Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت ادراری
سلام آقای دکتر پسرم ۷ سالش هست و دو هفته تکرر ادرار و زیر دل درد داشت، دکتر بردم و آزمایش ادرار ش مثبت بود و شربت آموکسی سیلین دادن ،الان بعد از مصرف دارو پسرم دلدردش خوب شده ولی همچنان تکرر داره لطفا راهنماییم کنید
- سلام
پسر ۱۰ماهه دارم میتونم شربت ستادین دی سی بدم ؟
- سرماخوردگی
سلام دکترخوبید نوزادم 3ماهس دیشب بردمش متخصص گفت مشکلی نداره بااینکه اشتهاش کم شده امروز بینیش گرفته یکم سرقه هم میکنه شیرم نمیخوره چی بدم بهش مدفوعشم یکم سبزه
- یبوست
سلام اقای دکتر دخترم دوسالشه یبوست گرفته گریه میکنه شکمش کار نمیکنه چی بدم خوبه الو دادم پودر پیدرولاکسم دادم بهش دیگ چیکار کنم
- توده در ریه
سلام من ۳۶ هفته هستم دکترا تشخیص دادن یه توده حدودا ۲/۵ سانتی کنار ریه جنین هس میخواستم ببینم مورد اینجوری این توده نیاز به جراحی دارد یا بعد از تولد ممکنه چه اتفاقاتی بیافتد
- سرفه نوزاد 15روزه
سلام وقت بخیر نوزادم 15روزشه ک فقط کاهی وقتا در شبانه روز چند بار سرفه میکنه هر بارم دویا سه بار سرفه میکنه ولی ابریزش بیتی یا علائم سرماخوردگی ندارد فقط سرفه میکند خرخر یا چیزه دیگه ای ندارد.
- سلام خسته نباشید
ببخشید اقای دکتر که دوباره پرسیدم فکر کردم اول توضیحاتم کامل نبوده - من دسترسی به دکتر ندارم- خدا خیرتون بده که جواب مردم رو میدین - همین که شما میفرمایین مشکلی واسه پسرم بعدا پیش نمیاد واسم کافیه خیلی ممنونم از شما
- واکسن چهارماهگی
آیا با وجود سرفه بدون تب میشه واکسن چهارماهگی رو تزریق کرد
- علت زور زدن و باد معده نوزاد و مدفوع نکردن چند روزه نوزاد
- اسهال
سلام دخترمن چهل روزهستش به دنیااومدازوقتی که به دنیااومده وقتی گازازمعده اش میادیه ذره ازش مایه زردش ازمدفوع اش میادهمیشه
- بالا بودن گلبول سفید خون درکودک
سلام دخترم ۸ماهشه وچندهفته پیش تب و بی قراری داشت ازمایش داد کمی عفونت درادرار وکم خونی و گلبولای سفیدش پایین بود ۷۶۹بود،حالا بعداز چند وقت دوباره ازمایش داد گلبول سفید ۱۴۰۰۰شده و دکتر باز درخواست ازمایش داده میشه توضیح بدید که چکاری باید انجام بدم واقعا ازنگرانی حال خوبی نداریم
- واکسن 18 ماهگی
با سلام میخواستم بدونم واکسن 18 ماهگی رو میتونم با تاخیر 4 روزه بزنم یا باید حتما سر موقع باشه. با تشکر
- پوره
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم هشت ماهش امروز کامل شد. اجازه میدهید روزانه کمی موز کاملا رسیده را له کنم و نرم کنم و بهش بدم؟ پسرم تحت نظر جنابعالی میباشد. یک دنیا سپاس
- شیر
سلام پسر من نه ماهشه من تازه سه ماه میام سرکار دیگه شیرا خودم نمیخوره بهش از قبل شیر خشک بیومیل میدانم الان ولی بد میخوره خیلی هم لاغر شده دلم میخواد شیرخشک عوض کنم یه چیز بهتر بدم
- سلام پسرم به طور اتفاقی یه قطره چکان پر از قطره ویتامین دی خورده که باید روزانه 6قطره می خورد چیکار کنم
- غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیر. نوزادم هفت ماهش تمام شده و وارد هشت ماهگی شده. چه غذاهایی میتوانم بهش بدم متشکرم
- تزریق واکسن
برای فرزند چهار ساله میتوان واکسن پره ونار ۱۳ رو همزمان با تزریق دوز دوم واکسن آنفولانزا انجام داد یا بهتره که بینشون چند روز فاصله باشه؟
- خلط سینه نوزاد
دکتر سلام پسرم ۵ ماه و ۲۰ روزشه دکتر براش شربت تئوکال داده هر ۸ ساعت چند سی سی بدم
- خونریزی سینه نوزاد
سلام دخترمو الان بردم حموم نوک سینه راستشو فشار دادم خون اوند چهار ماهشه
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم

