Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ایستادن
سلام آقای دکتر دخترم هفت ماهشه یکی از پاهاشو روزمین میزاره اون یکی رو انگشتشو زمین میزاره خیلی نگرانم آیا طبییعه یا ببرم دکتر از کی باید دوتا پاشو بزاره زمین ممنون
- دوز مصرف سفکسیم۱۰۰
سلام دکتر به دخترخاله ام سفکسیم۱۰۰تجویز کرده ۱۶کیلو وزنشه یعنی چند سیسی
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- سلام خسته نباشید من ی بچه ده ماهه دارم اصلا بهش هیچ گونه قطره مولتی ویتامین یا اهن ندادم فقط ی قطره ایروفنت براش گرفتم ک بدم طریق مصرفش لطفا بعد مشکلی نداره
سلام پسر من نوزده ماهشه الان نه روزه اسهال شده دکتر بردم فقط کیدی لاکت داده اماهنوز خوب نشده چکار کنم
- سونوگرافی
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید دکتر ایا چهار بار سونوگرافی از بچه دو ساله در طول این دو سال و یک بار هم سی تی از سرش گرفتم مشکلی واسه آینده پیش نمیاد؟ نگرانم از استرس دارم داغون میشم لطفا راهنمایی کنید ممنون
- شیر
سلام اقای دکتر خسته نباشید ...پسرم که بستری بود بخاطر اسهالش دکتر شیر ببلاک ال اف گذاشت براش تا جای یادمه گفت تا ۵ روز بعد ۵ روز یبار ال اف یبار شیر نان که خودتون تجویز کردین رو بخوره الان رو پروندش نوشته تا دوهفته میشه بفرمایین یکی درمون منظورش بود تا دوهفته ؟؟؟
- خارش
علت مالیدن زیاد چشم و هراز گاهی بدن و پشت گردن نشانه چیست اایا این نشانه نشانه تشنج هست
- شربت ستیریزین برای کودک فاویسمی
خوبه یا نه
- جیغ نوزاد دو ماهه در خواب
- سلام دکتر دختر من ۱۹ ماهشه از وقتی دنیااومد باخوردن شربت وقطره اهن مشکل داشت وبالا می اورد .درحدی که به جای استامینافون از شیاف استفاده میکنم .وهمیشه هم اگر از یه حدی بیشتر غذابخوره بالا میاره وقتی خودش غذا خورده وسیره غذارو بیاریم سمتش یاببینه بالامیاره.اشتهاش خوبه وباولع غذامیخوره وقورت میده لقمه رو.ایا مشکل خاصی داره الان ۱۹ ماهشه ولی بعضی روزا بازم بالا میاره
- اسهال
سلام دکترپسرم یکسالشه وچندروزیه تاغذابهش میدم شکمش کارمیکنه مثلااگه موزبدم شکمش سفت کارمیکنه اگه غذای آبکی یاشیربخوره شکمش روان کارمیکنه چیکارکنم دکترتوروخداکمکم کنیدشوهرم بیکاره شرایط دکتربردنشم ندارم ممنون
- یبوست
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. حنا خانوم ما سه ماه و 16 روزشه. دو هفته پیش سرما خورده بود که شما بهش آزیترومایسین دادین و خوب شد. الان ی هفتست که مدفوع نکرده. بهش همونطور که گفته بودین دو بار 30 سی سی آب با ی قند توش دادیم. دور نافشم ماساژ دادیم با روغن زیتون ولی دستشویی نمیکنه. خودمم آلو خوردم. سری پیش که ی هفته ندفوع نکرده بود شیاف گذاشتم دستشویی کرد. الان میترسم شیاف بزارم ضرر داشته باشه براش. باید چکار کنیم؟ اگه لازمه دوباره بیاریمش مطب. شیر مادر میخوره خوبم میخوره. بعضی وقتا دل درد داره که گریپ میکسچر میدم بهش روزی 3 بار.شما چی دستور میفرمایید؟ سپاس
- قرص فنازومکس در دوره شیردهی
سلام دکتر بخاطر سوزش ادرار قرص فنازومکس ۱۰۰ میخورم آیا تاثیر نداره روی شیرم به دخترم که یکسالشه شیر میدم ؟مرسی بابت پاسخگویی
- سلام پسر من ۱۸ ماه از صبح تب دارم تبر میدم الانم میخوام سیفیکسبم ۱۰۰بدم ۱۱ کیلوچندتا قطرچکان باید بدم؟
- افتادن ازتخت
سلامآقای دکتر نوزاد 6ماهه ای دارم که از روی تخت افتاده چه کار کنم؟
- کمبودوزن
باعرض سلام وخسته نباشید،پسر 11 ساله ای دارم وزنش 28 کیلو هست باتحرک نسبتا بالا باتوجه به اینکه الحمدلله آزمایش خونش مشکلی ندارد میخواستم ازشما برای رسیدن به وزن نرمالش راهنمایی بگیرم بابت لطفتان سپاسگذارم سلامت باشید
- سلام من میخواستم یه شیر خشک که هم یبوست نیاره هم خوشمزه باشه بهم معرفی کنید من بچم ۴ ماهشه قبلا شیر خشک بیومیل میدادم یه هفته تا ده روز شکمش کار نمیکرد، حالا الان گیگوز میدم دوست نداره
- نوزاد
چند روزی است برای خواباندن نوزادم مادرم او را بغل میکند تا به خواب رود، در غیابش من و پدرش هرکاری میکنیم نمیخوابد و فقط گریه های بی وقفه میکند، ممکن است به بغل مادرم عادت کرده که در بغل ما نمیخوابد؟ راهکار چیست؟
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- گريه در خواب
سلام آقاي دكتر دخترم ٥ ماهشه بعضي وقتا با گريه از خواب بيدار ميشه اطرافشو نگاه ميكنه انگار كه بترسه از چيزي به اين حالته

