Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسپری
با سلام، پسر من ۹ ساله هست و ۶۰ کیلو وزن دارد الان دو ماهه کرونا گرفته و تمام شده ولی وقتی میدود و یا پشت سر هم بخواهد حرف بزند با هیجان میگوید نفسم نمیرسد حالا نمیدانم بخاطر چاقی هست یا کرونا از چه اسپری استفاده کنم البته اگر لازم هست؟
- دخترم ۵ سالشه و وزنشم ۱۴ کیلو چقد سفکسیم باید بدم
- رفلاکس پنهان
سلام دختر ۹ ماهه من شبها خواب آرومی نداره و مرتب تکون می خوره و بیقراری می کنه و توی ماشین هم گریه و بیقراری شدید داره خودم حس می کنم رفلاکس پنهان داره دکنر داروی لانزو تجویز کردند ولی تاثیری نداشت ممنون از راهنماییتون
- سلام دختر چهار ساله دارم گوش میانیش عفونت کرده دکتر مونته لوکاست داده لطفا راهنمایی کنید بدمش یا نه گوش میانیش
- خون درمدفوع
سلام خسته نباشیداقای دکتر بچه های دوقلوی من باوزن۲۴۰۰بدنیااومدن الان چن روزدیگه۴ماهشون میشه باوزن۵کیلو۱۰۰ازبدوتولدبدلیل رفلاکس وکمبودشیرمن ازببلاک ای ار استفاده میکردن تومدفوع یکی ازبچه هام خون دیده شده برای هردوازمایش ادرارومدفوع دادیم گفتن مشکلی ندارن درضمن کم خونی هم دارن این خون برای چیه؟وچبجوری بایددرمان بشه
- غذای کمکی نوزاد
سلام اقای دکتر ی پسر ۶ ماهه دارم ک یکی دو هفته ای هست براش غذای کمکی شروع کردم اما اصلا علاقه ای به خوردن نداره دهنشو باز نمیکنه چیکارش کنم وقتی هم ک با کلک بازی دهنشو باز میکنه میزارم دهنش همش اوقش میگیره یاهم تف میکنه از فرنی نشاسته، بیسکویت مادر و پوره ی سیب و موز بهش دادم، چیکار کنم ک یکم غذا بخوره؟؟؟ ایا بزرگتر ک بشه خوب میشه یان؟؟؟؟ ممنون از پاسخگویی شما
- دندونم درد میکنهه وعفونت کرده بچه شیر میدم
- ت
سلام آقای دکتر ببخشید یه سوال داشتم شربت زینگامان و پدیا بست و قرص سیپروهپیتادین امگا3 به بچه ۶ سالم میدم شربت ایمونس بهش بدم تداخل نداره ؟ سلامت باشید .
- نوزاد15روزه بینی اش کیپ شده چی بدم
- شیر
سلام خسته نباشید کودک ۱۹ماهه دارم که حساسیت به پروتئین شیر گاو داشته وبهش آپتامیل پپتی میدادم والان میخوام از شیر خوشک بگیرم و میتونم به او شیر پاستوریزه کم چرب بدم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- جای واکسن
سلام آقای دکتر بچم وقتی به دنیا اومده بودتوبيمارستان بهش واکسن زدن ولی الان چهارماهشه هنوزجاي واکسنش خوب نشده اپله میکنه ميفته دوباره اپله میکنه.
- سلام پسرم ۵سالونیمشه شربت ستادین دی گرفتم چقدربهش بدم
- شربت اشتها
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسر ۵ ساله دارم اشتهاش خیلی کم شده میخوام بدونم چه شربتی بدم بهش خوب باشه ؟ و اینکه ومولتی ویتامین آرژی پلاس هم میخوره که برای رشد قد هم مناسبه آیا نیتوته دو تا مولتی ویتامینها رو باهم بخوره؟
- اسید معده
با سلام خدمت آقای دکتر، دختر ۸ ساله من هرهفته یکی دو بار میگوید اسید معده دارم عرق نعنا میدادم خوب میشد اما دیشب میگفت گلودرد دارد و مری اش میسوزد وزنش ۴۰کیلو است لطفا بفرمائید چه دارویی و چه مقدار لازم دارد؟
- نوشابه
سلام و خسته نباشید دخترم ۱۸ ماهه هست هر وقت میرم خانه مادر شوهرم بهش سر سفره نوشابه میدند مثلا یک استکان هر چی میگم ندین میگن بچه دلش میخاد من چکار کنم میترسم برا معدش ضرر داشته باشد
- لکه روی ناخن
سلام اقای پسرم یک سالشه روی دوتا از ناخن هاش لکه سفید هست چیکار کنم چ ویتامینی بهش بدم که دیگه اینحور لکه نداشته باشه
- عفونت چشم بچه یازده ماهه
با سلام پسرم یازده ماهشه،بخاطر سرماخوردگی شدید چشماشم خیلی چرک کرده بود، طوری که صبح ها موقع بیدار شدن چشماش چسبیده بود، شنبه دکتر اطفال بردمش، داروهای سرماخوردگی بهش داد، برای چشمشم قطره کلرامفنیکل هر 8ساعت و جنتامایسین هر 12ساعت بهش داد،دو روز براش ریختم یعنی حدود 48 ساعت، بعد شنیدم که قطره کلرامفنیکل برای زیر دوسال استفاده نمیشه. دیگه اون دوتارو استفاده نکردم، و فقط قطره باکتی ماید10 هر 8 ساعت براش ریختم. الان حدود چهار روزه که همین باکتی ماید رو براش ریختم، آیا کافیه همین چند روز یا باید ادامه بدم؟ظاهر چشمش خوبه ، اما نمیدونم که دیگه کامل خوب شده و کافیه یا نه، ممنون از پاسخگوییتون.
- واکسن دو ماهگی
با سلام. آقای دکتر واکسن ۲ ماهگی دخترم رو زدیم. بعد از یه هفته متوجه شدم پایی که واکسن زده از زانو به بالا، یعنی کل ران پا نسبت به پای دیگر متورم است. باید چه اقدامی انجام بدم. علائمی مثل تب ، درد و قرمزی ندارد
- قطره
سلام پسرم ۷ ماهشه قطره میم اورنج میخوره آیا قطره آهن دیگه ایی هم باید بخوره ؟ ممنون
- آبریزش بینی
سلام آقای دکتر دخترم۱۱ماه س ۲هفته س آبریزش بینی داره و گرفتگی بینی و خلط پشت حلق انگار تو خواب نمیتونه قورت بده.علامت دیگه ای نداره ۱قطره کامل رو استفاده کردم شبها هم سیتریزین دادم. چیکار کنم میشه راهنمایی کنید ممنون میشم.

