Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ناف
سلام آقاى دكتر دخترم ٤سالشه دورنافش به مقدار خيلي كم چرم زرد رنگ كه خشك هستش ديدم،دور نافش حلت طبيعى داره ،آيا عفونت كرده؟چه چيزي استفاده بشه كه خوب شه؟
- آزیترومایسین
سلام بچم ۴.۵ سالشه دکتر برای اسهال و استفراغ ش سوسپانسیون آزیترومایسین داده و گفت به مدت ۵ روز بهش بده هر ۱۲ ساعت ۷ سی سی به نظرتون دستور رو درست نوشته؟ آخه همیشه روز اول دو برابر و روز های بعد کمتر مصرف میشه آزیترومایسین و یه سوال دیگه اینکه اگر امروز شروع کنم دارو رو بهش بدم تا ۵ روز دیگه ، باید امروز رو هم حساب کنم .مثلا امروز و چهار روز دیگه ؟ یا امروز با پنج روز دیگه ؟؟
- سرفه کودک
سلام اقای دکتر عزیز پسرم ۶ سالشه خلط پشت حلق داره سرفه هاش هشکه گهگداری خلطی انفلانزا کرده بود شربت دکسترومتورفان باید بخوره یا گایافنزین یا برم هگزین ؟ یا هر دو باهم؟ که خلطش بیاد بیرون و سبک بشه
- مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۲ سال و هفت ماه با وزن 18کیلو
دو روز هستش ک دخترم تب ولرز داره همراه با گلو درد وتو خواب بد نفس میکشه
- سلام شربت نئوتادین برای ۴ماهه چه مقدار
- قطره دایمتیکون
آیا دادن قطره دایمتیکون به نوزاد دوماهه هر ۸ ساعت نیم سی سی مجاز است؟ استفاده روزانه مشکلی ایجاد نمی کند؟
- دانه های زیرپوستی
سلام وقت بخیر. بچم ۳ سالشه. ۳ روز و نیم تب داشت. الان دو روزه که تبش قطع شده. حدود یک ساعت پیش یهو یه قسمتایی رو صورتش و دست قرمز شد و دونه های زیرپوستی برجسته زد که خارش هم داره. قرمزی ها و دونه ها یهو ایجاد میشن و بعد از چند دقیقه خوب میشن و دوباره یه قسمت دیگه ایجاد میشن. فعلا فقط رو دستش هست. علتش چیه؟ بین تب و دونه ها ارتباطی هست؟ شربتی هست بدم؟
- زردی کف دست وپا
سلام پسر۴ساله دارم چند وقته سرما زیاد مخوره ده روزه صبح وشب ۵س سی اموکسی کلاو میخوره به شدت نارنگی میخوره قبلا گوشت میخورد الان اصلا کوچکترین گوشتی ببینه میریزه بیرون اگه داخل غذاش گوشت ببینه دیگه نمیخوره نزدیک۱۵ روز دست وپاش زرده صورت بدن وچشمها اصلا زرد نیستممنون میشم راهنمایی کنید🙏
- آمپول سفازولین برای بیمار مبتلا به فاویسم
سلام . آیا تزریق آمپول سفازولین به کودک ۱۳ ساله مبتلا به فاویسم عوارضی ایجاد میکند؟
- وزن کودک
سلام لیدمیل برای کودکان ۵سال خوبه اخه بچه ام وزنش پایین
- سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
سلام پسرم ۴سالشه خمیر بازی خرده فعلا هیچ علایمی نداره
- زانو درد وتب
- خواب کودک
باسلام، کودک 23ماهه دارم که 5هفته است که شیردهی را قطع کرده ام، و از ان مدت تا الان خیلی گریه میکنه به هربهانه ای، خیلی عصبی شده و ظهرهانیم ساعت ک خوابیدبیدارمیشه و فقطگریه میکنه، شبها هم یک بار بیدارمیشه و توی بغل من میخوابه. ایا ربطی ب قطع شیردهی دارد؟بایدچکارکنم یکم اروام ترشود؟ ایا پیش روان پزشک. ببرمش؟
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- کودک ۴ ساله
سلام آقای دکتر من شربت زین گامان رو گرفتم میتونم اینو بجای ایمونس بهش بدم ؟ تشکر
- تغذیه درسرماخوردگی
سلام دکترخداقوت ببخشید میشه هنگام سرماخوردگی به کودک موز داد پسرم دوسالست و خیلی دوست داره نمیدونم خوب براش یا نه؟متشکرم
- پسر
سلام پسر ۳ ساله دارم ابریزش بینی و سرفه میکنه میخوام ازیترومایسین بهش بدم چه دوزی و چه مقداری بدم
- در مورد آمپول بتامتازون
باسلام وخسته نباشید دکتر پسرم ماهی دوتا امپول بتامتازون میزنه مشکلش حساسیت الرژی وآسم داره سرفه که میکنه به زور میتونه نفس بکشه درضمن پسرم ۲سالشه ووزنش ۱۱ کیلو داره بهداشت میگه قدش خوبه فقط مشکل وزن داره خواستم ببپرسم این نوع دارو به قد ووزنش اثر میزاره ممنون میشم جوابمو بدی خیالمو راحت کنی خیلی دلشوره دارم
- سلام وقت بخیر جای واکسن دوماهگی پسرم عفونت کرده
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر بچه من یک سالو سه ماه است سرماخوده بینیش گرفته سرفه شدیدی همراه چرک داره پلارژین هر هشت ساعت میدم به نظرتون اموکسی سیلین 125خوبه براش بدم

