Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شربت ازیتروماسی ۱۰۰
مقدار شربت آزیتروماسین ۱۰۰ برای کودک ۲سال ونیم چقدر باید باشه تو خواب فقد شلفه میکنه
- تنگی سر آلت
سلام کودک سه ساله دارم که یه دکتر اطفال گفت کمی سر آلتش داره تنگ میشه و اینکه بچم هیچ مشکلی در تخلیه نداشته فقط چند روزیه ادرارش کمی کج شده به سمت چپ خیلی کجی کمه حدوده ده درجه. میخواستم بپرسم آیا واقعا تنگی داره؟ اگر همین علائم داره میشه گفت تنگی
- عدم وزنگیردختر۱ساله
سلام دخترم ۱ساله است باوزن ۷و۶۰۰ وقد۷۶سانت وزن تولدش ۳ و۳۰۰بودولی بعدازتولدزردی وبعدشم کولیک تا۷ماهگی وبعدم دندون در۱۱ماهگی که بااسهال خونی وتب شدیدهمراه بودتقریبا"راه میره وکلماتی حرف میزنه ولی خیلی لاغره زینک سولفات ومولتی ویتامینم بهش میدم اشتهاش هم خوبه لطف کنیدراهنماییم کنیدکه چکارش کنم ممنون
- چشم
سلام دخترم شش ماه و 16روزشه چند روزه سرما خورده بردم دکتر حالا خوب شده ولی زیر چشماش کبوده
- شربت سیموگلوبین
سلام، آیا شربت سیموگلوبین میتونه مکمل خوبی برای دریافت کلسیم برای کودک ۲ ساله باشه؟ با توجه به ترکیباتش؟ ترکیبات ( به ازاي 5 ميلي ليتر ) عنوان مقدار Vitamin C 42 mg(Thiamin (Vitamin B1 4 mg(Riboflavin (Vitamin B2 1 mg (Niacin (Vitamin B3 8 mg Vitamin B6 0.75 mg Folic Acid 150 mcg (Vitamin B12 (as Cyanocobalamin 1 mcg Pantothenic Acid 2.5 mgCal.Glycerophosphate 750 mgIron 7 mg Zinc 5 mg Copper 450 mcg Manganese 1.25 mg Iodine 90 mcg Lysine 40 mg
- بازی با نوزاد
سلام من دخترم رفته توی نه ماه نمیدونم باید روزشو چطور بگذرونم کاش توی سایتتون کمی ورزش یا بازی خاصی که واسه نوزادان لازمه رو بذارید و مارو راهنمایی کنید
- پروفن برای نوزاد 5ماهه
نوزاد ۵ ماهه سرماخوردگی گرفته صداش در نمیاد تب تا ۳۸/۵ میره با پاشویه و شیاف کم میشه ولی دوباره میره بالا پروفن برای کاهش تب مشکل داره یا نه؟؟؟
- مغزواعصاب
پسری دارم 8ساله بعدازاینکه باسر ازبارفیکس پرتاپ شدن وهمون موقع سی تی اسکن دربیمارستان میلاد تهران واسشون انجام شد مشکلی نداشتن چندماه بعدهم همینطور حدود 8ماه بعد بخاطر اینکه هرازگاهی کمی سردرد داشتن MRI درخواست شد جواب اون هم الحمدلله سالم بود ولی نوارمغزی که ازبچه گرفته شد دکترمیگه ازسال گذشته تاالان این بچه داره نامحسوس تشنج میکنه وضریب هوشیش میاد پایین ولی شمامتوجه نمیشید الان داروی لاموتریژین روبا یک چهارم واسش شروع کردن تا به 2عددبرسه بعدازچندین ماه میخواستم نظرتون رو بپرسم آقای دکتر خیلی زود کلامش وحرفی که میخواد بزنه روفراموش میکنه ومتاسفانه یادش میره غیراز داروخوردن چکارمیتونیم واسش بکنیم مثلا چه ورزشی خداخیرتون بده ممنونم
- دختر 5سال
با سلام دخترم 5سالشه سرفه هاش خلط داره ولی یکسره نیسته نزدیک یک ماه شده دکتر گف الرژیه اسپری سالباتامول و فلوحاله 125داد وپودر سینگولار داده تا الان که هیچ اثری نداشته میشه کمکم کنید
- سرفه نوزاد
نوزاد ۲۰ روزه که خسس میکنه سرفه و عطسه هم داره و بیقراری میکنه چه پیشنهادی دارید چه دارویی بدیم تا خوب بشه
- مقدار مصرف قطره باکتی ماید ۱۰ برای کودک ۷ساله
سلام پسرم امروز چشمش حالت بیرون ریختگی چرکی داشت من قطره یکبار ریختم چند ساعت یکبار باید انجام بدم؟
- ميزان شيرخشك
سلام. ميزان شير خشك مصرفي براي نوزاد ٤٨ روزه چقدر است؟ هر ٢ ساعت ٦٠ سي سي كم هست؟
- تشنج کودک 10 ماهه
آیا ضرورت دارد نوار مغز بگیرم
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
سلام آقای دکترخسته نباشیدپسری یکساله دارم وزن بدوتولد۲۶۰۰ قد۴۴ والان وزن یکسالگی ۸۷۰۰ وقد ۷۳ شیر وغذا میخوره ولی نسبت به سنش وزنش زیاد نیس میخوام ریسورس جونیور بخرم بنظرتون خوبه یا شما پیشنهاد دیگه ای دارین؟ممنون میشم پاسخ بدید
- شیاف دیکلوفناک
با سلام و عرض ادب آیا شیاف دبکلوفتاک برای کودک چهارساله فاویسم مجاز است ؟ جهت مسکن بعد از عمل دررفتگی لگن
- سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
سلام پسرم چهارماه بیست روزش سرفه های خط دارمیکنه وصداش هم گرفته
- قطره اهن
سلام من به دخترم قطره میم میدم که دندوناشو سیاه کرده دیگه نمیدم ،الان سوالم از شما اینه قطره لیپوزوفر خوبه یا ایروفیکس ،توروخدا راهنمایی کنید
- آزمایش یکسالگی
سلام وقت شما بخیر پسرم الان چهارده ماه دارد حدود دوماه پیش آزمایش یکسالگی داد که موقع آزمایش تب ویروسی و سرماخوردگی داشت و دارو مصرف می کرد در آزمایش گلبول سفید پایین بوده علت چیست
- کم کردن لباس
سلام دکتر این روزا هوا گرم شده دخترم خیلی عرق میکنه...لباس بچه رو میخوام کم کنم میگن مریض میشه نوزاد سه ماهه س میخواستم بدونم به نظر شماهم لازمه تو این هوا چندتا لباس بپوشه یا یه لباس کافیه همش بدنش عرق میکننه و چسبناک میشه
- پماد بی حسی
سلام من پسرم ۴ ماهشه امروز برای واکسن بردمش ولی واکسن نزد قبلش به پاهاش پماد بی حسی زالاپی رو زدم ولی پاهاش قرمز شده و همیجور داره پر رنگ تر میشه. پسرم فاویسم هم داره خیلی نگرانم باید چیکار کنم

