Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پاسخ بهتغذیه
سلام دختر6ماهه دارم ولی پانمیگیره ایامشکلی داره
- شربت ستادین
میتونم به نوزاد ام که ۸۰ روزش هست و ۶ کیلو شربت ستادین بدم؟
- بی قراری شبانه نوزاد
دختر من شبا از ساعت ۱۰ شب تا صب فقط گریه میکنه و جیغ میکشه و فقط ۴۰ روزشه هیج جای بدنش درد نداره و فقط گریه میکنه و بی قراره چیکار کنم خوب بشه و خوابش تنظیم شه
- سلام
وقت بخیر دختر من روز ۹ خرداد در هفته ۳۸ به صورت زایمان سزارین به دنیا اومد با وزن ۲۵۲۰ سه روزگی پیش پزشک اطفال بردم گفت زردی داره ولی کمه مرتب شیر بش بده شیرخشک هم کمکی دادم شیرم کم بود دیروز در ۵ روزگی آزمایش زردی دادیم ۱۰ونیم پیش پزشک بردیم هیچ دارویی نداد فقط گفت بش یک ساعت یه بار شیر بده اگه رفت بالا براش دستگاه بگیرین الان سه روزه مدفوع نکرده میشه بهش قطره ناستر بدم ؟
- بهترین شیر خشک
دخترم سه ونیم ماهش هست نارس به دنیا اومده بود ببلاک پره دادم تا دوماهگی بعد ببلاک ۱دادم اونو هیچ وقت راحت نخورد همیشه تف میکردالان سه چهار بار ببلاک اچ آی دادم دچاره یبوست شده ونفخ شدید من چیکار کنم چی بدم لطفا راهنمایی کنید
- کار نکردن نوزاد ۲ ماهه
سلام آقای دکتر، پسر من الان( 2 ماه و 6 روزش) هست با وزن( 6 کیلو و 450 گرم) قبلا روزی چند بار شکمش کار میکرد ولی الان 6 روز هست که شکمش کار نکرده نفخ و باد شکم هم زیاد داره، آیا این مورد طبیعیه یا نه، باید چیکار کنم؟
- عفونت ریه وآلرژی
سلام خدا قوت من زمان بارداری عفونت داشتم پسرم هم ازمن عفونت گرفت زودهم به دنیااومد13ماهشه همش تب شکم به بالا داره ومریض لطفاً پاسخ بدین نگرانم
- باد کردن سینه ها
سلام
ببخشید دو هفته بچم بدنیا آمده و سینه هاش هم باد کرده. بعضیها میگن قدیم رسم بود پستوناشونو فشاربدن تایه آب ازش بیاد. میخواستم بدونم آیا چنین چیزی هست؟
- بارداری وکرونا
سلام باردارم وکرونا گرفتم چیکارکنم
- زور زدن هنگام دفع
سلام وقت بخير دختر من هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك كمكي ٥ ماه و ٢٠ روزشه تقريبا از يك ماهگي تا الان موقع دفع زور ميزنه و قرمز ميشه ولي مدفوع شل هست ايا مشكلي داره
- شیرنخوردن نوزاد
باسلام آقای دکتر نوزادم چند روزه که سخت سینمو میگیره باشیشه بهش میدم اونم فقط تو خواب شیشه رو میگیره دهنش برفکم نداره چیکار میتونم بکنم؟ ممکنه رفلاکس باعث عدم شیرخوردن بشه؟چون میترسم رفلاکس داشته باشه
- اولین مدفوع نوزاد
سلام خدمت اقای دکتردخترمن الان شش ماهه است سوالی که داشتم ازشماواینکه مدت هاست ذهن منومشغول کرده اینه که درهنگام تولددخترم پزشک یه چیزغیرعادی شبیه به روده ی دو سه سانتی بعدازدفع مکونیوم دیدکه دخترم روبه بخش نوزادان بردن واون چیزروده مانند رو دراوردن وگفتن که مشکلی نیست امااین همیشه برای من یک سوال بودکه چی بوده وعلتش چی بوده ازشما خواهش میکنم جواب سوالم روبدید.ممنون
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقت بخیر نوزاد دخترم هشت ماه و نیمه شه حدودا یک هفته ایه تا میخوام بهش غذای کمکی بدم سرشو برمیگردونه و دهنشو قفل میکنه. تمایل به شیر خودم برا خوردن داره ولی شیرم از استرس کم شده. قطره هایی که مصرف میکنه فروس سولفات و ویوا کیدز هستش. هنوز هم دندون درنیاورده. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید که چه کنم تمایلش بیشتر بشه به خوردن غذا و میوه و ... و اگر شما راه حلی برای افزایش شیر مادر دارید ممنون میشم بفرمایید. ضمنا من بچه اولمه و 42 سال هم سن دارم.
- کنده شدن ناخن
زیرناخنش انگار هوا وارد شده وامروز در حال کنده شدن هست
- سوال از متخصص اطفال
باسلام خدمت جناب دکترنوزادشش ونیم ماهه ای دارم که بیماری قلبی وی اس دی وپی اس داره وبه زودی بایدجراحی بشه وتازه پنج ونیم کیلوهست واصلاوزن نمیگیره ورشدمطلوبی نداره ازپنج ماهگی فرنی وحریره روشروع کردم امادروزنش تاثیری نداشت به نظرشمابرای وزنگیریش چی بخوره؟؟الان هم بهش حدودیک هفتست که بیسکوییت مادروآب هویج وسوپ وآب سیب وموزو... میدم واینکه ریفلاکس هم داره خوردن این غذاهاواسش موردی نداره واینکه ازوقتی غذاروشروع کردم یبوست هم گرفته چی بدم تایبوستش برطرف بشه
- سرماخوردگی نوزاد هجده ماه
سلام پسرم هجده کاهش هست سه روز مداوم تب بالا داشت بعد سه روز تبش پایین اومد ولی الان اسهال داره آبریزش بینی داره شبا هم بینیش کپ میشه نمیتونه شیر بخوره سرفه خلط دار داره و عطسه بسیار و بی حاله و بی قراری میکنه
- تفسیرآزمایش فاویسم
سلام جواب آزمایش deficient در فاویسم یعنی چی؟
- طول درمان سفکسیم
سلام نوزادم ۱ سال و ۳ ماهس دکتر گفت یه چرک ته گلوش هست ۶ روزه سفکسیم ۱۰۰ میخوره دیگه علایم نداره فقط بیحال شده سفکسیم رو ادامه بدم !
- سرماخوردگی نوزاد ۵ ماهه
پسرم ۵ ماهه هست و کمی سرفه میکرد ولی الان سرفه های اون زیاد شده و گاها انگار خلط داشته باشه و همش میخواد بیاره بالا و نمیتونه ،بسیار هم لثه های اون میخاره و آب دهان زیادی هم میریزه ،خیلی ها هم میگن آب دندونش ریخته توی سینش و سرفه میکنه ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- قطره
سلام اقای دکتر خسته نباشی دخترم دیروز رفت چهار ماهگی قطره ویتامین آ د دادن شیش و نیم کیلو چند قطره بدم بهش

