Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوسته شدن نوک انگشت
سلام دخترم ۱۲ سالشه نوک تمام انگشتای دستش پوسته شده کنده شده خواستم بدونم علتش چیه .ممنون میشم راهنمایی کنید.
- خوردن دلستر برای کودک ۳سال
آیا دلستر برای کودکان ۳سال ضرر دارد. لطفا برای چاق شدن کودکان چیزی معرفی کنید.
- کرونا
سلام و خدا قوت برای دخترم که دوسال و دوماهه هست چه شربت ویتامینی میتونم بدم که بدنش قوی بشه همسرم کرونا داره و ما مجبوریم باهم توی یه خونه قرنطینه باشیم
- حرف نزدن کودک دو ساله
با سلام پسر ۲۳ ماهه، تنها در حدود ۴ کلمه حرف میزند، بقیه موارد تولید اوا میکند، در حدود ۱۶ ماهگی راه افتاد، دستورات را کامل اجرا نمیکند، شنوایی خوب است، اگاهی به اطراف دارد، لطفا راهنمایی بفرمایید
- خوردن مدفوع مارمولک
سلام پسرم 11 ماهشه و مدفوع مارمولک خورده ، مشکلی براش پیش نمیاد ؟
- استفراغ ودل درد
دخترم دل درد واستف اغذداره میتونم قبل از غذا شربت اندامین بهش بدم وچه مقدار؟
- حساسیت به لبنیات
سلام آقای دکتر من بعد از ۴ماه ماست خوردم دخترم تمام شب دلپیچه و نفخ داشت این یعنی حساسیت به پروتئین گاوی؟ و اینکه تا کی نخورم؟ممنونم
- با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
با سلام دخترم نه ماهشه دو هفته اسهال داشت بعد از کلی دارو درمانی یه دکتر گفت شیر خشک ا ال ۱۱۰ بدم ، براش خوب بود بعد که دوباره شیر قبلیش یعنی اپتامیل رو بهش دادم دوباره اسهال شده. آیا میشه همیشه آ ال ۱۱۰ رو ادامه بدم براش، و اینکه این شیرخشک برای رشد و وزن گیریش مناسبه و میشه همیشه از این شیر استفاده کنه؟
- انتقال ویروس
سلام اقای دکتر خسته نباشید اگر یه بچه ویروس سرماخوردگی داشته باشه تا چند روز میتواند به بچه دیگری انتقال بدهد
- میزان مصرف قطره باکتی ماید ۱۰
سلام خسته نباشید. دخترم ۱ سال و ۴ ماهسه و مجرای اشکیش بسته شدند و چشماش عفونت کردند،دکتر برای چشماش قطره باکتی ماید ۱۰ نوشته... تا چند روز از این قطره استفاده کنم؟
- مکمل تقویتی
سلام برای بچه 7 ساله قطره سیلیس مفیده ضرری نداره؟
- شیر نخوردن
باسلام دخترم ده روز دیگه هفت ماهش بود میشه خیلی ضعیفه وزنش الان شش کیلویه از دو ماهگی وقتی بیداره شیر نمخوره خیلی اذیت میکنه دوماهه بهش شیر خشک میدم کلا اینم نمیخوره هرچهار ساعتی دویاسه پیمانه میخوره مشکلش چیه کجا باید ببرمش البته اینم بگم حرکاتش خیلی خوبه جوری که الان از همه جا میگیره بلند میشه
- تلفن
سلام اقای دکتر من ۵ روز پیش باهاتون تلفنی صحبت کردم اگ خاطرتون باشه گفتم پسرم ۳ سالشه کلماتش محدوده ایا ممکنه اوتیسم باشه شما گفتین ببرم گفتار درمانی من بردم پیش خانم دکتر حسینیان گفتار درمان ایشون گفتن که نیاز به بازی و شعر و صحبت داره واوتیسم نیست برام ده روز بعد نوبت زدن حالا اقای دکتر من نگرانم ممکنه خدای نکرده جلسات اینده نشون بده؟؟ به منم گفتن که زیادی استرس دارم
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- فلوکستین
سلام آقای دکتر تو دوران شیردهی میشه فلوکستین مصرف کرد؟ممنون
- عفونت گوش
سلام آقای دکتر. من مامان مسیحا حسنی هستم امروز مطب بودم پسرم تب داشت. الانم سوال آزیترومایسین رو پرسیدم. یادم رفت خدمتتون بگم که مسیحا دو روزه راه که میره ان.ار تعادل نداره و گیجه و مدام میافته و میخوره اینور اونور. من فکر میکردم بخاطر استامینوفن باشه. اما امروز که شما فرمودید گوشش کمی التهاب داره و قرمزه یادم اومد که تعادل نداره. ممکنه همین تعادل نداشتن هم بخاطر عفونت گوش باشه پس؟
- عفونت
با سلام فزند من بیماری sma تیپ یک دارد و الان 8 ماهه است که در6 ماهگی در بیمارستان کودکان تبریز به علت خس خس سینه بستری کردیم ولی بعداز یک ماه بازهم خوب نتوانست نفس بکشد و الان هم در بیمارستان بستری هست می خواستم از شما بپرسم آیا این بیماری قابل درمان است و یا نه لطفاً راهنمایی فرمائید
- مولتیویتامین
سلام وقت بخیر من یک پسر ۲ سال و نیمه دارم شربت مولتیویتامین نش رو به مقدار زیاد خورده میخواستم بدونم مشکلی براش پیش میاد عوارضی داره چه کار باید بکنم
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- شب ادراری
سلام فرزندم شش سال داردومتاسفانه شب ادراری دارد.اکثرا یبوست دارد درهوای گرم بیشترازحدمعمول تعرق دارد چکارکنم باتشکر

