Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خارش پشت گردن
سلام دکتر خواهر من یازده ماهشه پشت گردنش قرمز میشه ومیخاره آن قدر چنگ میزند گردنش را تا زخم میشه دلیلش چی میتونه باشه؟
- خون
دیدن خون درمدفوع بعد ابنات هم یه۵ ساعت قبل ابنباتچوبی خوردهویکم از اب کلهپاچه
- سرماخوردگی
سلام پسرم سه ماه و ۷ روزشه تب و ابربزش بینی داره استامینیفون بهش میدم . میشه شربت سرماخوردگی بهش بدم چه شربتی بدرم خوب بشه
- شیر خشک
سلام آقای دکتر دخترم ۵ ماه و ۱۲ روزشه شیر خشک ببلاک arمیخوره .اما هر موقع میخوره با اینکه روزی کلا ۵ پیمانه میخوره کنار شیر خودم.دو روز یه بار دفع داره و کلی اذیت میشه پیچ میاره گریه میکنه.خودم بدون مشورت دکتر ببلاک قطع کردم نان بهش دادم تا دو روز.اما بالا میاورد حالا دوباره ببلاک آر میدم بازم همونجوریه اصلا سبا نمیخوابه دفع نداره چکار کنم؟
- آفت دهان نوزاد 5ماهه
نوزاد 5 ماه و نیمه من چندروز بود شیر نمیخورد فک کردم بخاطر دندان دراوردنش هس.حالا دیدم ته گلوش آفت زده و زخمه.بهش نیستاتین میدم با اموکسی سیلین...خوبه؟
- شربت پدی کلدبرای نوزاد۱۳ماهه خوبه؟
سلام پسرم ۱۳ماهشه دوروزه سرماخورده ازداروخانه براش شربت پدی کلدگرفتم ولی نوشته کودکان ایا مشکلی نداره بهش ازاین شربت بدم دکترداروخونه گفت خوبه وچندساعت یباربدم بهش روش هیچی ننوشته باباش گرفته نپرسیده
- گردن نوزاد
سلام آقای دکتر دخترم سه ماهشه یهو گردنش اومدجلو یکم گریه کرد ولی الان خوبه امکان داره آسیب دیده باشع
- كرم
بإسلام دختري ٦ماهه دارم كه صورتش حساسيت بهً پروتين گاوي قرمز شده،من پماد هيدرو كورتيزون خريدم با كرم نرم كننده اوسرين اوره ٣درصد كدوم يكي بهتره
- سرما خوردگی نوزاد۵ماه ۷.۵گیلو
- دلدردودلپیچه درکودکان
با سلام دکتر دختر من ۲۰ روزس بی قراری میکنه و دلپیچه زیاد داره...چ شربتی میتونم بهش بدم.... واس آرام شدنش. با تشکر
- کبودی پای نوزاد
سلام اقای دکترخسته نباشیدپسرم چهل روزه شده سرپاه میگیرم پاهاش سیاه میشه بازدرازش میکنم رنگ پاش برمیگرده خوب میشه خواستم بدونم چرااینجوری میشه باتشکر؟
- شیرخشک
سلام پسره من یه مدتیه هست ک الان هفته ۱ بار دستشویی میکنه ۳ ماهو خورده ایشه و۱ ماه بیشتره که هفته یه بار دستشویی میکنه وشیرخشک کمکی اپتامیل میدادم شیرشو چندروزه عوض کردم ببلاک میدم ولی باز دستشویی نمیکنه میتونم دیگه ببلاکو ندم همون اپتامیلو بدم مشکلی براش نداره؟؟چون هیچ فرقی نکرد بازم انگاری میخاد همون هفته ای یه بار دستشویی
- مصرف کورتون در شیردهی
آیا زمان مصرف کورتون(پردنیزولون ۵۰)شیردهی منعی ندارد؟جسارتا پزشک گوارش گفتن کمتر شیر بده ولی نظر شما هم برام مهمه
- عرق كردن سر
سلام آقاي دكتر دخترم زمانيكه شير ميخوره سرش خيس عرق ميشه بخاطر چيه؟نرماله؟
- سلام برای یبوست نوزادسه ماهه چکارکنیم
سلام وقت بخیر پسر من الان دوروزه رفته تو۴ماه والان ۱۰روزی میشه مدفوع نکرده فقط دوسه بار که ازشیاف گلیسیرین استفاده کردم مدفوع کردن وازشیر خودم تغذیه میکنه فقط موقع خواب شب ۳۰سی سی بایک پیمانه سر خالی شیرخشک نان میدم ،واصلا احساس مدفوع بهش دست نمیده و هیچ اذیت نمیشه نمیشه وردی نداره ،قبل ازاین خیلی موقع مدفوع زورمیزد وپاهاش جمع میکرد پروری سه مرتبه مدفوع داشت.وزنش هم ۷کیلوهست
- رشته
سلام آقای دکتر از چندماه میتونم داخل سوپ رشته و جوانه گندم بریزم ؟
- از شیر گرفتن کودک ۲۰ماهه
من میخواهم پسرم رو از شیر مادر بگیرم.پون خیلی وابسته است میخوام بجای شیرمادر روزی یک یادوبار شیرخک بدم بهش.چون به شیرگاو حساسیت داره.پیشنهاد شما چه شیری هست؟دوستان من ب ب جونیور و نان رو پیشنهاد دادن
- تب و دل درد
سلام برشما شرمنده بچه سرش دداغ است و بی قراری می کند و ظهر و شب همینطور گریه میکند؟ نظر شما چیه باید چیکار کرد؟
- آبله مرغان
سلام دکتر دخترم ۷ماهشه یکسری جوش های قرمز زد بعد تبدیل به تاول میشد و میترکید از زیر گردن شروع شد والان بعد از تقریبا یک هفته داره تمام بدنش رو میگیره تشخیص دکتر آبله مرغان بود و براش شربت استامينوفن دیفن هیدرامین وسرماخوردگی به همراه قرص سفکسیم۲۰۰ یک چهارم هر ۱۲ ساعت تجویز کردن آیا این حجم قرص برای ۷ ماه ضرر نداره؟ و اینکه آیا تشخیص درست بوده و بیماری دخترم آبله مرغانه؟
- خط کف دست نوزاد
نوزادم ۴۰روزشه دوتا دستش یک خط صاف داره با یک ۸زیرش ایا مشکلیه؟

