Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه های خلطی
سلام دخترم یک سالشه هست دو هفته پیش سرفه خلطی داشت بردمش دکتر اموکسی کلاو و اسپری ابی سالبوتون بهش داد داروهاشو مصرف کرده ولی هنوز هم سرفه های خلطی دارد لطف کنید راهنمایی بفرمایید
- سلام دکتربچم ۸ماهشه الان چندروزه اسهاله بردم دکترسفکسیم داده میگه عفونت روده ازدیروزه آب زیادمیادازش گاستروفیکسم داده چیکارکنم بچم خوب بشه بی قراری میکنه
- بچه دوماه دارم موقع خواب آب دهنش توگلوش گیر میکنه اول سرفه میکنه بعد حالت خفگی بهش دست میده
- سرلاک
سلام همسرم برانوزادم ک تازه وارد۱۰ماهکی شده سرلاک چندغله وچندمیوه ازپایان ۱۲ماهکی بایددادروش نوشته.نیتونم بهش بدم؟؟پسرم دوماهه نه وزنش اضافهذشده نه دورسرش.وزتش ۹کیودورسرش۴۵
- مدفوع نوزاد
سلام وقت بخیر من نوزادم 4.5 ماهه ست الان دکتر 10 روزه بی بی کر دو بار در رو 5 قطره هر بار بهش داده و به جز اون آد و نئوزینک و د3فورت میخوره تقریبا هر روز یا یک روز دو روز یک بار مدفوع داره ولی حجم مدفوعش کم شده و فقط یه ذره پوشک کثیف میکنه. این طبیعیه؟ یا باید مدفوع زیاد داشته باشه تا کار کردن شکم حساب بشه؟ نیازی به رفتن پیش پزشک هست؟
- عفونت چشمی
با سلام وعرض ادب خدمت آقای دکتر پسرم سه روز پیش صبح که از خواب بیدار شد یه چشمش خیلی ورم(باد) کرده بود طوری بود که باز نمیشد عفونت هم اطراف چشم بود بعد شستشو دادیم یه کم باز شد و خود چشم هم یه کم قرمز بود روز بعد که بیدار شد چشم دیگش یه کم ورم وعفونت داده بود چون تعطیلی بود بردم دکتر عمومی گفت گوشش عفونت داره زده به چشمش یه قطره سیپلکس داده برای گوشش گفت ببرین متخصص نشون بدین حالا بردیم پیش متخصص گوش بچه رو نگاه کرد گفت که نه عفونت نداره فقط یه قطره چشمی باکتی ماید10داده حالا من موندم که کدام دارو رو استفاده کنم و لطفاً منو راهنمایی کنیدکه علتش چی بوده با تشکر. ضمناً بچه 8ماهه هستش وزنشم 6کیلو
- اگزمای نوزاد
سلام آقای دکتر خدا خیرتون بده به خاطر شیوع کرونا نمیتونم دخترمو ببرم بیرون خواهش میکنم راهنماییم کنین. دخترم ۶ ماهشه و صورتش اگزمای خیلی شدیدی داره. قبلا بهتون گفتم و شما پماد آتوپیکس ایروکس رو پیشنهاد کردین که استفاده کردم و عالی بود ولی الان مدتی هست دوباره اگزماش خیلی بیشتر شده و تقریبا کل صورتش رو پوشونده و هرچی آتوپیکس ایروکس میزنم دیگه جواب نمیده نمیدونم چکار کنم. آتوپیکس ایروکس و زینک و کالاندولا زدم اما خوب نشده چکار کنم
- نوزاد کم خواب و بیقرار
با سلام نوزادم با وزن ۳۲۰۰ باقد ۵۱ الان در پایان ۴ ماهگی قرار دارد از روز اول روزا میخوابید شبا برای دلدرد تا صبح بدار بود وگریه میکرد بردیم دکتر گفت دل درد دار ه قطره کولیکیز دادیم با دایمتیکون و عرق نعنا و هربال میکسچراز سه ماهگی به این ور اصلا شبانه روز خوابش کم شده خوابش میاد میخوابه با گریه از خواب بیدار میشه شیر میدی دیگه نمیخوره بیداره تا دوباره خوابش بگیره الان چند شب پیشنهاد دادن با صدای جارو برقی میخوابه هر موقع بیدار داره میشع صدا