Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان
سلام دکتر عزیز دخترم متولد ۱۶خردادد۹۷ هست دندونای بالاش دوتادندون جلوش فقط یه ذرش بیرون بود بقیش تو گوشت بود ورنگ کدر ی ذره لق شده بود ولی جای دست گرفتن نداشت برادرآوردن خودم چون دستام ظریف بود تونستم ودراوردمشون براش ولی حالا بعد یکماه و نیم جاشون دندون تازه رشد نکرده حتی سر هم نزده برا دراوردن
- دل پیچه نوزاد
سلام نوزاد من چهل روزه هست شب ها کلا نمیتونه بخوابه و وقتی هم میخوابه از خواب میپره به زور خوابش میبره ولی روز هم خواب کامل نداره دائم میپره و بیدار میشه از طرفیم دل درد و دل پیچه داره دهنش هم به نظر برفک زده امکانش هس راهنمایی کنید باید چیکار کنم مدام گریه میکنه و زور میزنه احتمال داره دل پیچش از برفک باشه؟شیر مادر هم میخوره
- سرماخوردگی کودکان
سلام خسته نباشید کودک 7ساله دارم گوش درد داره هرچندساعت یکبار شربت آموکسی سیلین 125چه مقدار بدهم
- شربت تئوفیلین
سلام. ببخشید درسته که شربت تئوفیلین جی باعث تشنج میشه؟ تو عوارض دارو اینطوری نوشته شده
- اگزماکودک
سلام آقای دکتر.بچم 4 ماهه هست پشت هردوگوشش پوسته پوسته میشه وزخمی همراه باخارش زیاد .کرم یاپمادتتراسیکلین چشمی میزنم قرمز میشه وخونی.هرروزهم اطرافش بیشترمیشه ووسیعترمیشه .محبت کنید کمکم کنید ممنون
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- دفع زیاد کودک یکساله
سلام آقای دکتر دختر یکساله ام مدتیه تعداد دفعش زیاد شده و تقریبا هر چی می خوره دفع می کنه وزنگیری کمی داره با اینکه خوراکش هم بد نیست قبلا حساسیت به پروتئین گاوی داشت علت چیه ؟چی کار کنم
- پیش فعالی
باسلام خدمت شما.درمورد کودک پیش فعال خواستم بپرسم به کدام دکتر مربوط میباشد ممنون
- دوز ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم پنج ساله هست حساسیت شدید داره حدود دوهفته پیش خیلی سینوسهاش پر بود و دکتر دارو داد و بعد دوباره بردم گفت خوب شده و شربت لوراتادین و اسپری بینی داده ولی بیرون رفته و باز بینی گرفته و خیلی خلط داره وبینی ترشح سبز داره ازیترومایسین ۲۰۰بدم بهش و روزی یکبار چند سی سی؟
- جواب آزمایش مدفوع
سلام وقت شما بخیر.پسذم دوسالشه.و ی دور اسهال داشت البته هرروز که میگذره بهتر میشه.ارمایش مدفوع انجام دادم براش و نتیجه ش این بود خون نوشته negative رنگ brown Consistensy نوشته loose Ova of parasitو protozoa نوشته not seen دوبار هم با اسهالش آورد بالا شربت میترانیدازول دکتر براش نوشت میخوره قبل از آزمایش هم خورد
- سفکسیم
باسلام برای بچه ای ۱۰ ساله با وزن ۵۰ کیلو برای گلودرد، قرص سفکسیم ۲۰۰ چند نوبت باید مصرف شود؟
- اسهال
پسرم ۱ سالو نیمشه و ۶ روزه اسهاله روز اول تب ۳۹ درجه داشت ک بعد یردز قط شد اما اسهالیش ادامه داره اول سبز و خلطی بود الان زرد شده نگران کم ابی بدنشم او ار اس هم نمیخوره چیکار کنم
- کیست بیضه
