Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدارمصرف اموکسی سیلین ۱۲۵
سلام وقتتون بخیر .درمورد میزان مصرف شربت اموکسی سیلین ۱۲۵ برای کودک ۶ ماهه
- مدفوع کرم رنگ
بادعرض سلام و احترام،پسرم دویال و نیمه و ۱۲ کیلو است، گوش و گلوش چرکی هست، کلاریترومایسین دوروز بهش دادم که مدفوعش کرم رنگشده، مصرف دارو را قطع کنم؟ بجاش سفکسبم میتونم بدم؟ چند سی سی؟ تشکر
- واکسن آنفلانزا
سلام ایا واکسن آنفلانزا برای کودک 18ماهه تزریق بشه بهتره یا نه و اصلا ضرر نداره براش ،واگر دو بار باید تزریق بشه نصف دیگه واکسن چطور نگهداری بشه تا زمان تزریق ممنونم
- باسلام اقای دکتر ،دخترم ۶یک ماه پیش بستری بود برای عفونت خون و الان دوباره دوهفته ست که سرفه های شدید وچرک دار وسردرد مکررواستفراغ شده دکترهم سه بار بردمش آنتی بیوتیک هم چهار تا زد وکلی دارو خورد والان انگار همون روز اول بیماری هست به نظرتون چیکارکنم؟؟؟
سلام ، وقت بخیر دخترم ۱۰ ساله هست دکتر برای عفونت گلو سفکسیم ۲۰۰ دادن الان که خورده خارش گرفته چه قرصی میشه جایگزین کرد ؟
- ابریزش بینی و سرفه
- بیماری پوستی
بچه 18ماهه ام مدام پاهاش و اطراف آلتش حالت جوش جوش میریزه بیرون وتاروی زانوهایش پختی شکم ودستاش پخش میشه بعد ی مدت که خوب میشهع دوباره میریزه بیرون از5.6ماهگی تا الان همینطور هست باوجود اینکه پوشکش نمیکنم علتش چیه ممنون
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- بد غذایی و مدفوع سفت
دخترم 13 ماهه هست , بد غذاست غذاهای جامد ومیوه هایی مثل سیب رو می جود بیرون می ریزد , در نوزادی رفلاکس داشت که درمان شد از 3ماهگی تا 8 ماه رانیتیدین و شیر ای آر خورد , از سه ماهگی شیر خشک خورد , نزدیکه یک ماهه که شیر نان 3 رو شروع کردم مدفوعش سفت شده به سختی مدفوع میکنه و زور میزنه بعضی موقع ها موقع مدفوع کردن خون میاد , یه ماهی کنار مقعد هم چیزیی شبیه گوشت اضافه دراومده
- مدفوع کودک
سلام دخترم سه سالشه مدفوعش هنوز مثل موقعی که پنج شش ماهه بود اونطوره از شیرم جدا کردم دیگ شیر نمیخوره ولی درس نشده نگرانم و اینکه اسهال زیاد میکنه
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- گریه اطفال
سلام دکتر وقت بخیر پسرم دو سال و دوماهشه چند ماهه خیلی گریه میکنه به گوشی وابسته است همش میگه با گوشی زنگ بزنم گوشی هم میدم دستش زنگ میزنه اما بازم گریه میکنه همش بهونه میگیره و گریه میکنه از سرش سی تی گرفتم خدا و شکر سالم بود چکار کنم اذیت میکنه خدا خیرتون بده راهنماییم کنید لطفا
- یبوست
باسلام آقای دکتر دخترم چندروز یه بار دستشویی میکنه دکترم بردم شربت پارافین و پودرپدیرلاکس داده وقتی میدم فرداش مدفوع میکنه بعدش باز دستشویی نمیکنه به خودش میپچه دلش دردمیکنه همش زور میده ولی نمیتونه اجابت مزاج کنه ممنون میشم جواب بدید
- سلام دخترم 6سالشه وگلووگوشش عفونت کرد چند بار در روز باید سفیکسیم بهش بدم
- اسهال و تهوع
سلام وقت بخیر دخترم ۵ سالشه، ۱۷ کیلو، ۴ روز که دلدرد داره، بی اشتها هست، بی حاله روزی دوبار دفع داره که آبکیه شبها تب و لرز داره درمانگاه بردم گفتن ویروسیه، سرم و پنتوپرازول و دمیترون تو سرم تزریق کردن. پروبیوتیک هم دادم. امروز کمی استفراغ کرد چه باید بکنم؟
- جواب ازمایش
دخترم ده سالشه دل درد داره بردم دکتر ازمایش نوشته که تو ازمایش wBc بالا ست به همرا ه اون هلیکو باکتری هم بالاست که دکتر نوشته اندوسکپی واقعا نگرانم ممنون میشم جواب بدین
- مصرف شربت ایبو پروفن
سلام اقای دکتر، من ۲روز پیش اومدم پسرم ویزیت شد شما برای تب بالاش، شیاف دادین و قطره استامینوفن، ولی شبا همچنان تب داره، یکسره بالا سرش بیدارم، شربت ابوپروفن خریدم میخوام بدم بهش،هر چند ساعت بدم؟ ۱۳کیلو چقد باید بدم؟ الان تبش ۳۷/۹
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
سلام خدمت شما دکتر عزیز میخواستم بپرسم دخترم چن ماهه روی یه وزن مونده و خیلی کم اشتها الان دوسال و نیم ده کیلو خورده وزنشه چه کار باید بکنم وزنش بیشتر شه ؟
- دوز شربت پاراکید
سلام پسرم ۴ سالشه و تب داره شربت پاراکید چند سی سی بدم؟
- رنگ پریدگی کودک
باسلام پسرپ پنج سالشه، کلا پوستش سفیده، ولی متاسفانه یکسالی میشه که رنگ کل پوست بدنش زرد شده، مدامم رنگ پریدگی صورت داره، آزمایش خون و ادرار هم داده، خداروشکر سالم هست، یک ماه هم میشه که مدام زیر نافش رو نشون میده که درد میکنه، بنظر شماچکار کنم؟
- تکرار سرماخوردگی سرفه شدید خلط دار
با سلام ببخشید آقای دکتر پسرم ۳/۵ ساله هست سرما میخوره خوب میشه ی هفته بعد دوباره سرفه های شدید خلط دارش شروع میشه الان ۱/۵ -۲ ماهه همینجوریه دیگه دارویی نمونده مصرف نکرده باشم چیکار باید بکنم ؟امپول بتا،کواموکسی کلاو ،پردنیزلون،مترونیدازول اسپری سالبوتامول و … همه رو استفاده کردم یه هفته خوب میشه دوباره شروع میشه

