Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کک
سلام کار به دادم برس بچه ام یک سالشه اومدم روستا کک نیشش زده جاشون قرمز شده و متورم شده میاره وچی بدم بهش یا چی بزنم که خارش نکنه و جاش ورم نکنه پماد قبل و بعد نیش حشرات زدم فایده نداره کلا بدنش رو دارن میخورن راهی نیست نیشش نزنن
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- سرفه نوزادسه ماهه
با سلام. وقت بخیر ببخشید پسر من سه ماه وپنج روزه ست از دیشب سرفه می کنه سرفش هم خشک هستش منم جای هستم دست رسی به پزشک ندارم لطفاً راهنماییم کنید
- دانه های قرمز روی صورت
با سلام .پسر من ۱۵ روزش هست و الان دو سه روز هست که روی صورت در ناحیه گونه ها و بینی دانه های ریز قرمز شبیه به جوش زیر پوستی پیدا کرده. آیا اینها بخاطر گرمی بوده چون بخاطر زردی شیر خشت و تخم خیار و ترنجبین بهش دادیم یا دلیل دیگه داره .آزمایش زردی هم دادیم ۱۲ بود.سپاسگذارن
- تب کودک
سلام پسرم ۸ ماهشه میتونم از شیاف استفاده کنم
- راه رفتن رو پنجه پا
سلام آقای دکتر پسرم ده ماهش هست الان مبل رو میگره راه میره ولی رو پنجه پاهاش علتش چیه من میترسم مشکلی نداشته باشه ؟
- شیر
باسلام نوزادی که تازه ۴ ماهش تموم شده و نارس بدنیا اومده الان ۵٫۵ کیلو هستش میخواستم بدونم به چند سی سی شیر در روز نیاز داره آخه احساس میکنم خیلی کم شیر میخوره
- گریه وبی قراری نوزادم
سلام اقادکتروقت بخیربچم ۲۰روز ک تو۷ماهگی رفت الان دوروزخیلی گریه میکنه وبی قراریه موقعه های هم تب میکنه ودهنش هم داغ داغ چیکارکنم توروخداکمکم کنید
- لرزیدن پای کودک
سلام دکتر عزیز من بچه چهارماهه دارم درهنگام خواب وبیدادی پاهایش میلرزد نگرانم که مسگلی داشته باشد یک روزهم در هنگام پازدن بچه بچه دوموفع ایستادنم لرزید چیکارس کنم
- ادرار نوزاد تازه به دنیا آمده
نوزاد سه روزه ادرار نکرده ولی مدفوع میکند مشکل چیست؟
لطفا پاسخ بدید چون خیلی نگران هستم - بی فایده بودن آنتی بیو تیک
پسر من هفت ماهشه یک ماهه که سرما خورده هرچی آنتی بیوتیک امتحان کردم و تاثیر نداره و خوب نمیشه
- بالا بودن انزیم کبد در نوزاد
- کرمک
سلام دکترمگه فرص مبندازول۱۰۰واسه نوزاد۵ماهه ومادرشیرده چه ضرری دارد؟،من دوهعته پیش هممون یکی وامروزم یکی هممون خوردبم چه ضرری دارد؟
- سرماخوردگی وابریزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشین نوزادنه ماهه ام سرماخورده ابریزش بینی باسرفه میکنه سینشم خس خس میکنه بردمش دکتر شربت زادی کید بهش داد ولی خوب نشد بنظرتون برای ابریزش بینیش قطع بشه بهش چه دارویی بدم ممنون میشم اگ راهنماییم کنین
- یبوست نوزاد۳۷روزه
سلام دخترم ۳۷روزشه ۷روزه مدفوع نکرده خیلی زورمیزنه به حدی که قرمزمیشه چیکارکنم وقتی زورمیزنه نق هم میزنه بعدادرارشم خیلی بوی بدی میده انگارمدفوع کرده ولی وقتی بازش میکنم فقط ادرارکرده توروخداکمکم کنین شیره خودمم میخوره
- متفوح بچم سبزه
سلام روزتون بخیر من شیر خشک ببلاک ۱ میدم به دخترم کمکی خم شیر خودم میخوره هم شیر خشک سه روز یبار متفوح میکنه زور هم نمیزنه عادیه متفوحش هم سفت نیست فقط سبزه بعد میخواستم ببینم از شیرخشکه چه شیر خشکی بهش بدم بچم ۳ ماه نیمه
- دندآن
سلام آیا استامینوفن ساده برای دندان درآوردن مناسب است ؟چند قطره میتوان آستامینوفن یا دیفن هیدرامین داد؟
- سلام خسته نباشین دخترم نه ماهه هستش دستاش مدام تو گوشاش هست دکتر گفت عفونت داره راهنماییم کنین لطفا درضمن عفونت گوش خطر سازه
سلام خسته نباشید دخترم ۸ ماه یه هفتشه شبا نمیتونست شیر بخوره چون دماغش میگرف گوشش هم میکشید بردم دکتر معابنه کرد گفت گوشش عفونت داره آموکسی سیلین ۱۲۵ داد با کتو تیفن استا بعد قطع دارو باز کم کم شروع شد الان چه شربتی بهش بدهم چند سی سی ؟؟
- متورم و قرمز شدن و سفت شدن اطراف محل واکسن دو ماهگی.
سلام. وقت بخشیر. ببخشید ۲۶ مهر واکسن دو ماهگی دخترم رو زدم اطرافش قرمز و متورم و سفت شده. امروز بعد از ۴ روز بردم مرکز بهداشت گفتن ببر متخصص و کمپرس سرد و مرطوب استفاده کن. متخصص هم برای چند روز بعد وقت داده. خواستم ببینم آیا خطرناک هست؟ چبکار باید کنم تا اونموقع. ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- شیرخشک
باسلام ب نظرشما شیرخشک آپتامیل pdfبرای وزن گیری نوزاد۵ماهه بهتره یا بیومیل پلاس۱. من آپتامیل pdfدرکنارشیرخودم میدم اماتاثیری ندیدم

