Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دفع ادرار
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم یکسالو یک ماهشه موقعی که مای بی بی نیست میبینم تیکه تیکه ادرار میکنه وقتی بارداربودم گفتن کلیشه یکم اب داره شش روزش بود بردیم سونو گفتن یکم باز اب داره ولی کمه خودش دفع میشه نگرانی نداره دیگه من نبردمش واسه سونو ایا میتونه مرتبط باشه با ادرار کردنش که نصفه نصفه ادرا میکنه و اینکه شبا تا صب باید هر یکساعت بیداربشه وشیر بخوره گاهی هم وقتی بیدارمیشه خیلی جیغ میزنه موقع خواب ممنون میشم راهنمایی بفرمایید🙏
- بی خوابی و بدخوابی کودک
سلام پسر۹ماهم شبها یک ساعت گریه میکنه تابخوابه دارویی معرفی کنید لطفا تا کمتربی قراری کنه.
- سرماخوردگی
سلامپسرم۴ماهشهوزنش۷کیلوسرفههایچرکیدارهولیتبندارهشربتآموکسیسیلین۲۵۰چندسیسیبهشبدن واینکهالانکهسرماخوردهاستبرایواکسن۴ماهگیشببرمشمشکلینداره
- استفراغ 6ساله
سلام كودكي 5 ساله است كه صبح ها ازخواب بلند مي شود استفراغ ابكي دارد.وكمي هم بي حال است تمام ازمايشاتش سالم است به نظرشما مشكلش چيست؟
- میزان دارو
ببخشید من دخترم دکتر الرژیش بهش فارماتین 643داده سه سی سی وزنش هم بیست کیلو هست میخواستم بدونم کم نیست سه سی سی سه روز هم هست تب داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- مدت استفاده
سلام و خسته نباشید خواستم بدونم شربتهاو داروها تا چند وقت بعد از باز شدن قابل استفاده هستند!!ممنون از جوابتون
- سرما خوردگی
نوروز پیش پسرم آب تنی کرده سردرد و گلو درد و تب داره از دیروز
- نوع واکسن
سلام وقت بخیر برای لچه ۴ ساله تزریق واکسن هلندی یا فراتسوی ۴طرفیتی فرقی میکنه یاخیر؟
- سوزش ادرار
سلام اقای دکتر.پسرم سه سالو نیم داره از دیروز سوزش ادرار داره.در حدی که نمیتونه ادرار کنه و گریه میکنه.ازمایش داده یکشنبه جوابش میاد تا دکتر دارو بده خوب بشه.ایا راهی هست که سوزشش بره زودتر چون خیلی گریه میکنه و نگه میداره
- بی اشتهایی و بد غذایی
دخترم غذا های جامد را یا با زبان پس میزنه بیرون یا غذا رو می جود بیرون می ریزد , وزنش کم کم بالا میره , 13 ماهه هست وزنش 8.5 و قدش 80 , غذا های مایع رو هم کم میخوره باید سرگرمش کنم ,رفلاکس معده داشت 5ماه رانیتیدین خورد با شیر خشک بیومیل ای آر , فعلا شیر خشک نان3 میخوره , شیر مادر نمی خوره , یک ماهه که نان 3 رو شروع کردیم یبوست گرفته , زخمی شبیه گوشت اضافه در ناحیه رکتوم داره
- پختگی سینه
سلام خسته نباشید پسر من مریضه شماست لوزه داره . دیروز با شما صحبت کردم التهاب گلو و گلو درد داشت شما فرمودین آزیرماسین 250 بدین از دیشب دادم . ولی ازامروز صبح سرفه میکنه سینه اش پختگی داره شما چه دارویی تجویز میکنید برای پختگی سینه . 6 سالشه .32 کیلو . در کنارش انتی بیوتیکشم بدم
- واکسن
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من قبل از واکسن هجده ماهگی به پسرم قطره استامینوفن دادم و تقریبا دو ساعت بعد واکسن زده شده به توصیه دکتربهداشت دوباره تاکیید کرد بعد دوساعت بهش قطره استامینوفن بدهم و گفت دفع شده و هر چهارساعت تکرار کنم الان خیلی نگرانم بعضی ها میگن دادن قطره استامینوفن قبل از واکسن از اثر پذیری آن کم میکند یا اینطور نیست؟
- شربت چرک خشک کن سفکسیم
سلام خسته نباشید ببخشید پسرم 7سالشه ازکوچیکی ازشربت چرک خشک کن بدش میومدتامیخوادبخوره میاره بالاآیاراهی هست بتونم شربتوبهش بدم که طعمش احساس نشه یاچیزی جایگزینش کنم. ممنون میشم جوابموبدین
- کودکم
سلام ،پسرم یک سال ده ماه هستش ،غذا همه چیز میخوره ،ولی شکمش خیلی کار میکنه لاغر هم هست ،خواستم بدونم دلیلش چیه ،همش هم بین ران ها جا مقعدش قرمز حالت سوختگی میشه
- وزن
باسلام دخترم۲ سال ۸ ماهشه ۱۱کیلو ۲۰۰ گرم وزنش خوبه یا نه
- دخترم تبداره عفونت دکتر شربت آزیترومایستن
حال ننیدونم باید تا شماره بهش بدم ویک 17ماهش
- درد سفیدی چشم کودک ۷ساله
سلام خدمت شما،درد شدید میگیره شدید ول میکنه واشک میاد از چشمش ،دکتر قطره باکتی ماید۱۰داده دردش کم شده ولی یکم چرک کرده،آیا طبیعیه،واینکه از دیشب حیلی بالا میآورد، وشربتومترال خورد قطع شده آیا میشه دلیل بالا آوردن، ازچشمش باشه،واینکه این قطره چشم چطور باید بریزم چند قطره ،کی خوب میشه اقای دکتر عزیز۰۰🙏🌹
- یبوست
سلام کودک ۲ ساله ای دارم که هردو وزیر بارمدفوع میکنه.اماهمراه باسختی وبالا وپایین پریدن بالاخره انجام میده.انگاریه سختی وبه زورمدفوع میکنه.خواستم بپرسم شربت انجیربدم بهش خوبه ضرری نداره؟؟؟ سوال دومم اینه که پسرم خیلی شیرمیخوره یعنی یه پاکت شیرروممکنه دریک روزبخوره آیاضرری داره؟؟
- سلام آقای دکتر برای دخترم که یک سالش وزنش هم ۱۰ کیلو هست شربت سفیکسیم ۱۰۰تجویز کرده اما مقدار مصرفش گفته نشه باید چقدر بهش بدم
- اسهال شدید
کودک من ۴ساله الان سه روزه که حال تهوع واسهال هست قطره متوکلوپرامیددادم تهوعش یه کم بهترشده ولی اسهالش هنکز خوب نشده خیلی بی حال وخواب الوده هست واشتهاهم ندارد ممنون میشم راهنمایی م کنین

