Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر آیا التهاب لنف اندازه نخود زیر لاله ی گوش بچه دو ساله با لمس حس میکنم خطر نداره؟ اگه برطرف نشه مشکلی نیست؟نگرانم
- واکسن
دختر یکسال ونیم دارم که تک سرفه خشک میکنه وگرفتگی بینی تحرکش خوبه ۴روزه ولی ۱روزه سرفه خشک داره امروز واکسن داره بزنم یانه وتب هم نکرده
- جوانه گندم
با سلام کودک من یکسال و چهار روزه است میشه پودر جوانه گندم داخل ماست بهش بدم ممنونم
- شیر
بچه 4ماه 22روزشه رفلاکس داره وزنگیری خوبی نداره شیر خشک ببلاک ARمیدم یبوست میشه تازه خریدیم یکم افزایش وزن پیدا کرده برا یبوست چیکار کنم
- بزرگی دور سر
سلام آقای دکتر دخترم ده ماهشه موقع بدنیا اومدن دور سرش ۳۵ بود الان۴۶ونیم هست خواستم بدونم دور سرش اندازش خوبه یا بزرگه؟اگه بزرگه مشکلی داره؟
- بی فایده بودن آنتی بیو تیک
پسر من هفت ماهشه یک ماهه که سرما خورده هرچی آنتی بیوتیک امتحان کردم و تاثیر نداره و خوب نمیشه
- دانه های سرخ رنگ
سلام دکتر وقت بخیر من امروز واکسن 18 ماهگی دخترم رو زدم اما الان دونه های قرمز رنگی رو گردن و دستش زده این خطر ناکه؟
- مدفوع نوزاد
دفعات مدفوع نوزاد ۵۷ روزه در طول شبانه روز چندبار باید باشد؟ نوزادم روزانه فقط یکبار دفع دارد
- سرما
سلام نحوه مصرف آموکسی سیلسین برای نوزاد ۷ ماهه
- تبنوزاد
سلام علتتبناگهانینوزاد۸ماههچیه؟؟
- درمورد شکسته گی
سلام دخترم پنج ماهشه دست راستش کشید شده موقع کشید شدن خیلی گریه کرد بعد خوابید وقتی بیدار شد دستشو تکون نمیداد بعد چنددیقه تکون داد ولی یکم بهونه میگرفت الان تکون مید ولی کم خودمون دستشو میگیریم یا تکون میدیم کریه میکنه بنظر تون چی شد من خیلی نگرانشم
- شیرنخوردن نوزاد ۵ماهه دربیداری
سلام ،دخترم ۵ماهش هست دوماه ونیم بود ک دیگه در زمان بیداری شیرنخورد ،وزنش ۶/۳۰۰هست بنظر شما چ مشکلی داره؟
- سلام دخترم3ماهشه سرماخورده شربت آموکسیسیلین چقدبایدبهش بدم؟
- موقع خواب
سلام وقت بخیردخترمن ۱۰ ماهه هست زمانی که میخوابه دست وپاهاش وجمع میکنه به طوری که به زورجداش میکنم الان پنج ماهه اینجوری میشه راهنمایی بفرمایید
- پوست
باسلام وخسته نباشید پسرمن یک سال وشش ماه داره چند روز پیش بردمش دورود قبل ازاینکه ببرمش پوستش روشن بوده پوست صورتش جلو افتاب سیاه شده خواستم بدونم که چیکارش کنم تا پوستش دوباره روشن بشه چون بردمش درود واسه همین اینجوری شده ممنون از شما زنده باشی
- مصرف آنتي بيوتيک
سلام ٬ پسرم شش سالشه لپش ورم کرده ودندونش درد میکنه برای عفونت دندان جه انتی بیوتیکی خوبه ؟جه مقدار در روز بهش بدم ؟ وزنش ۲۰کیلو
سلام بچه من دختر هست3 سالش هست قد خیلی کم هست چه کار کنم
- سرفه
سلام آقای دکتر، پسرم رو هفته پیش آوردم خدمتتون، ده دوز بعد از زدن واکسن ۱۸ ماهگی علایم سرماخوردگی پیدا کرده بود که شما آزیترومایسن و پلارژین تجویز کردین دادم بهش ولی داروهاش که تموم شد دوباره سرفه میکنه و آبریزشش بیشتر شده، من دو روزه بهش دو سی سی سیتروزین میدم و دوباره پلارژین رو شروع کردم ولی بهتر نشده، باید داروی دیگری هم مصرف کنه؟
- درموردتبکودک
دخترم دوسال ونیمه هست چندردزه تب بدون علامت داره بردم دکتر گفتن عفونت داره چرک هشک کن داده ولی تا ثیری نذاشته
- جوش سرسفید،با ترشح الت پسر بچه
پسر بچه ۲ ساله دارم که چند روز متوجه دمل یا جوش سر سفید زیر پوست ختنه،دقیقا در کاکل آلت بچه شدم،از دیروز این جوش درحال تخلیه مواد سفید خشک هست،موادش مثل چربی یا مثل مواد جوش سرسفید هست،نگرانم آیا خطری پیش اومده براش یا خیر لطفا راهنماییم کنید.ممنونم

