سی سی نوشت ولی با مصرف این دارو خوب نشد و دوباره سرفه های شدید و خشک داره با ابریزش بینی خواستم بدونم اگه بخوام سفیکسیم ۱۰۰ به دخترم بدم مشکلی نیس ؟ وابنکه به چه میزان و با چه فاصله زمانی؟
- بی اشتهایی کودک 10 ماهه
سلام اقای دکتر پسر ده ماهم اصلا اشتها غذا خوردن نداره فقط شیر میخوره غذا هم اگه بزور یه وعده در روز بخوره همش هم گریه و بی طاقتی میکنه دندان در نیاورده هنوز براش شربتkidicare گرفتم میتونم بهش بدم و چقدر
- ویتامین دی
سلام اقای دکتر ببخشین دخترم پنج سالشه ویتامین دی میخواستم بگین چجوری بهش بدم و کدوم ویتامین دی ؟؟دوزشو بگین ممنون ۱۸کیلو هست
- دلیل بالا اوردن
سلام من یک دختر 3سال ونیمه دارم دیشب توپارک روتاب بازی میکرد بالا اورد بعد ساعت های 2شب دوباره توخواب بالا اورد تاصبح سه باردیگه تکرار شد دلیلش چیه ممنون
- زردی کف پای کودک
سلام پسرم سه سال و هفت ماهشه کف دوتا پاهاش کاملا زرده نگران شدم میشه بفرمایید چه ازمایشاتی لازمه
- بی خوابی
سلام صبح بخیر آقای دکتر دختر سه سال و ۲۲ روزه ای دارم که خیلی بد خواب است مثلا در طول روز کلا نمی خوابد ولی شب ساعت دوازده تا یک خواب می رود بعد ساعت سه صبح مجدد بیدار می شود تا صبح و صبح زود اگر خواب برود دوباره زود بیدار میشود باید چکار کنم خوابش تنظیم شود آیا برای سلامتی اش مضر نیست این همه بی خوابی و راستی تحرک زیادی دارد ولی تغذیه خوبی ندارد یعنی اصلا تمایل به خوردن نشان نمی دهد و باید با اصرار و بازی کردن به او غذا بدهیم شرمنده از طولانی شدن پیام و ممنون از صبوری و حوصله شما در پاسخگویی
- تب وزدن دانه های ریز در بدن کودک ۳ساله
سلام.پسرم دوسال و 11 ماهشه.روی شکم وپشت دونه زده.تقریبا زیاد.روی دست وپا وصورت کم دونه زده در حد یکی دوتا
- شیاف استامینوفن بزرسال
سلام برای کودک۴ سال و دوماه با وزن بیست و سه کیلو می توان شیاف استامینفون بزرگسال در موقع تب استفاده رد
- وزن رشد کودکان
سلام ایاوزن ۱۷کیلوبرای کودک پنج ساله خوب است؟قدش هم ۱۱۰هستش
- دیستروفی
سلام خسته نباشید کودکی ۴ ساله ک دیر به راه افتاده از زمان ک راه افتاده تا الان خداروشکر پیشرف خوبی داشته ولی تنها مشکل در بلند شدن از حالت نشسته به حالت ایستاده یکم از زانو کمک میگیره و همچنین موقع دویدن نمیتونه بپره رو پنجه راه نمیره خوشبختانه و موقع بالا رفتن پله خوبه و از نرده کمک میگیره ولی ازنظر ذهنی ماشالله عالی و اینکه تو اقوام کسی این مشکل و نداره ازمایش انجام دادن انزیم عضلانی بالا بود ۱۲۶۰۰و انزیم های کبدی و همچنینldh بالا بوده گفتن مشکوکن به این بیماری یعنی دیستروفی حالا ما همش نگرانیم ممکن این بیماری نباشه لطفا مشاوره بدید استرسمون کم شه توکل برخدا ببخشید طولانی شد
- بالا آوردن دارو
سلام لطفا بفرمایید اگه نوزاد داروی دومپریدون رو نیم ساعت بعد به همراه شیر بالا آورد دوباره باید دارو رو بدیم؟
- عمل تنگی مجرا
پسر ۵ ساله ام عمل تنگی مجرا انجام داده ، می خواستم بدانم چند درصد این عمل ها امکان برگشت دارد ؟ دکتری می گفت اگر ادرار کودک خارج از کاسه توالت ریخته شود یعنی تنگی مجرا الان پسر من صاف ادرار می کنه ، نازک هم نیست ، اما گاها علی الخصوص صبح ها هنگام ادرار ، ادار به بیرون از کاسه توالت ریخته میشه ، حجم زیاد و پر فشار (البته خودم فکر کنم چون شب تا صبح برای دستشویی بیدار نمیشه این جوریه) در اواسط روز اگر به فاصله ۳ ساعت بره ادرارش خوبه اما موقعی که ساعت های زیادی نمیره دستشویی بعد ادرار پرفشار میشه و بیرون از کاسه توالت ریخته میشه نوک مجرا بعد از عمل برش زیادی خورده بود اما حالا چند میلیمتر از آن بسته شده (حدود ۴ ماه گذشته ) نوک مجرا همانند قبل سوزنی نیست ادرارش هم به همان صورتیه که توضیح دادم این طبیعی است ؟
- قطره اهن
طفلم ده ماه شده و تا حالا قطره اهن ندادم، امروز براش قطره ایروفنت فروس سولفات براش گرفتم، روزانه چند قطره بدم و ایا تاثیر گذاری داره یا به دادن قطره خیلی دیر کردیم؟
- اسهال
سلام کودک یکساله من ۱ماهه دچار اسهال شده ازمایش مدفوعش سالم بود دوره درمان با پدی لاکت و قرص لاکتیز هم شده ولی بازم مشکلش برطرف نشد دکتر گفت شاید عدم تحمل لاکتوز باشه و لبنیات رو قطع کنم و شیرخشک آال ۱۱۰ مصرف کنه میخواستم بپرسم ایا میشه عدم تحمل لاکتوز یا عدم تحمل پروتئین گاوی باشه چرا تاحالا این مشکل رو پیدا نکرده و توی یکسالگی دچار مشکل شده؟! آیا میشه بیماری های دیگه مث سلیاک باشه؟
- دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو
با سلام دوز مصرف ازیترومایسین برای کودک ۸ ساله ۱۶ کیلو چقدر است؟
- دندان دراوردن
سلام آقای دکتر پسر من 8ماه ونیمشه یکی از دندوناش تازه نیش زده یکی دیگه هم داره درمیاد،برای بی قراری اش چی بهش بدم؟موفع خواب پستانک بدم؟
- بینایی سنجی
سلام اقای دکتر وقت بخیر. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. سن معاینه ی چشم پزشکی چه سنی میباشد؟ پسرم مشکلی در بینایی ندارد. من و همسرم هم هیچکدام مشکل بینایی نداریم و عینکی نیستیم. اما دوس داشتم بدونم نیازی به چکاپ برای پسرم هست یا خیر اگر هست از چه سنی؟ متشکرم از شما
- آنتی بیوتیک برای کودک 18ماهه
دخترم 18ماهشه 3روزه واکسن زدم تبش قطع نشده وسرفه هم میکنه میتونم بهش آنتی بیوتیک بدم
- نفخ و دل پیچه
کودک من ۹ماهه است به علت دلپیچه و نفخ شبها نمیخوابد که تشخیص پزشک عفونت ویروسی است برای درد شکم میتونم شربت استامینوفن بدهم؟