میزاریم باز خوابش میبره تا خاموش میشه بیدار میشه از سه ماهگی به این ور زیاد دهنش کف میکنه تف میکنه دایم هم در حالت بیداری انگشتاشو تو دهنش میزاره میخوره نق میزنه باید را ببیرمش تا ساکت شه روزی سه بار بال میاره اگه اروعشو نگیریم بردیم دکتر دیفن هیدرامین داده شبی یک سیسی میدیم با اونم بیدار میشه گفتیم شاید گرشنه است شیر خشک وادیم با اونم بعد از چند دقیقه بیدار میشه بین کولیک وریفلاکس گیر کردیم کدومه کی اروم میشه دکتر میگه تا اخر ۶ ماهگی خوب میشه چکار کنیم خوالش خوب شه عمیق با تشکر
- شربت
سلام اقای دکتر دخترم ۵ ماهشه سرما خورده یه کوچلو میتونم از شربت سرما خوردگی کودکان بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام خسته نباشیدپسرم4ماهشه سرماخوردگی داره سه روزپیش بردمش پیش متخصص واسش ازیترودرباقطره بینی سدیم کلرایدووقطره بینی دی بی سالین نوشته داروهاروبهش میدم ولی خیلی سرفه خشک میکنه ومیخوادبالابیاره 7کیلووزنشه چه دارویی بدم خوب شه؟
- لکه سالمون
با عرض سلام و خسته نباشید حدود یک ماهی است که صاحب فرزندی شده ام که زمان تولد پشت پلک و وسط پیشانیش لکه های قرمز مایل به صورتی بوده و الان که یک ماه گذشته هنوز این لکه ها موجودن و نرفتن خیلی نگرانم.این لکه ها کامل برطرف می شوند؟حدود چه سنی؟
- تب
سلام خسته نباشید آقای دکتر دخترم یک سالشه از دیروز صبح تب ۳۸.۳ تا ۳۸.۷ داره آستامینوفن هر ۶ ساعت ۵ سی سی میدم تقریبا ۹ کیلو هستش سرفه نداره اسهال نداره به نظرتون شربت رو ادامه بدم؟شما کی مطب تشریف میارید؟
- مسمومیت غذایی
پسرم ۱۸ماهشه دچار مسمومیت غذایی شده دچار تب واستفراغ حالا نمیدونم چیکار کنم خیلی بیحال
- مدفوع سبز و اسهال
باسلام بچه ۵ ماه دارم ۲ روز اسهال بود حالا هم مدفوعش سبز شده و همچنان اسهال،چکار کنم؟
- قطره چکان
سلام ببخشید اقای دکتر یک سی سی یک قطره چکان میشه ؟ یعنی ۲۵قطره؟
- قطره باکتی ماید
باسلام قطره باکتی ماید برا نوزاد ۴ماه ونیم تا چند روز استفاده بشه
- قطره آهن لیپوزوفر
سلام وقتتون به خیر میخواستم ببینم برای نوزاد هشت ماه و سه هفته داره با وزن نه کیلو و نیم چند قطره آهن لیپوزوفر بدیم و زمان مصرفش شب بهتر هست یا روزانه
- واکسن دو ماهگی و سرما خوردگی نوزاد
سلام خدمت شما دکتر عزیز آقای دکتر دخترم 55روزشه 5روز دیگه وقت واکسن دو ماهگی داره الان شربت آزیترومایسین 100و شربت پلارژین با پودر اسو مراز 5 مصرف میکنه میخوام بدونم تداخل ایجاد نمیکنه مشکلی پیش نمیاد واکسنشو بزنم واین که تو این دوران اصلا تب نداشته و دکتر بهش آمپول داده اما گفت وضعیتش بهتر نیازی به تزریق نیست الان آمپولشو بزنم یا نه ؟ ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی میکنید امیدوارم هر جا که هستید سالم و تندرست باشید.💚
- سلام پسرمخیلیسرفهمیکنه
سلام آقا دکترپسرم خیلی سرفه می کنم تب دارم خس خس سینه دارد باید چی داری بدم بهش بی زحمت بهم بگین ممنون میشم ده ماهاست
- واکسن
سلام واکسن دوماهگی پسرم دوهفته گذشته ولی هنوز جاش سفته .چی کار کنم

