Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی
سلام پسرم یکسالشه ابریزش داره بایکم سرفه گاهی اوقات شیربالامیاره چه دارویی بدم
- بیماری
سلام بچه ما ۶ ساله است و کف دست و پاش زرده نشانه چیست
- سرفه های خشک
پسرم ۷سالش هست ۳ شب تب ویروسی داشت و بعدش سرفهدهای خشک داره شربت پلارژن و سرماخوردگی کوریزان دکتر داد ولی سرفه ها خیلی اذیتش میکنه ۵ روز هست و قبلشم سرفه های خلطی داشت ک دکتر براش کواموکسی کلاو نوشت
- دوز آزیترومایسین
با سلام برای کودک ۵ ساله مبتلا به عفونت گوش چند سی سی آزیترومایسین ۲۰۰ شربت ، باید بهش بدم؟
- واکسن انفولانزا
باسلام آیا واکسن آنفولانزا واجب بزنیم یا نیازی نیست دخترم چهار سال و نیمه حتما باید واکسن بزنه تاحالانزده دوزشو بیزحمت میگین ممنون میشم
- گریه کودک
دخترم 4ماهشه دوسه روز ه گریه میکنه شی خشکیم هست شیرحشکم کم میخوره روی بدنش دونه های قرمز زده
- زردی نوزاد
بچه زردی داشت زردیش ۱۴بود۲روز گزاشتیم زیر دستگاه بعد بالافاصله بردیم ازمایش گفت که ۱۰شده بدنش سفید شده بود بعد ۲۴ساعت یه خورده دوباره به زردی میزنه ایا برگشته؟
- زردی کف پای دخترم
دخترم ۶ساله از مچ پاهاش به پایین کلا کف پاهاش زرد هستش
- مصرف قطره آهن
با سلام.دو سال دخترم تمام شده است آیا باید مصرف قطره ی ویتان(مولتی ویتامین+آهن+زینک) را ادامه دهم یا قطع کنم؟جایگزین آن نیاز به قطره ی دیگری است؟
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- ازمایش کلی
سلام اقای دکتر، پسرم دوسال و دو ماههشه، ازمایش کلی هنوز نداده، مشکلی نداره؟ ایاحتما باید ازمایش کلی و چکاپ تو 2سالگی صورت بگیره؟ شبا بیدار میشه گریه میکنه ایا ویتامینش کمه یا مربوط نیست؟
- از داروی استامینوفن برای پسرم استفاده میکنم البته شربت استامینوفن اصلا تبش خوب نمیشه چیکار کنم
- توان کودک
سلام ودرود آقای دکتر پسرم هفتماه وبیست وهشت روزشه سینه خیز میره وبیشتر علط میزنه روی دستاش کمی بلند میشه اما فعلا خیلی کوتاه میشینه وزود میافته البته درسن36 هفته نارس بدنیااومد واین مسله من نگران کرده در این سن آیاطبیعیه که بچه توان نشستنش کمه
- سلامبرای کودک ۴ سال با وزن ۲۰ کیلو آزیترومتیسینچند سی سی باید داده شود؟
- اسهال بعد از مصرف انتی بیوتیک
دخترهشت ساله ام بعد از خوردن فارمنتین دچار اسهال و استفراغ شدید شد که داروش رو به سفکسیم تغییر دادن، الان با خوردن سفکسیم هم اسهال شدید داره، چیکارکنم؟!
- سرفه کودکان
سلام فرزندم هفت ساله است سرما خورده بود خوب شد، ولی یک ماهی است سرفه شدید و خشک دارد چند تا دکتر بردیم همه رقم شربت نوشته که موثر نبوده است.راحلش چیست.ممنون
- نوشتنآزمایش
سلام ببخشید پیرو سوال قبلیم آیا میشه ویزیت رو پرداخت کنم کدملی بگم شما زحمت نوشتن آزمایشش رو بکشید برم انجام بدم ؟ چون پنجشنبه مطبها باز نیستن و نمیخوام کلینیک ببرم .
- ازشیر گرفتن کودک
سلام دخترمن ۲۱ماهه هست و میل به هیچ غذایی نداره،هیچ دارویی رو هم نمیخوره مثلا مولتی وزینک رو بو میکنه ونمیخورشون،فقط وابستگی به شیر مادر داره اونم در حد چن دقیقه ومک زدنای الکی،وزنش ۱۰کیلو وخیلی لاغر هست بردم دکتر گفتن از شزر بگیرمش،به نظرشما دکتر اگه ازشیر بگیرمش تغذیه اش بهتر میشه؟متاسفانه زیاد هم سرما میخوره وچون دارو نمیخوره دیر هم خوب میشه،ممنون میشم راهنماییم کنید🙏
- دفع مکرر مدفوع در پسر دوساله
سلام وقت بخیر پسرم دوسال و سه ماهه هست یک هفتس دچار تکرر مدفوع شده اشتهاشم خیلی زیاده مدام گرسنه هست حالت مدفوعشم طبیعیه و اسهال نیست یبوست هم نداره
- بینی
باسلام پسر سه ساله ای دارم بعضی مواقع خون دماغ نمیشه فقط بعضی اوقات ترشحات بینیش خون توشه لباشم صبحا از خواب بیدار میسه خشکه به نظر شما مشکلی نداره؟باتشکر

