Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرما خوردگی
سلام برای خس خس سینہ پسرم 9 ماہہ با سرفہ خلط دار چہ شر بتی باید بدم و اب ریزش بینی شدید
- دوز مصرف شربت سفیکسیم ۱۰۰
پسرم ۵ساله و ۲۱کیلو هستش سرفه های مکرر خشک ترشح بینی سفت داره
- سرماخوردگی
سلام دکتر وقت بخیر دختر من ۲ سالشه وزن ۱۲ کیلو سرماخوردگی ویروسی دارد ریه عفونت داره دکتر براش شربت فارمنتین ۶۴۳داده نمیدونم چند سی سی باید بهش بدمممنون میشم راهنمایی کنید
- پادردی
سلام آقای دکتر.دخترم۸ساله هست شب هاتاصبح توخواب مرتب پاهاش روزمین میزنه. گاهی از خستگی زیاد، گاهی هم میگه پاهام درد میکنه چند ساله اینجوریه.تجویزتون چیه آقای دکتر؟
- افت دهان
سلام به شما دخترم ۳سالشه تمام دهنش پر از افت هست هیچی نمیتونه بخوره و بی حاله توروخدا یه دارو بگید بخرم بهش بدم بلکه خوب شه
- حساسیت
سللم اقای دکار پسرم ۱۲سالشه ۵روزه سرماخورده گلوش عفونت کردا دکتر آزیترومایسین ۲۵۰داده با شربت اسماویت که امروز چهارمین روز هست آنتی بیوتیک مصرف میکنه بدنش از دیروز جوش های ریز زده از چی هست چیکار کنم
- خلط پشت حلق و سرفه طولانی مدت کودک
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر دخترمسه سالشه بهش ستادین دی دادم 5سی سی اشکال کنداره علائم سرماخوردگی داشت؟
- مقدار مصرف لیپوزوفر
سلام وقت بخیر ببخشید مقدار مصرف لیپوزوفر برای نوزاد ده ماهه چقدره؟ و اینکه ویتامین دی یک سی سی میخوره اینم جدا باید بخوره؟
- دخترم ۹سالشه ۱۰روز مریضه بردم دکتر بهش سفکسیم ۱۰۰ودکسترو وایبوبروفن داد.ولی هنوز سرفش شدیده بخصوص شبا باتشکر
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر
- قطره بینی
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم دو سالشه از دیشب آبریزش بینی داره به نظرتون قطره کلدا ماریس خوب هست استفاده کنم چه الان چه کلا در طول زمستون؟
- مقدارمصرف ازیترومایسین
سلام مقدار مصرف شربت ازیترومایسین 200 برای 18 کیلو و 5سال و نیم چقدره
- قرص یدوکینول
دکتر هر ساعت اعدد گفته مصرف بکنه برای کودک ۶ ساله ایا میتوانم نصفش را بدهم ضرری برای پسرم ندارد که کامل قرص رابخورد با تشکر
- لکه های خاکستری چشم کودکان
با سلام . پسرم یک ساله و نیم داره چند لکه خاکستری و قهوه ای روی سفیدی چشمش هست ... این لکه ها برا چیه ؟؟ آیا نیاز هست به متخصص چشم مراجعه کنیم ؟؟؟
- کودک
سلام آقای دکتر وقت بخیرخاستم بپرسم دختر من یک سال و دو ماهشهپاهاش رو زمین میمونه ولی زانوهاش ک به سمت عقب نگه میدارع نشکلی داره ؟
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام آقای دکتر برای واکسن ۱۸ ماهگی قبل و بعد از تزریق استامینوفن بدهم؟
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد
- حرکت نکردن بچم
سلام من بچه ی سیزده ماهه دارم که نه می نشیند و نه راه می رود و نه چهار دست و پا و نه حرف می زند فقط کمی می نشیند و بعد می افتد لطفا راهنمایی کنید
- باسلام آزیروسین ۲۰۰ برا دختر۶ سالم که فقط ازناحیه شکم تب داره خوبه استفاده ان با شربت کوریزان تداخل داره

