Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بخیه بالای چشم
سلام .۱۴خرداد تاب به بالای چشم دخترم برخورد کرد ۶تا بخیه خورد ۱دانه داخل و ۵تا بیرون یک هفته بعد بخیه ها را کشیدیم الان بعد از ۱۱رپز سر بخیه ای که داخل زد از پوست زده بیرون و به پوست چسبیده میخواستم بدونم این بخیه داخل گره است و اگر مقداری از آن داخل بماند مشکلی ایجاد میکند یا باید دوباره زخم را کمی باز کرد و بیرون کشید فقط میخواهم بدانم ماندن بخیه در داخل پوستش برای صورتش و سلامتیش مشکلی ایجاد میکند یا نه. با تشکر
- شربت سفیکسیم 100برای کودک 8ماهه
سلام دکتر. برای نوزاد 5ماهه با وزن شش کیلو. چند سی سی سوسپانسیون سفیکسیم 100بدیم
- شربت
سلام اقای دکتر ایا میتونم بچه ام ک سرما خورده سرفه خشک میکنه شربت پلارژینو هر ۶ ساعت بدم؟؟ سی سی ام باید همون ۲ باش؟؟ سن ۲ سالو ۸ماه
- حساسیت
سلام وقت بخیر پسر در سه سالگی دندنان اسیایی فک پایین را پر کرد روز بعد جای امپول بی حسی ابسه کرد و قسمت داخلی لب پایینش تاولهای زد در ضمن روز بهد ختنه کردنش هم چنتا تاول بزرگ اطراف ناحیه ختنه کردن ایجاد شده بود میخواستم بدونم به بی حسی حساسیت داره و برای دندان پزشکی دوباره چکار کنم. در مشاوره با پزشک الرژی، گفتن با شما مشورت کنم. تشکر
- خلط گلو
باسلام.دخترم ۱۸ ماهشه با وزن ۱۸ کیلو بخاطر سرماخوردگی واکسن ۱۸ ماهگیش رو هنوز نزدم.دکتر بردم ۵ روز پیش بهش قطره بینی شستشو داده و شربت پلارژین کیدز هر۸ ساعت ۴ سی سی.دخترم وقتی دکتربردم فقط آبریزش بینی داشت.الان هم خلط شدید داره دماغش گرفته نفس خیلی خیلی سخت میکشه واصلا نمیتونه شیربخوره هرچقدر قطره بینی میریزم فایده نداره و سرفه میکنه.شربت خلط آور چیزی میشه بهم معرفی کنید؟
- از شیر گرفتن کودک
سلام آقای دکتر ازشما سوال کرده بودم که به خاطر بارداری پسرم که یک سال وسه ماه دارد از شیر گرفتم وشما در پاسخ گفتید شیر خشک یا شیر پاستوریزه کم چرب بدهم پسرم شیر نمی خورد اگر شیر خشک خورد چه شیری میتونم بهش بدم
- بدخلقی
سلام پسرم 5سالشه خیلی جوشی و عصبیه چیکار کنم اروم بشه؟؟
- خر خر کردن در خواب
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه صبح ها با گرفتگی بینی مواجه میشه و دماغش خر خر میکنه بطوری که از دماغ نمیتونه نفس بکشه و از دهان نفس میکشه و این گرفتگی بینی نمیزاره بخوابه و بچه بیقراری میکنه آیا دارویی هست می توانم استفاده کنم براش تا استفاده کنم؟؟
- کودکان
باسلام دختر دوساله دارم مدت پنج روز است تب میکند البته تبش دامی نیست یک لحظه داغ میشه وصورتش گل میندازه با داروی پروفون بعد قطع میشه میشه راهنمایی کنید دلیلش چیست؟
- عفونت ادرای دختر سه ساله
سلام اقای دکتر خسته نباشید .دخترم سه سالشه.تقریبا یه ماه پیش لرز داشت .گاها شلوارش و خیس می کرد و بوی بد ادرار و سوزش و زردی ادرار داشت .بردیم بیمارستان و ازمایش دادیم چیزی نشون نداد.اما پزشک براش سفکسیم ۱۰۰ نوشته بود .یه مدت خوب بود .الان میگه مثانم درد میکنه و بازم شلوارش و خیس میکنه .دوباره میتونم سفکسیم بدم ؟چیکار کنم .ممنون میشم کمکم کنید.
- زردی بدن
سلام پسر من ۷ سالشه و بدنش دست و پا .صورتش حالت زردی داره . اقای دکتر جای نگران هست وچیکار میتونیم بکنیم حالت طبیعی رنگ بدنش برگرده ممنون از شما
- قرص ازمپرازول
سلام کودک من 5 ماه و نیمه است از 3تا5ماهگی روزی یک چهارم ازمپرازول بهش دادم به خاطر ریفلاکس و بعد از دوماه قطع کردم. بعد از 10 روز دوباره کمی بالا میاره هر روز. ایا میشود قرص را ادامه بدهم یا ضرر دارد؟
- سفیکسیم
سلام آقای دکتر شما برای دختر 10ماهه ام سفیکسیم تجویز کردید میخواستم بپرسم تاچندروز مصرف کند؟ممنون
- آزیترومایسین
سلام وقت بخیر برای کودک ۷ ساله با وزن ۲۶/۶۰۰ چه مقدار آزیترومایسین ۲۰۰ کافیه؟
- قطره آهن
سلام اقای دکتر میخواستم بپرسم قطره اهن فروفورت لیپوزومال چطوریه؟؟خوبه ؟؟یا بد؟؟؟
- چرک خشک کن
سلام اقای دکتر، پسرم ۳سالشه ویروس، گرفت تب، خلط شدید سینه، الانم سرفه داره، دکتر بهش سفیکسیم ۱۰۰ و ازیترومایسین ۲۵۰داده چرک خشک کن ولی پسرم ازیترومایسین تلخ بالا میاره نمیخوره، یه چرک خشک کن دیگ میگین بخرم، سینش افتضاح چرکیه همراه سرفه ممنون
- شربت پروفن
سلام.دخترم ۹ کیلو وزن داره تا چند سی سی پروفن میتونم بهش بدن ؟ممنون
- انگل
سلام دکترخسته نباشیدپسرم ۳سالشه ودوشبه اثلانمیخوابه وهمش مقعدشومیخارونه دکتردوتاپسربزرکم دارم که مدرسه میرن خیلی دلم برای پسرم میسوزه چون خیلی عذاب میکشه شرایط دکتربردن ندارم قرص مبندازول میشه هممون مصرف کنیم برای پسر۳سالم ضررنداره ممنون میشم راهنماییم کنیدخداخیرتون بده
- تشکر
با سلام و وقت بخیر میخواستم بابت پاسخگویی سریع و صحیحتون ازتون تشکر کنم همیشه در اسرع وقت و باحوصله پاسخگو بودید اجرتون با خدا
- واکسن
سلام خدمت شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر ، پسرم تحت نظر شماست و دوازدهم شهریور ماه ، یعنی دو روز دیگر بابد واکسن هجده ماهگی اش را بزنیم. آقای دکتر میشه لطفا اگر توصیه ای دارید بفرمایید، مثل همیشه قطره ی پاراکید را براش تهیه کردیم. آیا باید شربت دیگری تهیه کنیم و اینکه استامینوفن را قبل از تزریق واکسن بزنیم یا بعد از تزریق شروع کنیم یک دنیا سپاس و قدردانی از شما دکتر گرامی