سلام اقای دکتر کودک سه ساله ای دارم که کیست بیضه دارد با مراجعه به پزشک شربت آفاکسیم تجویز نموده اند وبه تشخیص پزشک فرموده اند که دوماه دیگر مراجع بکنند می خواستم بدانم از نظر شما این تشخیص هیچ خطری برای کودک من ندارد؟؟
- درددورناف درکودکان
سلام برادرم که هفت ساله است حدود نه ماه پیش گفت که دلش درد میکنه وپزشک برایش ازمایش وسونوگرافی نوشت که سونوگرافی کاملا سالم بود وازمایش هم طبیعی بود به جز ازمایش مدفوع که wbcیا همان عفونت دیده شد که پزشک تشخیص داد روده متحرک شده ودارو داد بهد از دوهفته دارو خوردن دوباره ازمایش داد و عفونت برطرف شده بود یعنی در ازمایش مدفوع دیگر wbcمشاهده نشد ودرد دلش هم تقریبا خوب شد یعنی دیگر مثل سابق دل دردش دایم وبا شدت نبودولی به ندرت میگوید که دورنافم درد میکنه وبعد از چند دقیقه استراحت میگوید خوب شد ودوباره به فعالیت وبازی خود ادامه میدهد البته در این نه ماه فقط یک بار تعداد دفعات دل دور نافش زیاد بود ولی بازهم میزان دردش کم و بعد از چند دقیقه خوب میشد که دوباره ازمایش وسونوگرافی داد هر دو کاملا سالم بودند وwbcهم در مدفوع دیده نشد.میخواستم بدونم علت درد دور نافش که هراز چندگاهی وبه ندرت درد میکنه وبعد از چند دقیقه خوب میشود چیست؟؟؟؟؟ البته الان که اول ابتدایی است در روزهایی که مدرسه نمیره اصلا نمیگه که دور نافش درد میکنه ولی وقتی مدرسه میره میگه دوره نافش درد میکنه وبعد از مدرسه هم حرفی از درد دور نافش نمیزند . برادر بزرگم هم وقتی کوچیک بود موقع مدرسه میگفت دلش درد میکنه ولی الان که بزرگ شده دلش خوب شده است ایا ممکن است برادر کوچکم هم مثل برادر بزرگترم باشد وبا بزرگتر شدنش درد هراز چندگاهی دور نافش خوب شود. .اگر میشود راهنمایی کنید که چیکار کنیم چون دکتر خیلی بردیم ولی هرکدام یه چیز میگن یکی میگه از استرسه یکی میگه از معده است و....(محل درد چهار انگشت روی ناف است)ممنون
- کاغذخوردن فرزندم
سلام اقای دکتر من دخترم ۱۵ ناهشه کاغذخورده خیلی سرفهدکرد بالااورد اماکاغذو بالانیاورد مشکلی هست هست
- کودک 5سالو دوماه چندسی سی سفکسیم بخوره
سرماخورده و بینش خیلی خلط زرد داره
- ازمایش
سلام واحترام.پسرم آزمایش ادرار داره.باید ناشتا باشه,؟واینکه قطره آهن وشربت کوریزان سرماخوردگی دادم بهش و صبح مولتی ویتامین دادم..اشکال نداره برا آزمایش ادرار ؟
- رگههای سیاه درمدفوعنوزاد دخت
دخترم دهماهششیرخشک میخوره حدود هفت روز است تومدفوعشرگههای سیاه میبینم لطفا منو راهنمایی کنید
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام دخترم ۳ سال و نیم هست دو روز هست مریض شده روز اول فقط تب داشت از روز دوم آب ریزش و سرفه خلط دار شروع شد الان سرفه اش خیلی زیاد شده
- اسهال کودک ۴ ساله
پسرم ۴ سال تمام دارو چندروز اسهال دارد شربتلوپرامید هر ۸ ساعت ۱ ق تجویز کرده اند اصلا خوب که نشده اسهالش شدید تر شده میتونم قرص یدوکینول نصف یا دیفنوکسیلات بدم؟ باتشکر

