Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کم اشتهای
سلام آقای دکتر خسته نباشی پسرم ده ماهش هنوز دندون درنیورد دوهفته هم است که اصلا غذانمیخوره شیرم خیلی کم میخوره خیلی عصبی شده لطفا راهنمایی کنید چکارکنم
- سوال از متخصص اطفال
سلام دختر م در نه ماهگی دوتا دندون در اوده ولی الان یک سال ودو ماهشه هنوز دندونی دیگه در نیاورده.
- واکسن ؟
سلام خسته نباشید آنیسا فردا واکسن یک سالگی داره الان ۸/۶۰۰ وزنشه شربت آستامینوفن را ۴/۵ سی سی بدم؟
- خواب نوزاد
با سلام پسر یک ماه و نیمه ای دارم که روزها خیلی خوابش سبک هست . فقط چرت چند دقیقه ای داره . برای سنگین تر شدن خوابش چه می توانم بکنم ؟
- اسهال نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر بچه ی من سه ماه و هفت روزشه و حدود دو هفتس که اسهال ابکی زرد رنگ دارد و ازمایش مدفوع هم ازش گرفتم نه عفونت نه انگل و ویروسی یا باکتری نداشت دکتر قطره ی پدی لاکت هر هشت ساعت ده قطره و شربت نئو زینک هر ۱۲ساعت یک سیسی نوشته و بهش دادم ولی تا الان بی تاثیر بوده شیر خشک نان یک هم میخوره فقط بنظر شما چکار کنم برای اسهالش؟و اینکه دندون هم داره درمیاره تب هم نداره از بدو تولد هم شیر خشک نان یک خورده
- قطره خوراكي كوليكز
باسلام اقاي دكتر.من قطره كوليكز براي نوزاده خريدم دو ماه پيش ميخواستم ببينم فاسد شده؟چقد تاريخ انقضا داره بعد از باز شدن
- زبان
سلام دکتر دختر دوسالم خیلی بهونه میاره و اذیت و گریه۱.اب زیادی از دهانش میریزه و میخارونه اخر لثه شو ایا دندون کرسی هست؟۲.نوک زبانش سفید پوستش نرم شده مثل حموم زیاد میمونی پوست پیر میشه و قرمزه همش میگه میسوزه چیز داغم یادم نمیاد داده باشم خیلی اذی میکنه چیزی نمیخوزه لطفا بگید چی بدم چیکار کنم اروم شه
- رفلاکس
سلام دختر ۴ماه دارم با رفلاکس شدید دکتر گفته علتش ریشه الژیک داره نکسیوم موتلیوم وشربت ستریزین داده خوندم زیر ۶ماه نباید ستریزین دادعوارض مغزی داره الان نمیدونم چکار کنم واقعا بدم
- یبوست نوزاد
سلامپسرم سه ماه و نیمشه تقریبا سه هفتس که شکمش خوب کار نمیکنه دکتر متخصص چند روز پیش گفت بهش روزی سه بار ۱۰ تا ۱۵ سی سی اب بدم و ۴۰ سی سی اب همراه ۲۵ قطره مولتی و روزی دوبار روغن زیتون هربار دو قطره و مالیدن روغن زیتون دور ناف واگر خوب نشد شیاف براش بزارم نصفه ، تو این چند روز یکبار حسابی شکمش کار کرد و دو روز بعدش اندازه کف دست و سه روزه دوباره کار نمیکنه ، شیاف هنوز نذاشتم ، چیکار کنم؟
- واکسن چهارماهگی
سلاماقای دکترنوزاد من یازده بهمن ماه به دنیا اومده ، واکسن دوماهگی شو چهارده فروردین زدیم. الان واکسن چهارماهگی شو یازد خرداد باید بزنیم یا چهارده خرداد؟
- مصرف شربت اموکسی سیلین چقدره
پسر من 7 ماهشه میتونه اموکسی مصرف کنه و چقدر
- تب و استفراغ
با سلام و خسته نباشید خواهر دو ساله ام دیشب شام عدسی با ماست خورد و قبل از خواب هم شیرینی خورد و بعد خوابید ولی بعد از یک ساعت خواب بیدار شد و حالت تهوع داشت و بعد استفراغ کرد و تب داشت شب حالش بدتر بود ولی الان بهتر است ولی کمی تب دارد . ایا بخاطر خوردن زیاد غذاهایش است؟چه مریضی میتواند باشد؟ کرونا نیست؟ ایا باید به پزشک مراجعه کنیم؟
- سلام یبوست نوزاد سه ماهه
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه اوایل شیر مادر زیاد نبودشیرخشک کمکی میخورد که الان دوهفته شیر خشک زیاد نمیخوره وچهارروز مدفوع نکرده لطفا ی راهنمایی بکنید ممنون
- انزیم کبدی و امونیاک
سلام کودک 11ماهه ازمایش خون داده انزیم کبدی 52وامونیاک 90 ایا باید بیوبسی کبد انجام بشه ماه گذشته امونیاک 112ولی الان 90
- رد شدن پسر سه ساله از روی بچه ی 2 ماهه
سلام، خسته نباشید
من بچه ام دوماهشه و یک پسر ۳ ساله دارم. پسرم امروزاز روی شکم بچه رد شد. بچه اولش گریه کرد و بعد ساکت شد. کل شکم و پهلو رو فشار میدم گریه نمیکنه. حتی پوشکشم بازکردم همه جارو چک کردم فشاردادم گریه نمیکنه بازم. خیلی نگرانم گفتم ازشما بپرسم گریه نمیکنه شیرشم میخوره بازی هم میکنه لازمه ببرمش دکتر برای چکاپ و عکس برداری از شکم؟ به خاطرکرونا نمیرم وگرنه الان رفته بودم. خیالم راحت میشد بازم به نظر شما لازمه برم دکتر؟
- تغذیه مادر
سلام . آقای دکتر بچم 2 ماهش داره تموم میشه شیر خشک و شیر مادر میخوره میخوام بدونم بازم نباید گوشت گوساله بخورم؟چون گوشت گوسفند دوست ندارم
- سلام پسرم ده ماهشه وزنش ۸/۵کیلو چند سی سی اموکسی ۱۲۵ بهش بدم
- نفخ نوزاد
با سلام نوزاد 5 ماهه دارم که شب تا صبح گریه به علت نفخ داره و اصلا نمی خوابه. گاهی گیش میاد که دفعش ابکی هست و یکم زیاد شده.برنامه غذایی خودم رو رعایت میکنم ک تاتیر روی شیرم نگذاره ولی تاتیر نداشته. پیش متخصص ک بردم داروی کولیتیک و کولیف و رانیتیدین دادن اما تاثیری نداشته. ایا داروی بهتری وجود داره و در غیر این صورت چیکار کنم؟ پیشاپیش ممنون از پاسخگویی
- شکم کار
سلام خسته نباشید بچم پنج ماهشه شکمش خیلی دیر کار میکنه هربار هشت روز طول میکشه ی روز کار میکنه دوباره بعد از هشت روز دوماهیه اینطوری شده شکمش .نفخش هم زیاده وزنش هم شش کیلو و چند گرمی هستش
- دفع نوزاد
سلام آقاي دكتر دختر ٦ ماهه من با شروع غذاي كمكي فرني يك روز درميان يك بار دفع داره قبلا كه فقط شير خودم رو ميخورد روزي سه بار دفع داشت راه حل چيست ؟بعد موقع دفع زور ميزنه

